مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عروسک چاکی و صاحبش به علت ایجاد وحشت توسط پلیس مکزیک دستگیر شدند!

عروسک چاکی (Chucky Doll) در مکزیک بازداشت شد. طبق گزارش اخیر رویترز، مقامات مکزیک اخیرا چاکی؛ عروسک شیطانی و صاحبش (مردی که با نام Carlos N شناخته می‌شود) را در اوایل ماه سپتامبر دستگیر کرده‌اند

این گزارش ادعا دارد این فرد از عروسک برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و جامعه استفاده کرده و با ترساندن افراد به اجبار از آن‌ها پول گرفته است. بدین ترتیب کارلوس و چاکی، هر دو به جرم بر هم زدن آرامش و به خطر انداختن جان افراد جامعه متهم شده‌اند.

جالب است بدانید نیروهای پلیس همچنین به این عروسک دستبند زدند و محض شوخی چند عکس هم با آن گرفتند. طبق اخباری که از رسانه‌های مکزیکی به گوش می‌رسد، این رفتار افراد پلیس اما باعث شده آن‌ها به دلیل جدی نگرفتن کارشان مورد توبیخ قرار بگیرند.
خوان رائول آلوسر؛ افسر پلیس مونکلوا طی بیانیه‌ای اظهار داشت: «او عروسک را روبه‌روی صورت مردم می‌گذاشت و آن‌ها را می‌ترساند. این یک تخلف است و به همین دلیل او دستگیر شد». طبق گزارش‌ها این مرد مدتی بعد آزاد شده اما در حال حاضر هیچ‌کس از مکان فعلی عروسک چاکی اطلاعی ندارد.

در این بین، بد نیست اشاره کنیم که سریال تلویزیونی چاکی بعد از موفقیت‌هایی که در طول فصل دوم به دست آورد، برای یک فصل دیگر هم تمدید شد و خالق سریال طی بیانیه‌ای از هواداران تشکر ویژه‌ای به عمل آورد. اگر از طرفداران این سری هستید احتمالا می‌دانید که این سریال با هفت فیلم سینمایی‌ای که تا پیش از این حول محور شخصیت عروسک شیطانی چاکی منتشر شده، در ارتباط است. با این حال اگر قصد دارید تماشای سریال را شروع کنید بهتر است ابتدا فیلم‌های این فرنچایز را ببینید و بعد از آن سراغ سریال را بگیرید.

فصل سوم سریال Chucky برای پخش در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۲ مهر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.