مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

چطور سایت های وردپرسی طراحی کنیم؟

توسعه و طراحی وبسایت یک صنعت پیشرو است و هر روز شاهد پیشرفت بسیار سریع این صنعت هستیم . افزایش تقاضا برای طراحی وبسایت به دلیل اینکه شرکت هایی که از این صنعت استفاده می کنند . ما در این مقاله می خواهیم در مورد ده مهارت لازم برای کار شما بپردازیم که برای یادگیریآنها نیاز به تلاش کافی دارید.

توسعه و طراحی وبسایت یک صنعت پیشرو است و هر روز شاهد پیشرفت بسیار سریع این صنعت هستیم . افزایش تقاضا برای طراحی وبسایت به دلیل اینکه شرکت هایی که از این صنعت استفاده می کنند . ما در این مقاله می خواهیم در مورد ده مهارت لازم برای کار شما بپردازیم که برای یادگیریآنها نیاز به تلاش کافی دارید.

.JavaScript و Ajax

جاوا اسکریپت یک عامل مهم و عنصر تعاملی برای توسعه دهندگان وب محسوب می شود و آنها باید در این زمینه مهارت کافی داشته باشند. از زبان جاوا اسکریپت برای تعامل بین html و css در زمان طراحی سه لایه وب استفاده می‌شود. آموزش برنامه نویسی اندروید

نیازی نیست که طراحان وب این زبان را یاد بگیرند ، مگر کسانی که بخواهند در بخش توسعه دهندگان front-end کار کنند) و معمولا داشتن دانش اولیه برای آنها کافی است). یادگیری این زبان برای توسعه دهندگان وب یک ضرورت است زیرا این زبان امروزه نقش مهمی در وبسایت ها ایفا می کند.

.PHP و ASP.NET

لازمه ی برنامه نویسی صفحات وب یادگیری یک یا دو زبان برنامه نویسی است. برای برنامه نویسی سمت سرور یک وبسایت از زبان های برنامه نویسی زیادی میتوان بهره گرفت . PHPیکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که چون منبع باز است(free source) بخش بزرگی از بازار را به دست گرفته است.

زبان PHP دارای جامعه ی بزرگی از آموختگان این زبان است. شما می توانید منابع زیادی برای یادگیری زبان PHPپیدا کنید. یادگیری حداقل یک زبان برنامه نویسی سمت سرور برای توسعه دهندگان وب ضروری است. ASP.NET زبانی است که از زبان سی شارپ برای برنامه نویسی سمت سرور استفاده میکند . استفاده از ASP.NET این مزیت را دارد که پشتیبانی همه جانبه مایکروسافت را دارا می باشد. آموزش برنامه نویسی php

درک طراحی موبایل

یکی دیگر از مهارت هایی که باید یک توسعه دهنده ی وبسایت یاد بگیرد طراحی وب موبایل است. دلیل اهمیت این مهارت هم این است که امروزه بر خلاف گذشته حجم زیادی از ترافیک از طریق دستگاه های موبایل استفاده می شود. اگر برایتان مهم است که یک محصول با کیفیت داشته باشید باید به این مهارت های توسعه دهنده ی وب حتما توجه کنید. آموزش برنامه نویسی پایتون

بنابراین باید به طراحی وب موبایل توجه ویژه ای داشته باشید. اگرمیخواهید وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید باید به بهینه سازی تمام جنبه های لوگو اهمیت بدهید.

دانش اولیه CSS و HTML

دانش کدنویسی یکی دیگر از مهارت های لازم برای طراحان وب است. با داشتن اطلاعات در مورد زبان های برنامه نویسی مختلف و اینکه آیا این زبان ها به پیشرفت شما کمک می کنند یا نه می توانید توسعه وب و روند آن و همچنین چطور میتوان توسعه دهنده ی وب بهتری بود را بیشتر و بهتر درک کنید.

داشتن دانش اولیه در زمینه ی HTML و CSS برای شما ضروری است. HTML یک مهارت مهم برای افرادی است که میخواهند یک توسعه دهنده ی وب باشند پس این نکته را نباید فراموش کنید.شما به هنگام کار کردن با HTML می توانید روند ایجاد سایت و اصلاح آنها و همچنین کار با این زبان را به طور کامل درک خواهید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.