مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ماسک n95 بدون سوپاپ ، موثر در برابر ویروس کرونا !

این روز ها ماسک های بسیاری در بازار یافت می شود ، که البته طبیعی هم هست. ماسک این روز ها با توجه به شیوع کرونا دغدغه بسیار مهمی محسوب می شود. اما سوال مهم آنست که کدام یک از این ماسک های تنفسی ، برای کرونا مناسب است؟

از چه ماسکی برای مقابله با کرونا استفاده کنیم؟

این روز ها ماسک های بسیاری در بازار یافت می شود ، که البته طبیعی هم هست. ماسک این روز ها با توجه به شیوع کرونا دغدغه بسیار مهمی محسوب می شود. اما سوال مهم آنست که کدام یک از این ماسک های تنفسی ، برای کرونا مناسب است؟

به طور کلی ماسک ، فیلتر دار یا بدون فیلتر است. بسیار واضح است که ماسک فیلتردار گزینه بهتری برای حفاظت تنفسی است.

اما ماسک فیلتر دار نیز بسیار متنوع است:

لازم است بدانیم که ماسک های فیلتر دار بر اساس استاندارد N تقسیم بندی می شوند. هر چه عدد کنار N بالاتر باشد فیلتراسیون ماسک قوی تر است. مثلا ماسک N95 می تواند 95 درصد ذارت را فیلتر کند. همچنین ماسک N99 تا 99 درصد محافظت ایجاد می کند.

چرا ماسک N95 بدون سوپاپ ؟

ماسک N95 درصد حفاظتی مناسبی ایجاد می کند. اما ماسک های N95 غالبا سوپاپ دار هستند. سوپاپ در واقع یک دریچه یک طرفه است که می تواند هوای داخل ماسک را هنگام بازدم تخلیه کند. این قطعه موجب می شود که تنفس در هنگام استفاده از ماسک راحت تر انجام شود.

حتما برای شما اکنون این سوال ایجاد شده که با توجه به این مزیت سوپاپ ، پس چرا ماسک N95 بدون سوپاپ برای کرونا بهتر است!

فرض کنید شخصی ناقل ویروس کرونا باشد و ماسک هم زده باشد. در صورتی که ماسک وی ، سوپاپ دار باشد ویروس ها در هنگام بازدم از طریق سوپاپ خارج شده و وارد محیط می شوند. بنابراین ماسک او تاثیری در جلوگیری از شیوع کرونا نخواهد داشت.

بنابر این ماسک N95 بدون سوپاپ انتخاب بهتری برای کرونا ست.

چه ماسکی از کجا خریداری کنیم ؟

شرکت نانو تار پاک تولید کننده ماسک نانو پاک است. این شرکت یکی از تولیدکنندگان معتبر ، با سابقه و بسیار با کیفیت در زمینه ماسک های فیلتر دار است. این شرکت دانش بنیان مورد تایید وزارت بهداشت ، اداره کل تجهیزات پزشکی ، سازمان غذا و دارو ، ستاد توسعه فناوری نانو و اداره بهداشت وزارت کار است. در ضمن این مجموعه استاندارد ها و تائیدیه های معتبر بین المللی چون نلسون امریکا را نیز داراست.

برای خرید ماسک N95 بدون سوپاپ و سایر محصولات نانو پاک به فروشگاه اینترنتی ابزار ماتریس مراجعه کنید. ابزار ماتریس نمایندگی رسمی فروش ماسک نانو پاک محصولات شرکت نانو پاک را با تخفیف های فوق العاده ای ارائه می دهد.

برای مشاهده قیمت ، مشخصات و خرید اینترنتی به لینک های زیر مراجعه کنید :

ماسک N95 بدون سوپاپ

ماسک N99

ماسک نانو پاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.