مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهترین لباس های مجلسی ۲۰۱۸پوشیده

لباس نامزدی هم مانند لباس عروس برای خانم ها بسیار مهم و با اهمیت است زیرا جشن نامزدی جزو جشن های مهم برای هر خانمی است. برای جشن نامزدی باید لباسی انتخاب کنید که پوشیده و ساده باشد زیرا در جدیدترین مدل لباس های نامزدی از زرق و برق بیش از حد خبری نیست. لباس نامزدی میتواند کوتاه و یا بلند باشد اما جشن نامزدی, جشنی بزرگ با مهمانان زیاد است که پیشنهاد میشود لباس پوشیده و بلند انتخاب کنید.

بهترین رنگ ها برای لباس نامزدی در سال ۹۷ صورتی, بنفش و آبی ملایم است که این رنگ ها برای لباس نامزدی بسیار پرطرفدار هستند.

لباس مجلسی بلند و پوشیده
انتخاب طرح و رنگ مناسب برای لباس نامزدی و حنابندان مسئله ای کاملا سلیقه ای است ، سرچ در فضای مجازی و ژورنال های مختلف برای انتخاب یک مدل همه چیز تمام پروژه ی عروس خانم ها قبل از مراسم عروسی است . مدل ها را از لحاظ پوشیدگی به ۲ دسته کلی تقسیم می کنند که در این بخش از دنیای مد مجله راگا ما به سراغ مدلهای کاملا پوشیده رفته ایم . ایده هایی که مشاهده می کنید مربوط به طراحان لباس در کشورهای آسیای شرقی است که پیراهن بلند با آستین های پوشیده مد اصلی لباس مجلسی آنهاست اما این پوشیدگی به معنای دور بودن از مد و زیبایی نیست و همانطور که مشاهده می کنید تمامی مدل ها مورد پسند هستند .

نکته ای که نه تنها در انتخاب این مدلها بلکه در انتخاب هرمدل لباس مجلسی و نامزدی باید رعایت شود تناسب مدل با سایز و اندام است ، به عنوان مثال یک لباس نامزدی و حنابندان آستین پف دار برای عروس خانم سایز بزرگ به هیچ وجه مناسب نیست همانطور که جنس پارچه های خیلی لخت و ریزش دار برای عروس خانم های سایز کوچک متناسب نخواهد بود.انتخاب رنگ هم مسئله ای است که به هیچ وجه نباید از کنار آن ساده گذشت ، تناسب رنگ لباس با فضای مراسم و رنگ پوست باید رعایت شود.

در این مطلب از مجله راگا شیکترین مدل لباس مجلسی های پوشیده و بلند ۲۰۱۸ مناسب برای جشن های نامزدی و عروسی را جمع آوری کرده ایم که در ادامه مشاهده میکنید.

مدلهای شیک و به روز لباس مجلسی پوشیده برای مراسم نامزدی و حنابندان برای بزرگ شدن تصاویر روی آن کلیک کنید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.