مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

لندروور رنجروور SV مدل ۲۰۲۳ با تریم سرامیک معرفی شد

لندروور رنجروور ۲۰۲۲ کمتر از دو ماه پیش معرفی شده و از یک طراحی برجسته و سطح بالا برای این شاسی‌بلند نمادین سود می‌برد. امروز تعداد اعضای خانواده رنجروور جدید با معرفی مدل SV گسترش یافته است

لندروور رنجروور ۲۰۲۲ کمتر از دو ماه پیش معرفی شده و از یک طراحی برجسته و سطح بالا برای این شاسی‌بلند نمادین سود می‌برد. امروز تعداد اعضای خانواده رنجروور جدید با معرفی مدل SV گسترش یافته است. این مدل دارای اشرافیت و شخصی‌سازی بیشتر نسبت به سایر مدل‌ها می‌باشد. لندروور تخمین زده بیش از ۱.۶ میلیون پیکربندی مختلف برای مدل SV در دسترس بوده و از چندین نوع متریال لوکس و جدید در این شاسی‌بلند بریتانیایی استفاده شده است.

مهم‌ترین ویژگی اضافه شده به این خودرو تریم سرامیک داخل کابین و بدنه است. لندروور هلال سرامیکی SV را به این خودرو اضافه کرده که نشان دهنده بخش خودروهای ویژه لندروور می‌باشد. این خودروساز همچنین از متریال یاد شده روی دسته‌دنده، کنترل‌های صدا و انتخاب‌گر حرکت در سطوح مختلف استفاده کرده است. فرایند تولید این نوع متریال خاص حدود ۱۰ هفته طول می‌کشد و شامل مراحل مختلفی است. لندروور همچنین بدنه این خودرو را با پوشش سرامیکی عرضه می‌کند.

دیگر نکته قابل‌توجه درباره رنجروور SV مدل ۲۰۲۳ روکش چوبی و موزاییکی سفارشی است که از الگوهای خاصی بهره می‌برد. لندروور آپشن طراحی ارتقا یافته را روی هر دو نسخه استاندارد و طویل ارائه می‌کند. این فرایند شامل صدها قطعه چوبی بریده شده با لیزر بوده که برخی از این قطعات ابعاد بسیار کوچک ۶ تا ۸ میلی‌متری دارند.

البته لندروور این شاسی‌بلند جدید را با پوشش چرمی خاصی نیز ارائه کرده است. این پوشش روی صندلی‌ها کشیده شده و دارای الگوی خاص مدل SV می‌باشد. گزینه‌های دیگری از چرم‌ها نیز در دسترس بوده و لندروور از تکنیک‌های تولید جدید و پیشرفته استفاده کرده است. افرادی که خواهان متریال دوستانه‌تر با محیط‌زیست هستند می‌توانند دو نوع پارچه خاص را سفارش دهند.

رنجروور SV جدید همچنین دارای رینگ‌های جدید ۲۳ اینچی با طراحی خاکستری تیره می‌باشد. این قدبلند لوکس همچنین از تریم جدید روی جلوپنجره، چراغ‌های عقب، گرافیک روی بدنه و سپر جلوی منحصربه‌فرد سود می‌برد. مشتریان می‌توانند از بین رنگ‌های بدنه استاندارد رنجروور یا یکی از ۱۴ رنگ جدید مدل SV یکی را انتخاب کنند. اگر هیچ‌یک از این رنگ‌ها مدنظر خریدار نباشد لندروور گزینه شخصی‌سازی را در اختیار مالک قرار خواهد داد. مشتریان می‌توانند تم‌های جدیدی را برای کل خودرو یا فقط کابین و بدنه سفارش دهند. رنجروور SV روی اشرافیت تمرکز داشته و از عناصر برنزی نیز برخوردار شده است.

لندروور اشاره‌ای به زمان عرضه SV جدید نداشته اما گفته پیش‌فروش آن از اوایل سال ۲۰۲۲ شروع خواهد شد. این خودرو برای اولین بار به‌صورت ۵ نفره طویل نیز عرضه خواهد شد و پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی ۵۲۳ اسبی لندروور نیز نیروبخش مدل SV خواهد بود. انتظار می‌رود قیمت این خودرو تا زمان عرضه آن اعلام شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.