مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

در چهارمین روز از هفته دولت انجام شد؛‌ بهره‌برداری از شش پروژه در رشت

در چهارمین روز ازهفته دولت؛ پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار رشت و اعضای ستاد هفته دولت در بخش مرکزی شهر رشت شش پروژه در زمینه آبرسانی، گازرسانی، راه روستایی و خانه بهداشت به بهره‌برداری رسید.

منطقه گیلان، ولی الله عظمتی فرماندار رشت در جمع مردم روستای مبارک‌آباد شهرستان رشت در مراسم بهره‌برداری از بوستان روستایی گلستان، گفت: در این هفته پروژه‌های بسیاری در شهرستان رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و بخشی نیز تا پایان هفته افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: هرکاری که در نظام انجام می‌گیرد به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی است و هفته دولت بیانگر عملکرد دولت در مدت یک سال کار و تلاش است.

او افزود: دولت حاضر کارهای فراوانی را در طول دو دوره خدمت خود انجام داده است و کار این دولت با کار دولت‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

هم‌چنین فرماندار رشت در بهره‌برداری از دومین پروژه امروز که مربوط به گازرسانی روستای اسلام‌آباد بود، افزود: در شهرستان رشت در هفته دولت به ۱۵ روستا گازرسانی صورت خواهد گرفت و در مجموع ۱۴۰ روستای گازدار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: شهرستان رشت از نظر جمعیت حرف اول را در استان می‌زند اما در زمینه گازرسانی کمی عقب هستیم ولی در این هفته بیشترین تعداد گازرسانی را به روستاها در این شهرستان شاهد بوده‌ایم.

عظمتی در بهره‌برداری از آب آشامیدنی روستای بیجاربنه با حضور در مسجد این روستا در جمع مردم، گفت: امروز با گذشت ۳۳ سال از انقلاب حضور و مشارکت مردم در تمامی امور بسیار چشمگیر و حضور مردم باعث دلگرمی مسوولین است.

وی افزود: درهفته دولت شاهد بهره‌برداری آب آشامیدنی در ۲۰ روستا از شهرستان رشت بوده‌ایم و همچنین این اقدام در ۴۴ روستا در دست اجراست.

همچنین در پایان چهارمین روز از هفته دولت آسفالت روستایی توسرامندان با اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان و روستای آتشگاه با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید، همچنین ششمین پروژه امروز افتتاح خانه بهداشت روستای گوراب ورزل با اعتبار ۴۹ میلیون تومان بود ضمن اینکه برای بهره‌برداری از بوستان روستایی مبارک‌آباد ۳۰ میلیون تومان و برای بهره‌برداری از گاز روستایی اسلام‌آباد ۱۵۷ میلیون تومان و برای بهره‌برداری از آب آشامیدنی روستای بیجاربنه ۸۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

منبع:ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.