مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تعیین خط گرندپری برزیل ۲۰۱۸؛ دهمین پول پوزیشن فصل همیلتون

دور تعیین خط گرندپری فرمول یک برزیل ۲۰۱۸ با پول پوزیشن لوئیس همیلتون از تیم مرسدس بنز به پایان رسید؛ سباستین فتل و والتری بوتاس، دوم و سوم شدند.

پس از سه دور تمرینی در پیست خوزه کارلوس پیس یا اینترلاگوس سائوپائولو، رانندگان تیم‌های حاضر در مسابقات فرمول یک برزیل ۲۰۱۸ برای تعیین خط به میدان رفتند که با پیشتازی لوئیس همیلتون همراه شد. به این ترتیب لوئیس همیلتون فردا رقابت اصلی گرندپری فرمول یک برزیل ۲۰۱۸ را از خط اول آغاز خواهد کرد. پس از همیلتون انگلیسی، سباستین فتل از تیم فراری و والتری بوتاس از مرسدس قرار گرفتند. این دهمین پول پوزیشن همیلتون در فصل جاری و صدمین پول پوزیشن تیم مرسدس بنز در سری مسابقات فرمول یک است.

2018 Brazilian Grand Prix Formula 1 / گرندپری فرمول 1 برزیل 2018

تمرین اول گرندپری برزیل (Brazilian Grand Prix) با پیشتازی مکس وشتاپن از تیم ردبول به پایان رسید؛ اما در تمرین دوم این والتری بوتاس بود که با فاصله بسیار کم نسبت به هم‌تیمی خود، در جایگاه اول ایستاد. تمرین سوم فرمول یک برزیل نیز با برتری سباستین فتل از تیم فراری و جایگاه دومی همیلتون پایان یافت.

2018 Brazilian Grand Prix Formula 1 / گرندپری فرمول 1 برزیل 2018

مرحله اول تعیین خط فرمول یک برزیل با خروج کارلوس ساینز، لانس استرول، فرناندو آلونسو، برندون هارتلی و استوفل وندورن از جدول و باز ماندن از راهیابی به مرحله دوم تعیین خط ادامه یافت. در این مرحله وشتاپن، رایکونن و فتل بهترین زمان‌ها را ثبت کردند.

2018 Brazilian Grand Prix Formula 1 / گرندپری فرمول 1 برزیل 2018

در حالی که بارش باران افزایش پیدا کرده است،‌ دور دوم مرحله تعیین خط گرندپری فرمول یک برزیل ۲۰۱۸ با پیشتازی بوتاس، فتل و همیلتون ادامه یافت؛ کوین مگنوسن، سرجیو پرز، استبان اکن، نیکو هالکنبرگ و سرگئی سیروتکین نیز از راهیابی به مرحله سوم تعیین خط باز ماندند. به این ترتیب رانندگان تیم‌های مرسدس، فراری، ردبول، هاس، سائوبر و تورو روسو توانستند در مرحله نهایی تعیین خط حضور داشته باشند.

2018 Brazilian Grand Prix Formula 1 / گرندپری فرمول 1 برزیل 2018

سرانجام دور تعیین خط گرندپری فرمول یک برزیل ۲۰۱۸ با پیشتازی لوئیس همیلتون از تیم مرسدس و ثبت زمان یک دقیقه و ۷.۲۸۱ ثانیه به پایان رسید. سباستین فتل نیز که تا لحظات پایانی در جایگاه نخست قرار داشت، با ۰.۰۹۳ ثانیه اختلاف در جایگاه دوم ایستاد. والتری بوتاس فنلاندی هم با ۰.۰۶۷ ثانیه اختلاف نسبت به فتل در مکان سوم تعیین خط گرندپری فرمول یک برزیل ایستاد. پس از آن‌ها، کیمی رایکونن راننده دوم فراری، مکس وشتاپن و دنیل ریکیاردو از ردبول، مارکوس اریکسون و چارلز لکلرک از سائوبر، رومن گروژان از هاس و پیر گسلی از تورو روسو در جایگاه چهارم تا دهم قرار گرفتند.

2018 Brazilian Grand Prix Formula 1 / گرندپری فرمول 1 برزیل 2018

مرحله اصلی فرمول یک برزیل ۲۰۱۸، یک‌شنبه ۲۰ آبان ماه ۹۷ از ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.