مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهترین شرکت های هاستینگ؛ 5 شرکت ایرانی + 5 شرکت خارجی

زمانی که بخواهید اقدام به خرید هاست و سرور کنید ابتدا باید با “بهترین شرکت های هاستینگ” آشنا باشید. چرا که خدمات این شرکت ها می تواند در آینده کسب و کار شما تاثیر زیادی داشته باشید.  از همین رو باید از طرق مختلف برای شناخت ” بهترین شرکت های هاستینگ” تلاش کنید.  در این مقاله به شما خواهیم گفت “هاستینگ های برتر کدامند” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد

زمانی که بخواهید اقدام به خرید هاست و سرور کنید ابتدا باید با “بهترین شرکت های هاستینگ” آشنا باشید. چرا که خدمات این شرکت ها می تواند در آینده کسب و کار شما تاثیر زیادی داشته باشید.  از همین رو باید از طرق مختلف برای شناخت ” بهترین شرکت های هاستینگ” تلاش کنید.  در این مقاله به شما خواهیم گفت “هاستینگ های برتر کدامند” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

5 هاستینگ برتر ایران

دانستن راهنمای خرید هاست یکی از مهمترین اقداماتی است که باید پیش خرید هاست و راه اندازی وبسایت به آن توجه کنید. پس از ان اقدام به خرید از بهترین شرکت های ارائه کننده خدمات هاستینگ کنید. شاید برای شما سوال باشد که هاستینگ چیست؟ هاستینگ درواقع به شرکت هایی گفته می شود که خدمات میزبانی سایت را در اینترنت برای افراد یا کسب و کارهای مختلف ارائه می کند.

اگر بخواهید “بهترین شرکت های هاستینگ” ایران را بشناسید نام 5 شرکت زیر بیش از همه شرکت های فعال در زمینه به چشم می آید:

1- وب رمز

وب رمز در سال ۱۳۸۱ با هدف فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات وب با کیفیت جهانی پایه گذاری شد. طی نزدیک به دو دهه ارائه خدمات تخصصی وب و IT، طراحی سایت و سئو و طراحی پورتال و CMS اختصاصی، در کنار میزبانی وب حرفه ای مثل هاست ویندوز  و سرور مجازی و اختصاصی برای کسب و کارها شرکت‌ها و سازمان‌ها؛ به عنوان یکی از شرکت‌های برتر فناوری اطلاعات شناخته شده و امروزه بهترین خدمات تخصصی وب را با بالاترین کیفیت در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

2- ایران سرور

این شرکت 19 سال پیش کار خود را در زمینه هاستینگ و سرور آغاز کرد. امروز با بیش از 250 نفر پرسنل این شرکت تلاش دارد بهترین خدمات را به کسب و کارهای اینترنتی ارائه کند. از همین رو تلاش کرده تا خدمات خود را به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان قرار دهد.

3- پارس پک

پارس پک کار خود را با معرفی سرورهای قدرتمند برای پشتیبانی از سرورهای مجازی آغاز نموده است. همسان با سرورهای مجازی، سرورهای اختصاصی عرضه شده، پاسخگوی مخاطبین وسیع با نیازهای گوناگون خواهد بود. سازمانهای دولتی، ارگان ها،‌ خبرگزاری ها، انجمن های بزرگ، گیم سرورها و دیگر سایتهای بزرگ خدمات رسانی در پهنای وب،‌در کنار پشتیبانی ارزنده کادر فنی شرکت می توانند از خدمات گسترده این بخش بهره مند گردند.

4- سون هاست

سون هاست فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرد و از همان ابتدا سیاست خود را بر مبنای کسب رضایت مشتریان قرار داد. در حال حاضر این شرکت توانسته است یکی از بزرگترین شبکه های خدمت رسانی میزبانی وب مثل هاست لینوکس را در سراسر ایران تشکیل دهد، علاوه بر این در سطح بین الملل نیز اقداماتی را صورت داده و در سه کشور عمان، امارات و انگلستان به فعالیت می پردازد. برخی از محصولات سون هاست شامل هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست وردپرس، هاست دانلود، سرور مجازی، سرور اختصاصی، نمایندگی هاست و گواهینامه SSL می باشند.

5- هاست دی ال

گروه هاست دی‌ال پس از چند سال فعالیت در زمینه میزبانی سایت های پربازدید و کسب مهارت و تجربه لازم به طور رسمی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ و با هدف ارتقاء سطح کیفی این قبیل سایت‌ها آغاز کرد.  به مرور زمان با تکمیل کادر فنی و جذب نیروی متخصص اقدام به گسترش خدمات خود نمود. از سال ۱۳۹۲ و در همکاری با شرکت انتقال اطلاعات آسیاتک با فراهم شدن زیرساختهای لازم، سرورهای با کیفیت داخلی نیز به مجموعه هاست دی‌ال اضافه گردید.

بهترین شرکت های هاستینگ خارجی

علاوه بر شرکت های ایرانی معرفی شده شرکت های خارجی خدمات دهنده هاستینگ نیز وجود دارد که می توانید از خدمات آن ها بهره مند شوید. به طور مثال در صورتی که بخواهید اقدام به خرید انواع هاست مثل هاست پایتون کنید می توانید بالاترین سطح کیفیت را در خدمات از این شرکت ها دریافت کنید.

godaddy.com

یکی از بهترین شرکت های هاستینگ خارجی گوددی می باشد که به صورت کلی در زمینه ثبت دامنه، میزبانی هاست مثل هاست وردپرس، امنیت وب، وردپرس، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی برای مشتریان خود ارائه خدمات دارد. این شرکت 17 میلیون مشتری از سراسر جهان دارد از همین رو می توان آن را یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین شرکت ها در زمینه هاستینگ برشمرد. گوودی در سال 1997 با نام جوماکس راه اندازی شد. پس از آن در سال 1999 طی تصمیمی این شرکت به بیک ددی و پس از آن به گو ددی تغییر نام داد.

bluehost.com

این شرکت یکی از قدیمی ترین و البته “بهترین شرکت های هاستینگ” در جهان به شمار می آید  که کار خود را از سال 1996 آغاز کرده است. این شرکت صاحب بزرگترین برند در زمینه هاست وردپرس می باشد. در صورتی که این شرکت میزبان سایت شما باشد دیگر نیازی به نگرانی نیست. این شرکت به صورت تخصصی 24 ساعته و هر روزه هفته به مشتریان خد ارائه خدمات بدون هیچ گونه مشکل را دارد. در حال حاضر این سایت میزبانی بیش از 2 میلیون سایت در جهان را دارا می باشد.

a2hosting.com

در سال 2001 برایان موتیگ مدیرعامل میزبانی A2 راه اندازی کرد. او با مأموریت کمک به جهانیان برای موفقیت آنلاین، می‌خواست زندگی مردم را در اینترنت آسان‌تر کند. تقریباً دو دهه بعد، موتیگ از علاقه و پیشینه فنی قوی خود به عنوان مدیر سیستم های یونیکس برای ایجاد یک شرکت میزبانی جهانی استفاده کرد. 

hostgator.com

این شرکت کار حرفه ای خود را در سال 2002 آغاز کرد. به گفته متولیان این شرکت، از آنجایی که ما کوچک شروع کردیم و بزرگ شدیم، می دانیم چگونه به دیگران کمک کنیم تا همین کار را انجام دهند.” این شکرت علاوه بر هاست ویندوز، خدمات دیگری مانند هاست ابری، وی پی اس، وردپرس مدیریت شده و سرور اختصاصی را نیز به مشتریان خود ارائه می کند. در صورتی که بخواهید این هاست را امتحان کنید می توانید با ضمانت وجه 45 روزه، خدمات این شرکت را تست کنید.

dreamhost.com

این شرکت هاستینگ در زمره بهترین های هاستینگ خارجی به شمار می آید. در صورتی که بخواهید از عملکرد این شرکت استفاده کنید می توانید اقدام به عقد قراردادهای یک تا سه ساله با این شرکت کنید. در صورتی که بخواهید سایت خود را بر بستر وردپرس راه اندازی کنید یکی از پیشنهادات مناسب برای میزبانی و هاستینگ شرکت دریم هاست می باشد.

نتیجه گیری

در نظر داشته باشید زمانی که بخواهید اقدام به راه اندازی سایت و خرید هاست از شرکت های هاستینگ کنید ابتدا باید با انواع هاست آشنا باشید. پس از آن بدانید تفاوت هاست لینوکس با هاست ویندوز چیست؟ کدام یک از این هاست ها می تواند کارشما را راه بیندازد و نیاز شما را رفع کند.

گاهی نیز ممکن است به شما پیشنهاد شود که سایت خود را بر بستر وردپرس راه اندازی کنید در این صورت پیشنهادات مختلفی از میزبانی سایت می شود. در این شرایط نیز مثلا باید تا حدودی مطالعه کنید و بدانید تفاوت هاست لینوکس با هاست وردپرس چیست؟ مناسب ترین هاستی که می تواند میزبانی سایت شما را انجام دهد کدام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.