مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شرکت فرش ماشینی امیران کاشان

شهر کاشان به عنوان مهد فرش ایران به عنوان یکی از معروفترین شهرهای تولیدکننده فرش ماشینی به حساب می آید. فرش های دستباف کاشان عمدتاً دارای طرحهای سنتی و نقشه های دستبافت هستند.فرش از نکات مهم برای زیبایی منزل و ایجاد آرامش محیط زندگی است.

شهر کاشان به عنوان مهد فرش ایران به عنوان یکی از معروفترین شهرهای تولیدکننده فرش ماشینی به حساب می آید. فرش های دستباف کاشان عمدتاً دارای طرحهای سنتی و نقشه های دستبافت هستند.فرش از نکات مهم برای زیبایی منزل و ایجاد آرامش محیط زندگی است. در حال حاضر فرش ماشینی کاشان به دلیل دوام بالا و قیمت مناسب، نسبت به فرش های دستبافت مورد استقبال بیشتری قرار میگیرد.  شرکت فرش امیران با بکارگیری دانش و فناوری روز دنیا در صنعت نساجی در راستای  تولید محصولات درجه یک و با کیفیت و کسب رضایت مشتریان عزیز تمام تلاش خود را بکار میگیرد. تیم طراحی این شرکت با در نظر گرفتن سلایق و نیاز های مردم، انواع مختلف فرش های 700 شانه، فرش 1200 شانه ساده و برجسته، فرش چهل تیکه، فرش مدرن و فانتزی، فرش وینتیج و تابلو فرش را در انواع سایزها و رنگبندی های متنوع طراحی میکنند.  .

مشاوره خرید از فرش امیران

برای مشاوره خرید از فرش امیران ، باید گفت که در هر خانه ای فرش و قالی جزو مهمترین عناصر زیبایی به حساب می آید. اما انتخاب فرش مناسب فقط منحصر به رنگ و طرح آن نیست و رازهایی درباره جنس، شانه و تراکم فرش ها وجود دارد که با دانستن آن میتوانید دیگر فریب زبان بازی فروشنده ها را نخورید و درنهایت با وجود تنوع بسیار ، طراحی و نقشه فرش در بازار دچار سردرگمی نشوید.

اما بهترین جنس الیاف فرش مشینی چیست؟

الیاف اکریلیک علاوه بر آن که خاصیت بازگشت پذیری بسیار خوبی دارد، عایق حرارتی خوبی نیز هست. از این رو، جایگزین بسیار خوبی برای پشم در خاب فرش می باشد. این دو ویژگی اکریلیک، بین تمامی الیاف منحصر به فرد است و تقریباً هیچ لیف طبیعی یا مصنوعی دیگری این دو ویژگی را به صورت همزمان ندارد.

شانه و تراکم فرش چیست؟

شانه :  شانه فرش پارامتری برای تعداد نخ های خاب در 1 متر عرض فرش می باشد. شانه فرش از طریق نوع و تعداد دندانه های شانه ماشین بافندگی مشخص میشود که اکثر ماشین های موجود در بازار فرش دارای تراکم عرضی ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰۰ می باشند.

تراکم : به تعداد نخ های پود در 1 متر طول فرش گفته می شود. تراکم پودی نقش تعیین کننده ای در ثبات ابعادی فرش هنگام استفاده و شستشو دارد. هر چه تراکم پودی فرش بیشتر باشد فرش اصطلاحا سفت تر خواهد شد و مشکل جمع شدن، تا خوردن و چروک شدن فرش وجود نخواهد. امروزه در اکثر فرش فروشی ها تراکم های مختلف از جمله ۱۵۰۰، ۲۱۰۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰، ۴۵۰۰ و … یافت میشود.

هرچه شانه و تراکم فرش ها بیشتر باشد، فرش ریز بافت تر، لطیف تر و گرانتر میشود.

اهداف فرش میران

  • برآورده ساختن برترین مکانیزم‌های رضایتمندی مشتریان به عنوان والاترین هدف
  • فعالیت به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی فروش و تحقیقات فرش در کشور
  • گسترش فروش برون مرزی و کمک به افزایش صادرات غیرنفتی کشور
  • احیاء و تقویت فرش به عنوان یک عنصر فرهنگی کشور با ارتقاء دانش و مهارت‌های انسانی علی الخصوص در نیروی انسانی فعال در شهرفرش

نمایشگاه های فرش امیران، متنوع‌ترین مکان برای دیدن و پسندیدن فرش است. انواع فرش‌های ماشینی، کلاسیک، مدرن و  فانتزی چشم‌نواز و رنگارنگ، در برابر نگاه‌ های مشتریان عزیز است. با تولید انواع مختلف فرش های ماشینی تنها با برند فرش امیران و نیز برخورداری از کامل‌ترین مجموعه‌ی انواع فرش‌های فانتزی وارداتی از کشورهایی نظیر کانادا، ترکیه، هند، رومانی، عراق ، عربستان و… چشم‌اندازی تماشایی از هنر فرش ایران و جهان آفریده است؛ و آن قدر طرح‌ها، رنگ‌ها و نقش‌ها گونا‌گون و متنوعند که زیبادوستان و مشکل‌پسندان تنها با یک بار مراجعه، مطلوب خود را پیدا می‌کنند و در سریع‌ترین زمان، در درب منزل تحویل می‌گیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.