مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تفریحات آبی کیش

جاذبه‌های فراوانی که در کیش وجود دارد باعث شده تا افراد زیادی برای استفاده از آن‌ها به کیش سفر کنند. جاذبه‌های تفریحی کیش، مراکز خرید و دیدنی‌های بی‌نظیر آن لحظه‌ای از سفر را برای شما خالی نمی‌گذارند و شما باید برای سفر خود برنامه منظمی داشته باشید. سواحل زیبای خلیج‌فارس و امکانات تفریحی به‌روزی که در کیش به‌کارگرفته‌شده، باعث شده‌اند تا این‌جزیره زیبا، یکی از اولین گزینه‌های سفر در ذهن بسیاری از مسافران باشد.

جاذبه‌های فراوانی که در کیش وجود دارد باعث شده تا افراد زیادی برای استفاده از آن‌ها به کیش سفر کنند. جاذبه‌های تفریحی کیش، مراکز خرید و دیدنی‌های بی‌نظیر آن لحظه‌ای از سفر را برای شما خالی نمی‌گذارند و شما باید برای سفر خود برنامه منظمی داشته باشید. سواحل زیبای خلیج‌فارس و امکانات تفریحی به‌روزی که در کیش به‌کارگرفته‌شده، باعث شده‌اند تا این‌جزیره زیبا، یکی از اولین گزینه‌های سفر در ذهن بسیاری از مسافران باشد.

شما نیز اگر دوست دارید، سفری پر‌هیجان را تجربه کنید، کافی است سری به کیش زده و با تفریحات آن سفری بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را در دفتر خاطرات خود ثبت کنید. در ادامه این‌مطلب می‌خواهیم درباره تعدادی از بهترین تفریحات آبی جزیره کیش صحبت کنیم.

اگر شما هم دوست دارید در آینده به کیش سفر کنید و یا می‌خواهید درباره تفریحاتی مانند جت‌اسکی یا دیگر تفریحات آبی اطلاعاتی به‌دست آورید، با ما تا پایان این‌مطلب همراه باشید. بسیاری از هتل‌ها مانند هتل داریوش کیش علی بابا هم تفریحاتی را برای مسافران فراهم کرده‌اند.

جاهای تفریحی کیش

اگر بخواهیم درباره جاهای تفریحی کیش و مکان‌های دیدنی و تفریحی آن صحبت کنیم، می‌توانیم ساعت‌ها اسامی و آدرس‌های مختلفی را نام ببریم و ساعت‌ها درباره آن‌ها صحبت کنیم. همه این‌تفریحات باعث شده تا مسافران کیش در اولین فرصت برای سفر مجدد برنامه‌ریزی کرده و به کیش بازگردند.

بسیاری از افراد کیش و تور‌های آن را به‌خاطر وجود تفریحاتی مانند کیبل اسکی، بانجی جامپینگ، پاراسل، سافاری و … انتخاب می‌کنند. خود سواحل یکی از جاذبه‌های تفریحی کیش هستند که باید برای گذر وقت در آن‌ها برنامه‌ریزی کنید و اوقات مناسبی را برای تفریحات مختلف مشخص کنید.

اگر به تفریحات آبی علاقه دارید و به کیش سفر می‌کنید، پیدا کردن تفریحات مورد‌نظر شما کار سختی نیست. کیش دنیای تفریحات آبی در ایران است و کافی است اراده کنید تا هیجان بی‌نظیر استفاده از تفریحات آبی را تجربه کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه تعدادی از این‌تفریحات را به شما معرفی کنیم. اگر در هتل داریوش کیش یا دیگر هتل‌ها ساکن هستید، حتما درباره مکان‌های مناسب برای تفریحات آبی نزدیک به هتل خود نیز تحقیق کنید.

تفریحات آبی کیش

همان‌طور که گفته شد تفریحات آبی فراوانی در کیش وجود دارند. هر‌فردی با هر‌سلیقه‌ای می‌تواند از تفریحات آبی مناسبی برای خود استفاده کند. در ادامه می‌خواهیم تعدادی از تفریحات آبی که در کیش موجود هستند را برای شما نام برده و تعدادی از آن‌ها را تا حد کمی معرفی کنیم.

غواصی

یکی از بهترین تفریحات آبی کیش غواصی است که در انواع مختلفی برای مراجعان مهیا است. اسنورکلینگ که نوعی غواصی در سطح آب است نیز یکی از تفریحات مهیج است. در اسنورکلینگ شما در آب‌های کم‌عمق و دریاچه‌ها غواصی می‌کنید و نیازی به کپسول اکسیژن و لباس مخصوص غواصی ندارید. نایت دایو نیز به‌معنای غواصی در شب است و برای علاقه‌مندان به غواصی دنیایی تازه از زیر آب را مجسم می‌کند. عکاسی ماکرو هم برای علاقه‌مندان عکاسی فرصت ویژه‌ای را فراهم می‌کند.

جت اسکی

احتمالا نام جت‌اسکی را شنیده یا آن را تجربه کرده‌اید. جت‌اسکی یکی از تفریحات هیجان‌انگیز است که در سواحل بسیاری وجود دارد.

اسکوتر غواصی

با اسکوتر غواصی راحت در دریا موتور‌سواری خواهید کرد و می‌توانید دنیای زیر آب را تماشا کنید. در هنگام استفاده از اسکوتر غواصی مربی ماهری همراه شما خواهد بود. برای استفاده از اسکوتر غواصی باید حداقل 12 سال و 150 سانتی‌متر قد داشته باشید. زمان استفاده از این‌تفریح جالب و هیجان‌انگیز حدود 15 الی 20 دقیقه است.

اسکی روی آب

اگر دوست دارید روی آب تفریح هیجان‌انگیزی را تجربه کنید، حتما اسکی روی آب را امتحان کنید. اسکی روی آب به دو روش اسکی روی آب با قایق و کیبل اسکی انجام می‌شود.

تفریحات آبی دیگر در جزیره کیش

در ادامه نیز تعداد دیگری از تفریحات آبی جزیره کیش را مشاهده می‌کنید. اگر دوست دارید تفریحات آبی کیش را تجربه کنید، حتما درباره آن‌ها مطالعه کنید و برای سفر خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. زمان سفر شما محدود است و تفریحات بسیاری منتظر شما هستند.

  • پاراسل
  • شاتل
  • فلای بورد
  • پدل برد
  • کایت بردینگ
  • قایق‌سواری
  • کشتی‌های تفریحی
  • قایق‌های کف‌‎شیشه‌ای
  • ماهی‌گیری
  • بیگ بال

کلام آخر

جزیره کیش دیدنی‌ها و تفریحات زیادی را در دل خود جای‌داده و همواره می‌تواند مقصدی بی‌نظیر برای سفر باشد. خیالتان راحت باشد که در سفر به کیش با خستگی و بی‌حوصلگی روبه‌رو نیستید و تا جایی که بتوانید برای شما تفریحات و جاذبه‌های فراوانی وجود دارد. تفریحات آبی از‌جمله جاذبه‌هایی هستند که کیش یکی از مناطق پیشرو در این زمینه است.

شما در کیش با بسیاری از تفریحات روز آبی در دنیا روبه‌رو خواهید شد و به‌سادگی می‌توانید هیجان استفاده از آن‌ها را تجربه کنید. در این‌مقاله تعدادی از این‌تفریحات را نام بردیم. اگر در هتل داریوش کیش اقامت دارید به بسیاری از تفریحات آبی در کیش نزدیک هستید و به‌آسانی می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.