مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تلگرام آپدیت بزرگ خود را منتشر کرد

تلگرام دقایقی پیش به‌روزرسانی جدیدی را برای پلتفرم اجتماعی خود منتشر کرد. این به‌روزرسانی که برای کاربران اندروید، آی او اس و ویندوز در دسترس است شامل موارد متعددی از ویژگی‌های جدید است.

تلگرام دقایقی پیش به‌روزرسانی جدیدی را برای پلتفرم اجتماعی خود منتشر کرد. این به‌روزرسانی که برای کاربران اندروید، آی او اس و ویندوز در دسترس است شامل موارد متعددی از ویژگی‌های جدید است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود:

تلگرام با ارائه قابلیتی جدید این امکان را به کاربران داده که مکالمه صوتی را به تماس تصویری گروهی تبدیل کنند.

برای این کار کافیست در چت‌های صوتی روی آیکن دوربین بزنید تا وارد مکالمه تصویری گروهی شوید.

قابلیت تماس تصویری گروهی

قابلیت تماس تصویری گروهی فعلا برای 30 نفر اول شرکت‌کننده در تماس‌های صوتی فعال شده اما به زودی این محدودیت برداشته می‌شود.

اشتراک صفحه نمایش هنگام نماس تصویری

تلگرام همچنین این امکان را به شما می‌دهد که در تماس تصویری گروهی صفحه نمایش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

حذف نویز از صدا در چت صوتی

با نسخه جدید تلگرام دیگر نگران نویز و سر و صدای اطراف نباشید چرا که با قابلیت جدید Noise Suppression این صداهای اضافی در چت‌های صوتی گرفته می‌شوند.

تماس تصویری گروهی در تلگرام روی تبلت‌ و دسکتاپ جلوه بسیار بهتری دارد. در استفاده از تبلت یا رایانه می‌توانید درست مثل اسکایپ، افراد شرکت کننده در مکالمه را در بلوک‌های مجزا ببینید و از طریق پنل کناری حالت چینش بلوک‌ها را تغییر داده و حتی تماس را در حالت تمام صفحه (Full Screen) دنبال کنید.

تماس‌های صوتی در نسخه دسکتاپ تلگرام در یک پنجره مجزا باز می‌شوند. بنابراین همزمان با صحبت می‌توانید تایپ کنید و به بقیه کارهایتان در پیام‌رسان هم برسید. ضمنا در نسخه دسکتاپ امکان Selective Sharing را هم دارید. به این صورت که مثلا فقط برای یک نفر از شرکت‌کنندگان در مکالمه یک ویدیوی اختصاصی بفرستید و مخابره کنید.

امکان استفاده از تصاویر انیمیشنی

به غیر از تماس تصویری گروهی، تلگرام در این به‌روزرسانی امکان استفاده از تصاویر پس‌زمینه زنده و انیمیشنی را هم فراهم کرده است.

این تصاویر پس‌زمینه انیمیشنی را خودتان هم می‌توانید بسازید. برای این کار کافیست به تنظیمات اپلیکیشن مراجعه کنید.

قابلیت جدید برای ربات‌های تلگرامی

یکی دیگر از تغییرات مهم این به‌روزرسانی اختصاص یک دکمه Menu برای ربات‌ها بوده است. با این دکمه آبی رنگ کار با ربات‌های تلگرامی آسان‌تر از همیشه می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.