مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حضور بازیگری جدید در اسپین آف سریال The Boys

رینا هاردستی به جمع بازیگران اسپین آف سریال تلویزیونی The Boys اضافه شده است.

اسپین آف سریال The Boys در مراحل پیش تولید است و احتمالا به‌زودی مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال مورد انتظار آغاز خواهد شد. به‌تازگی رینا هاردستی به جمع بازیگران این سریال ابرقهرمانی پیوسته است. وی در این سریال نقش ابرقهرمانی جوان را بازی خواهد کرد. نگارش این سریال تلویزیونی برعهده کرگ رزنبرگ، تهیه‌کننده اجرایی سریال The Boys‌ است. این سریالِ فعلا بدون نام درباره تنها کالج آمریکا است که برای دانش‌آموزان ابرقهرمان پذیرش دارد.

تصویری تمام رخ از رینا هاردستی

رینا هاردستی

اسپین آف سریال The Boys به‌عنوان سریالی واجد ادبیاتی بزرگسالانه با رده‌بندی سنی R توصیف شده که با محوریت جنبه‌های مختلف زندگی ابرقهرمان‌ها همچون مسائل فیزیکی و اخلاقی و مورد آزمایش قرار گرفتن آن‌ها ساخته شده است. تهیه این سریال برعهده همان تهیه‌کننده‌‌های سریال The Boys است. به این ترتیب استودیوهای آمازون و بخش تلویزیون سونی پیکچرز با همکاری شرکت‌هایی نظیر گِرِی پیکچرز و اورجینال فیلمز دست به تهیه این سریال خواهند زد. کرگ رزنبرگ علاوه‌بر نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده این سریال هم خواهد بود. علاوه‌بر وی، افراد دیگری نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در ساخت این سریال دست خواهند داشت.

سریال The Boys به‌عنوان اقتباسی از کمیک پرفروشی با همین نام نوشته‌ی گرث اِنیس و داریک رابرتسون ساخته شده است. سومین فصل این سریال قرار است از سرویس پرایمِ آمازون پخش شود. این سریال از زمان پخش تاکنون طرفداران مختلفی داشته است. از دیگر بازیگران اسپین آف سریال The Boys می‌توان به شان پاول مک‌گی، ایمی کاریرو، مدی فیلیپس، جز سین‌کلیر و لیز برادوی اضافه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.