مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهترین نوشیدنی برای فوتبالیست چیست؟

فوتبال، یکی از ورزش‌هایی است که فعالیت بسیار بالایی دارد و به واسطه این فعالیت، ورزشکاران این حوزه باید ویتامین های بدنشان را با مواد غذایی طبیعی مثل آبمیوه یا نوشیدنی های دیگر تامین کنند. ویتامین درون آبمیوه سرعت جذب بالاتری داشته و می‌تواند قند ورزشکاران را تامین کند. در ادامه همراه ما باشید تا به صورت کامل با بهترین نوشیدنی برای فوتبالیست آشنا شویم.

بهترین نوشیدنی برای فوتبالیست چیست؟

کدام ویتامین ها برای فوتبالیست مناسب است؟

همانطور که می‌دانید مواد غذایی پیرامون ما دارای مقادیر زیادی ویتامین هستند و تمامی این ویتامین ها برای بدن نیاز است. حال بدن ورزشکارانی مثل فوتبالیست ها به مقادیر بیشتری نیاز دارد. اصلی‌ترین ویتامین مورد نیاز بدن، ویتامین ث است. این ویتامین در میوه‌جات و برخی مواد غذایی به وفور یافت می‌شود.

نحوه جذب این ویتامین به نسبت بالایی دارای اهمیت است. به طور مثال میوه‌هایی مثل مرکبات، توت فرنگی و غیره دارای مقادیر زیادی ویتامین ث هستند و سرعت جذب آن‌ها مناسب است. اما اگر همین میوه‌ها را آب گرفته و به صورت نوشیدنی میل کنید، سرعت جذب آن چندین برابر خواهد شد.

ویتامین های مورد نیاز فوفتبالیست عبارتند از: ویتامین ث، ویتامین آ، ویتامین دی، ویتامین کا و غیره که تمامی آن‌ها در مواد غذایی پیرامون ما یافت خواهند شد.

بهترین نوشیدنی برای فوتبالیست چیست؟

چرا ویتامین درون آبمیوه سرعت جذب بیشتری دارد؟

پاسخ به این سوال را با یک مثال خواهیم داد. هویج دارای مقادیر زیادی ویتامین آ و ویتامین ث است. اگر قصد داشته باشید این میوه را به صورت خوراکی مصرف کنید، نهیاتا در طول روز 3 الی 4 عدد بتوانید میل کنید. اما یک لیوان آب هویج، میانگین حدود 10 هویج نیاز دارد. حال تمام ویتامین این 10 هویج به داخل نوشیدنی رفته و شما به صورت یکجا آن را می‌نوشید.

علاوه بر آن وقتی میوه‌ای را به صورت خوراکی میل می‌کنیم، تا به معده ما برسد و پس از تجزیه و تحلیل بدن ویتامین ان جدا شود، کمی طول خواهد کشید. اما ویتامین درون آبمیوه سرعت جذب بسیار بالاتری خواهد داشت.

بهترین نوشیدنی برای فوتبالیست

همانطور که می‌دانید، ورزشکاران به تمامی ویتامین ها نیاز دارند اما برخی از ویتامین‌های درون نوشیدنی ضروری تر خواهند بود. بهترین نوشیدنی برای فوتبالیست آب هویج، آب پرتقال، آب هندوانه و غیره است. فراموش نکنید که این نوشیدنی ها باید به صورت کاملا طبیعی و بدون هیچگونه افزودنی باشند. معمولا آبمیوه های کارخانه‌ای دارای مواد افزودنی زیادی هستند و آبمیوه هایی که به صورت طبیعی آماده می‌شوند، حتی نباید آب درون آن‌ها باشد.

پس فراموش نکنید که حتما آبمیوه را به صورت کاملا طبیعی آماده کرده و حتما در توسط خودتان آماده شود تا از بهداشت و سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

چرا نباید درون آبمیوه، آب بریزیم؟

تمامی میوه‌ها دارای رطوبت خاصی هستند که درا ین فضا ویتامین‌ها می‌توانند بهتر جنبش داشته و سریع‌تر جذب شوند. اگر به آبمیوه طبیعی، آب اضافه کنیم مقادیر زیادی از ویتامین‌ها از بین می‌روند.

پس فراموش نکنید تنها با خرید یک دستگاه آبمیوه گیری میتوانید یک نوشیدنی دلچسب و مفید را برای خودتان آماده کرده و بدون هیچگونه نگرانی آن را مصرف کنید. قیمت این دستگاه زیاد نیست و تنها با یکبار خرید می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید و برای سلامتی بدنتان ارزش قاعل شوید. برگ برنده موفقیت و پیروزی در ورزش فوتبال، اهمیت به مواد غذایی، نوشیدن آبمیوه و دریافت تمامی ویتامین‌ها است.

دستگاه آبمیوه گیری از کدام فروشگاه بخریم؟

همانطور که می‌دانید تنها با خرید یک دستگاه تا سال‌ها می‌توانید آبمیوه خودتان را حاضر کنید و از آن لذت ببرید. اما کیفیت و قیمت این دستگاه نیز بسیار مهم است. اگر به آبمیوه‌های سایت افشین کالا مراجعه کنید، شاهد محصولات باکیفیت و دارای گارانتی هستید که می‌توانید آن‌ها را با کمترین قیمت بازار خریداری کنید. دستگاه‌های آبمیوه گیری باید از بدنه و قطعات باکیفیتی برخوردار باشند و ضمانت نامه در این محصولات بسیار مهم است. افشین کالا تمامی محصولاتش را ضمانت اصالت و سلامت کرده و فوتبالیست های گرامی می‌توانند بهترین قیمت لوازم خانگی و آبمیوه گیر را مشاهده کنید.

فراموش نکنید که فروشگاه اینترنتی افشین کالا دارای مجوز معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که می‌توانید با خیال راحت محصولتان را سفارش داده و درب منزل دریافت کنید. به سلامتی خودتان اهمیت دهید و برای بدنتان ارزش قاعل شوید.  جهت ورود به این فروشگاه کلیک کنید.

بهترین نوشیدنی برای فوتبالیست چیست؟

سخن آخر

در این محتوا با بهترین نوشیدنی برای فوتبالیست آشنا شدیم. همانطور که می‌دانید آبمیوه‌ها می‌توانند مقادیر ویتامین زیادی را به بدن برسانند و ویتامین درون نوشیدنی سرعت جذب دو برابری دارد. با خرید دستگاه آبمیوه گیری می‌توانید نوشیدنی خودتان را با بدون هیچگونه مواد افزودنی حاضر کرده و به نوش جان کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.