مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نزدیک بودن پایان یافتن تولید فیلم Doctor Strange 2

کوین فایگی به‌تازگی به لندن سفر کرده و در مورد وضعیت فیلم Doctor Strange 2 صحبت کرده است.

از ماه آذر گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در لندن آغاز شد که در مقطعی حتی شاهد تعطیلی موقتی تولید این فیلم مورد انتظار از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول بودیم. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت تولید دنباله فیلم Doctor Strange منتشر شده است.

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با The Undefeated در مورد وضعیت فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness صحبت کرده است. او هم‌اکنون در لندن حضور دارد و تایید کرد که طی این هفته مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Doctor Strange 2 رسما به پایان خواهد رسید که قابل انتظار است به‌زودی جشن پایان تولید فیلم برگزار شود یا حتی هم‌اکنون هم تولید فیلم به پایان رسیده باشد. فایگی گفت:

«من هم‌اکنون در لندن و در پشت صحنه آخرین هفته فیلمبرداری فیلم Doctor Strange 2 حضور دارم. لیزی (لقب الیزابت اولسن) هم اینجا حضور دارد و اون بدون توقف و استراحت از پایان تولید سریال WandaVision، اکنون در فیلم Doctor Strange 2 جلوی دوربین رفته است.»

البته این همه نکات این مصاحبه نبود و ظاهرا فایگی به لوگو جدید و احتمالی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness نیز اشاره کرده است. به رسم همیشه، فایگی کلاهی بر سر داشت که در آن شاهد لوگویی از قسمت جدید فیلم دکتر استرنج هستیم که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کلاه کوین فایگی با طرح دکتر استرنج

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است با آثاری چون سریال WandaVision، سریال Loki و فیلم Spider-Man: No Way Home ارتباط داستانی داشته باشد و وقایع آن قرار است پس از حوادث سریال وانداویژن که در آن واندا ماکسیموف رسما به اسکارلت ویچ تبدیل شد، آغاز شود و همچنین دکتر استرنج قرار است در قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی نیز حضور داشته باشد. بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز و سوچیل گومز، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness تایید و اعلام شده است.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به کارگردانی سم ریمی برای اکران در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.