مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آیا فصل 6 آخرین فصل پایتخت است؟

یکی از سریال های تلویزیون که در سال های گذشته توانست نظر مثبت بسیاری از مردم را جلب کند و فضایی شاد و مفرح در منازل ایرانی ها ایجاد کند، سریال پایتخت بود. این سریال از جمله سریال های طنز بود و در 6 فصل ساخته و پخش شد. البته آمدن بیماری کرونا در سال 1398 باعث شد که ساخت سری آخر این مجموعه با مشکل مواجه شود و این سریال به صورت ناقص ضبط و پخش گردد، اما در سال 1399 نیز دو قسمت آخر آن ساخته شد و به مناسب فرارسیدن سال نو شمسی دو مرتبه پخش گردید.

معرفی سریال پایتخت

سریال پایتخت یکی از سریال هایی بود که در ژانر کمدی ساخته شده و این فیلم به دلیل حضور خوب بازیگران و عوامل توانست نظر بسیاری از ایرانی ها را به خود جلب کند. این سریال در مورد یک خانواده شمالی است که در هر سری با مشکلات و چالش هایی رو به رو شده و همواره سعی می کنند تا از این چالش ها خود را رهایی دهند و در این حین نیز ساعات مفرح و شادی برای عموم مردم ایجاد می کنند.

این سریال از جمله سریال هایی بود که تنها برای پخش در ایام نوروز آماده می شد اما فصل 4 این مجموعه  در ماه مبارک رمضان پخش شد و نسبت به دیگر فصل ها طولانی تر بود.

از آنجایی که مردم استقبال زیادی از این مجموعه داشتند شبکه های مختلف نیز در ایام متفاوت این سریال را پخش کرده و علیرغم اینکه تکراری است اما هنوز هم تماشای آن جذابیت های زیادی دارد و خنده بر لب ایرانی ها می آورد.

پایتخت 6 در کجا ساخته شده است؟

نزدیک به 80 درصد از ساخت این مجموعه در شمال کشور و بخشی نیز در شهرهایی مانند تهران و جنوب کشور فیلمبرداری شد. در سری آخر این مجموعه پایتخت گردی وجود نداشت و بیشتر سکانس هایی که در آن مشاهده می کنید در شمال کشور ضبط شده است.

جاهایی که برای ضبط این فیلم انتخاب شده است به حدی زیبا و چشم نواز به نظر می آید که عده زیادی تصمیم گرفتند با استفاده از تورهای شمال ارائه شده توسط سایت لحظه آخر به شمال کشور رفته و از مناظر زیبا و تماشایی این خطه دیدن کنند.

معرفی بازیگران و کارگردان سریال پایتخت

بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در این مجموعه ایفای نقش کرده اند و همین مورد باعث موفقیت این مجموعه شده است. از جمله مهم ترین بازیگران این سریال می توان به محسن تنابنده در نقش نقی معمولی، احمد مهران فر در نقش ارسطو عامل، ریما رامین فرد در نقش هما سعادت، مهران احمدی در نقش بهبود فریبا، علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی، بهرام افشاری در نقش بهتاش فریبا و نسرین نصرتی در نقش فهیمه معمولی اشاره کرد. این افراد به خوبی توانستند نقش خود را در این سریال ایفا کنند و لحظاتی سراسر شادی برای مردم ایران به وجود آورند.

کارگردانی این سریال را نیز سیروس مقدم بر عهده داشت و توانست سریالی بسیار جذاب و مفرح تولید کند و این اثر یکی از ماندگارترین آثار او در تلویزیون خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.