مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

این سلبریتی ها برای هم جان میدهند

شاید شما هم کنجکاو باشید رفاقت و دوستی سلبریتی های خارجی با هم چگونه است بیایید با هم در این مطلب این موضوع را بررسی کنیم با ما همراه باشید

انعکاس ؛ شاید شما هم کنجکاو باشید رفاقت و دوستی سلبریتی های خارجی با هم چگونه است بیایید با هم در این مطلب این موضوع را بررسی کنیم

اَدِل و نیکول ریچی

خواننده خوش صدا و البته بسیار محبوب بریتانیایی در سال 2016 و مرتبط با مسائل زندگی شخصی، قید زندگی در بریتانیا را زد و به آمریکا نقل مکان کرد. ادل که از قضا شهر پر سلبریتیِ لوس آنجلس را برای زندگی در آمریکا انتخاب کرده بود، در این دوره چند ساله سکونت در لوس آنجلس، دوستان و رفقای معروفی پیدا کرد.

این افراد مشهور، جانشان برای هم در می‌رود

یکی از افراد معروفی که ظاهرا در این چند ساله روابط بسیار نزدیکی با ادل پیدا کرده، نیکول ریچی است. نیکول ریچی بیشتر به عنوان یک شخصیت تلویزیونی شناخته می‌شود هرچند که سابقه بازیگری، طراحی فشن و حتی کار در موزیک را هم دارد. اگر بخواهیم بر اساس عکس‌های مشترک و موقعیت‌های فراوانی که ادل و ریچی باهم دیده شده‌اند قضاوت کنیم باید بگوییم ظاهرا این دو سلبریتی حالا از دوستان بسیار نزدیک هم محسوب می‌شوند.

دایان کیتون و جاستین بیبر

اگر اهل دنبال کردن اخبار سلبریتی‌ها نباشید، احتمالا هیچ رفاقتی برایتان از دوستی دایان کیتون و جاستین بیبر عجیب‌تر نیست. باید بدانید دایان و بیبر علاوه بر ملاقات در برنامه اِلِن، سابقه همکاری در زمان ساختِ یک موزیک ویدئو را هم باهم دارند و حالا بیشتر از 5 سال است که حسابی با هم رفیقند.

این افراد مشهور، جانشان برای هم در می‌رود

دایان کیتونِ 76 ساله که سابقه درخشش در برخی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما مانند انی هالِ وودی آلن و البته پدرخوانده را در کارنامه دارد درباره بیبر و تجربه همکاری با او می‌گوید:”به نظر من جاستین بیبر یک مرد فوق‌العاده، خوشتیپ و البته بسیار بخشنده است.”

ناتالی پورتمن و لیلی رز-دپ

البته نمی‌شود درباره دوستی ناتالی پورتمن و دختر جانی دپ صحبت کرد و اشاره‌ای به تفاوت سنی آن‌ها نکرد، هرچند که ظاهرا این فاصله سنی 18 ساله خللی در نزدیکی و صمیمیت این دوستی ایجاد نکرده است.

این افراد مشهور، جانشان برای هم در می‌رود

در سال 2016 ناتالی پورتمن و لیل رز دپ در فیلم Planetarium با هم هم‌بازی بودند و از قضا نقش دو خواهر را بازی می‌کردند. دوستی ناتالی و لیلی از همان زمان آغاز شد و تا به امروز ادامه پیدا کرده است. جالب است بدانید لیلی در آن زمان تنها 17 سال داشت.

آنیا تیلور-جوی و کارا دلوین

بعید است اهل فیلم و سریال باشید و از سریال The Queen’s Gambit و البته درخشش بازیگر اصلی این سریال یعنی آنیا تیلور جوی، چیزی نشنیده باشید. کارا دلوین هم احتمالا در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم نیازی به معرفی ندارد. مدل 29 ساله انگلیسی که دست‌کم دوبار برنده برترین مدل سال شده و علاوه بر فشن در زمینه بازیگری و موسیقی هم فعالیت می‌کند و از توقف فعالیت ویکتوریا سیکرت گرفته تا جدایی امبر هرد و جانی دپ، همواره نام او هم شنیده می‌شود.

این افراد مشهور، جانشان برای هم در می‌رود

بر اساس مصاحبه‌های خود این دو سلبریتی و البته شهادت پاپاراتزی‌ها، کارا دلوین و آنیا تیلور جوی از زمان اولین ملاقاتشان در سال 2020، به دوستان نزدیکی برای هم تبدیل شده‌اند و در همین زمان کم بسیار با هم صمیمی شده‌اند.

مریل استریپ و فیفتی سنت

اگر رفاقت عروس پدرخوانده و جاستین بیبر چندان برایتان عجیب نبوده حتما دوستیِ یکی از قابل احترام‌ترین بازیگرانِ زن سینما و فیفتی سنت برایتان عجیب خواهد بود.

این افراد مشهور، جانشان برای هم در می‌رود

ظاهرا این اسطوره هالیوود و این رپر مشهور برای اولین بار در زمان تماشای یک مسابقه بسکتبال یکدیگر را ملاقات کرده‌اند و تنها پس از اندکی صحبت به این نتیجه رسیده‌اند که ورای سن، جنسیت، نژاد و خواستگاه اجتماعی می‌توانند دوستان بسیار خوبی برای هم باشند. دوستی فیفتی سنت و مریل استریپ در سال 2014 و ملاقات در همان مسابقه ورزشی آغاز شد و تا به امروز ادامه پیدا کرده است.

کیانو ریوز و وینونا رایدر

درست است که عمرِ بسیاری از دوستی‌ها و رفاقت‌ها در این مقاله به 10 سال هم نمی‌رسد اما دوستی و صمیمیت این دو بازیگر مشهور سینما وارد چهارمین دهه خود می‌شود و زمان دست‌کم در این مورد تاثیری روی این دوستی نگذاشته است.

این افراد مشهور، جانشان برای هم در می‌رود

کیانو و وینونا در سال 1992 همراه هم برای فیلم دراکولا جلوی دوربین اسطوره سینما یعنی فرانسیس فورد کاپولا رفتند و بر اساس مصاحبه‌هایی که وینونا رایدر بعدها انجام داد ظاهرا در یکی از سکانس‌های این فیلم واقعا و به صورت رسمی توسط یک کشیش یونانی باهم ازدواج کرده‌اند.

این دو بازیگر محبوب بعدها در فیلم‌های دیگری از جمله Destination Wedding با هم همکاری کرده‌اند و در کنار آن در تمام این 30 سال رفقای نزدیکی به حساب می‌آیند.

برد پیت و بردلی کوپر

شاید اگر در ذهنتان جستجو کنید جز تصویر کار شده در این مقاله تصویر دیگری از این دو بازیگر خوش‌تیپ هالیوودی در کنار هم به یاد نیاورید اما جالب است بدانید برد پیت و بردلی کوپر در زندگی خصوصی دوستان بسیار نزدیکی محسوب می‌شوند.

این افراد مشهور، جانشان برای هم در می‌رود

با وجود اینکه این دوبازیگر مشهور هالیوودی در هیچ فیلمی به عنوان بازیگر با هم همکار نبوده‌اند(دست‌کم تا جایی که نویسنده این مقاله به یاد می‌آورد) اما در زندگی خصوصی رفقای نزدیکی به حساب می‌آیند. برد پیت و بردلی کوپر سال‌ها تلاش کردند تا این رفاقت را دور از نگاه رسانه‌ها حفظ کنند اما در سال 2020 و سخنرانی برد پیت در زمان دریافت یک جایزه همه‌چیز را آشکار کرد. ستاره فیلم فایت کلاب در آن زمان از رفیق و همکارش بردلی کوپر تشکر ویژه‌ای کرد و اعتراف کرد بدون کمک او نمی‌توانسته الکل را کنار بگذارد.

جولیا رابرتز و جئورج کلونی

این دوستی شاید از آن نظر عجیب به نظر برسد که جولیا رابرتز در کنار درخشش فراوان به عنوان یک بازیگر، در بین اهالی سینما به یک فرد خودخواه مشهور است و بسیار از همکاران قبلی او در مصاحبه‌های مختلف از ویژگی‌های آزاردهنده رفتاری او شکایت کرده‌اند.

این افراد مشهور، جانشان برای هم در می‌رود

به هر روی این دوبازیگر بسیار مشهور ظاهرا از سال 2001 و همکاری در پروژه موفق و پر سر و صدای Ocean’s Eleven به دوستان بسیار نزدیکی برای هم بدل شده‌اند. بر اساس اعتراف همکارانِ این دو بازیگر، هر دوی آن‌ها در زمان ملاقات با هم به وضوح خوش خلق‌تر می‌شوند و خیلی زود مانند دو کودک به شوخی و بازی مشغول می‌شوند.

گوئِنِث پالترو و رابرت داونی جونیور

البته دوستی و صمیمیت رابرت داونی جونیور و گوئنث پالترو وجوه مختلفی دارد و شاید به همین دلیل است که گذشت سال‌ها آسیبی به آن نرسانده است. این دو بازیگر مشهور که نسبتا به تازگی در سری فیلم‌های Iron Man و The Avengers با هم همکار هم بوده‌اند، علاوه بر رابطه عاشقانه شخصیت‌هایشان روی پرده سینما در دنیای واقعی هم برای هم یک منبع الهام تمام نشدنی هستند.

این افراد مشهور، جانشان برای هم در می‌رود

وقتی از پالترو درباره رابطه صمیمانه و دوستی او و رابرت داونی جونیور سوال شد، او اینچنین پاسخ داد:”در زمان همکاری با رابرت در این فیلم‌ها من این شانس را داشتم که یک دوست فوق‌العاده و قابل اتکا و البته همکاری الهام بخش پیدا کنم و همیشه بابت این موضوع خوشحال خواهم بود.” آخرین وجه دوستی این دو بازیگر هم به رابطه نزدیک پالترو و همسرِ رابرت داونی جونیور یعنی سوزان مربوط می‌شود و این‌گونه احتمالا این دوستی در سال‌های آتی هم با همین صمیمیت ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.