مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تسکین نفخ و دل پیچه نوزاد و کودک شما با شربت گیاهی گـرایپ واتر دینه

برترین‌ها: تسکین نفخ و دل پیچه نوزاد و کودک شما با شربت گیاهی گـرایپ واتر دینه: بدون الکل، شیرین کننده‌های مصنوعی و بیکربنات سدیم.

نفخ و دل پیچه نوزادان از مشکلاتی است که معمولاً با گریه و بی قراری در طول شبانه روز همراه می‌باشد و باعث ناراحتی و بی خوابی نوزاد و والدین می‌گردد.

برای تسکین دل پیچه ضمن مشورت با پزشک، رعایت موارد زیر می‌تواند باعث رفع این مشکل شود:

  • حالت مناسب نوزاد حین تغذیه با شیر انتخاب سر شیشه مناسب در صورت مصرف شیر خشک، تا مانع از ورود هوا به داخل معده شیرخوار شود.
  • کمک به تسهیل آروغ زدن شیرخوار پس از تغذیه (به آرامی شکم نوزاد را ماساژ داده یا او را با شکم روی زانوی خود خوابانده و به آرامی به پشت او ضربه بزنید).

استفاده از دارو‌های ضد نفخ و دل پیچه گیاهی مثل شربت گرایپ واتر دینه این شربت فرآورده‌ای گیاهی حاوی اسانس‌های طبیعی شوید، زیره و نعنا می‌باشد که با تحریک حرکات معدی باعث خروج گاز‌های ناشی از نفخ و افزایش ترشحات سیستم گوارشی می‌شود که این امر خود باعث تسریع در هضم و جلوگیری از تخمیر و ایجاد گاز می‌گردد.

تسکین نفخ و دل پیچه نوزاد و کودک شما با شربت گیاهی گـرایپ واتر دینه

شربت گرایپ واتر فاقد هر نوع طعم دهنده و شیرین کننده مصنوعی بوده همچنین فاقد الکل و بی کربنات سدیم است لذا استفاده از آن در شیرخواران و اطفال کاملا ایمن می‌باشد؛ بنابراین جهت تسکین نفخ و دل پیچه شیرخواران، کودکان و حتی بزرگسالان استفاده از شربت گرایپ واتردینه توصیه می‌گردد.

قابل تهیـه در کلیه داروخانه‌های کشور

www.dinehiran.com

info@dinehiran.com

صدای مشتری: ۰۲۱۶۱۰۱۸۰۰۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.