مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

«وحید خزایی» و «داوود هزینه»؛ شاخ‌های آواره اینستا

روزنامه شهروند: ترکیه دو چهره شناخته‌شده ایرانی اینستاگرام را اخراج کرد. «وحید خزایی» و «داوود هزینه» دو چهره معروف که در بین کاربران به شاخ‌های اینستاگرام مشهورند، به‌دلیل رفتار مجرمانه از ترکیه دیپورت شدند.

داوود هزینه از ترکیه به گرجستان رفته و وحید خزایی که چندی پیش از این کشور اخراج شده به‌زودی پس از تعیین تکلیف پرونده قضائی‌اش از خاک ترکیه خارج می‌شود.

این دو نفر چندی پیش در ترکیه با هم درگیر شدند و با چاقو و اسلحه گرم به جان هم افتادند. وحید خزایی و داوود هزینه در مدت اقامتشان در ترکیه ضمن دایر کردن چند سایت شرط‌بندی از راه قمار کسب درآمد می‌کردند.

این دو نفر به دلیل پست‌های متعدد و عجیب و غریبشان فالوورهای زیادی برای خود در اینستاگرام دست و پا کردند.

ماجرای شهرت وحید خزایی در بین ایرانی‌ها از انتشار چند عکس شروع شد؛ عکس‌هایی که خیلی زود پای پلیس را به ماجراهای این شاخ اینستا باز کرد.

شاخ‌های آواره اینستا

پس از مدتی وحید خزایی از سوی پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد. به‌ دنبال آن، شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره محکومیت او بر سر زبان‌ها افتاد.

با اینکه وحید خزایی پس از دستگیری بارها اعلام کرد که عکس‌های منتشر شده کار او نبوده و تلفن همراه او به سرقت رفته و همه دخترهای جوانی که تصاویرشان در کنار او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده از اقوام نزدیک او بودند، اما به‌جز طرفدارانش کسی حرف‌های او را جدی نگرفت.

با وجود این، وحید خزایی پس از مدتی دوباره فعالیت‌هایش را در شبکه‌های اجتماعی از سر گرفت. تا اینکه درنهایت به طرز عجیبی از ایران فرار کرد و سر از ترکیه درآورد.

با رفتن وحید خزایی به ترکیه و تأیید خروج او از سوی مقامات قضائی و پلیس کشور، او فعالیت‌هایش را در ترکیه از سر گرفت، اما همچنان درباره انتشار تصاویر و عکس‌هایی که باعث دستگیری‌اش در ایران شده بود، اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد.

وحید خزایی در ترکیه با خیال راحت‌تر به گذاشتن پست‌های عجیب و غریبش ادامه می‌داد و هر روز به تعداد طرفداران و دنبال‌کننده‌هایش در اینستا اضافه می‌شد، اما این‌بار او رقیب جدیدی را در مقابلش می‌دید؛ داوود غفاری که او هم یکی از چهره‌های شناخته‌شده اینستا برای کاربران ایرانی بود.

داوود همان کسی است که بعد از انتشار پستی در میان کاربران این شبکه اجتماعی به «داوود هزینه» مشهور شد. این دو در مدت اقامتشان در ترکیه اقدام به دایر کردن چند سایت شرط‌بندی و قمار کرده بودند و منبع درآمدشان از این راه بود.

آنها که چندباری هم به‌صورت لایو در اینستاگرام با هم خوش و بش کردند، پس از مدتی رابطه‌شان به تیرگی گرایید. در این میان، البته یکی دیگر از شاخ‌های اینستا به نام «بهادر وحشی» که او هم اتفاقا در استانبول اقامت داشت، دیده شد.

شاخ‌های آواره اینستا

درگیری داوود هزینه با وحید خزایی تقریبا از شبی شروع شد که «بهادر وحشی» به دعوت وحید راهی خانه او شد، اما به دلیل نامشخصی نتوانست به خانه او برود.

بهادر همان شب پس از خلف وعده وحید، راهی خانه داوود شد و از همان‌جا درگیری‌های وحید و داوود کلید خورد. البته بعدها وحید خزایی در توجیه رفتارش با بهادر و راه ندادن او به خانه‌اش گفت که او در آن ساعت خواب بوده و هیچ تعمدی در کار نبوده است.

اما درگیری داوود و وحید هر روز بیشتر می‌شد تا اینکه درنهایت این دو نفر چندی پیش در خیابان‌های استانبول بشدت با هم درگیر شدند.

تصاویر درگیری این شاخ اینستا که با صدای شلیک چند گلوله آغاز ‌شد و به دنبال آن زد و خورد شدیدی بین داوود و طرفدارانش با وحید خزایی درگرفت، بارها در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد.

آن‌طور که تصاویر منتشرشده از این درگیری نشان می‌دهد، این دو نفر پس از تیراندازی که به‌درستی معلوم نیست از سوی طرفداران داوود و دار و دسته آنهاست یا وحید خزایی، با چاقو با هم درگیر می‌شوند.

البته نکته جالب در این بین وجود دو مامور حفاظت در نزدیکی محل درگیری آن دو نفر است که به طرز عجیبی خودشان را پنهان می‌کنند و نسبت به این اتفاقات در یک مکان عمومی بی‌تفاوت هستند.

شاخ‌های آواره اینستا

پس از این درگیری، هر دو سرِ دعوا با انتشار فیلم کوتاهی برای یکدیگر مجددا خط و نشان کشیدند. این دو نفر پس از چند ساعت از سوی پلیس آزاد شدند.

بعد از چند روز، داوود در فیلمی کوتاه مدعی شد که این درگیری یک نمایش ساختگی برای جذب مخاطب بیشتر برای سایت‌های شرط‌بندیشان بوده است؛ ادعایی که البته هیچ وقت از سوی وحید پاسخ داده نشد.

حالا دولت ترکیه این افراد را از خاک کشورش اخراج کرده است. براساس اعلام ایسنا، داوود هزینه چندی پیش پس از اطلاع از این تصمیم مقامات کشور ترکیه، آن کشور را به مقصد گرجستان ترک کرده است و وحید خزایی هم منتظر تعیین تکلیف پرونده قضائی‌اش در این کشور است و باید به‌زودی خاک کشور ترکیه را ترک کند.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره چرایی اخراج این دو شاخ ایرانی اینستا در دست نیست، اما دو فرضیه احتمال بیشتری دارد؛ نخست درگیری این دو نفر در استانبول و دوم فعالیت‌های مجرمانه این دو نفر که هر دو در این کشور اقدام به راه‌اندازی سایت‌های شرط‌بندی و قمار کرده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.