مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بررسی برج شرکت تعاونی مهر آفرین در منطقه 22 چیتگر

شرکت تعاونی مهر آفرین یکی از انبوه سازان انواع پروژه های مسکونی، پروژه های تجاری و پروژه های تجاری – مسکونی و پروژه های تجاری – اداری می باشد که در رزومه خود سابقه ساخت پروژه های مهم بهداری، پروژه شهرک شهید باقری، پروژه برج الماس و پروژه‌ های آسمان ها را دارد.

شرکت تعاونی مهر آفرین یکی از انبوه سازان انواع پروژه های مسکونی، پروژه های تجاری و پروژه های تجاری – مسکونی و پروژه های تجاری – اداری می باشد که در رزومه خود سابقه ساخت پروژه های مهم بهداری، پروژه شهرک شهید باقری، پروژه برج الماس و پروژه‌ های آسمان ها را دارد. پروژه برج برلیان که توسط شرکت مهرآفرین اجرا شده است یک برج ۲۲ طبقه با کاربری مسکونی می باشد که تنوع متراژ در واحد های این برج شامل متراژ های ۹۵ ، متراژ های ۱۲۷ و متراژ های ۱۳۱ متری است. شرکت تعاونی مهر آفرین موعد تحویل این پروژه را به صورت ۳۶ ماهه در نظر گرفته است و فعلاً در مرحله فونداسیون و اسکلت بندی فلزی با پیچ و مهره و نصب تاور می باشد. پیش پرداخت قرارداد خرید این پروژه چون به صورت پیش فروش می باشد به مبلغ چهار و نیم میلیون تومان بابت هر متر از ساخت این پروژه می باشد و یک و نیم میلیون تومان هم بابت تراکم زمین این پروژه در تعاونی مهر آفرین در نظر گرفته شده است که به صورت علی الحساب باید پرداخت گردد و این پرداختی برای اعضای تعاونی توسط خود شرکت یعنی تعاونی مهر آفرین در نظر گرفته شده است.

شرایط پیش فروش برج های تعاونی مهر آفرین و جزئیات آن

پروژه برلیان نیز یکی از پروژه های مهم تعاونی مهر آفرین می باشد که از پرسودترین پیش خرید واحدهای مسکونی در چتگر  بوده و در هر طبقه از این پروژه ۶ واحد مسکونی واقع شده است که طراحی این واحد ها از نورگیری بالایی برخوردار هستند، همچنین طبقه همکف این برج دارای یک لابی مجلل است که به صورت ۲۴ ساعته فعال می باشد. سیستم اطفاء حریق، سیستم آنتن مرکزی، سیستم های برق کشی، سیستم های کانال کشی، سیستم های لوله کشی و سیستم های فاضلاب در آن به نحوی ساخته شده اند که تا سال‌ها هیچ مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد مگر اینکه خود اهالی برج مشکلی را در این سیستم ها ایجاد کنند.

تعاونی مهر آفرین

در هر واحد از برج تمامی سیستم ها در جای درستی در نظر گرفته شده اند و طراحی هر واحد به گونه ‌ای انجام شده است که در هر جهت از جهت های جغرافیایی قرار گرفته باشد، نورگیر مناسبی دارد و همچنین دکوراسیون داخلی این واحد ها از جدیدترین متد های روز بهره گرفته است و متناسب با سلیقه اکثر افراد است. طراحی مدرن واحد ها و لابی مجلل این برج آن را به مهمترین پروژه های شهرک مروارید شهر تبدیل کرده است.

در زمان شروع به اجرای این پروژه تعاونی مهر آفرین واریزی اولیه را بعلاوه ی اقساط و امتیازات این پروژه را به صورت کلی برای هر واحد بین ۳۰۰ میلیون تومان تا ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته است و به صورت دقیق برای واحد های با متراژ ۹۵ متری این مبلغ ۳۱۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و برای واحد های با متراژ ۱۲۷ متری این مبلغ ۴۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و در آخر برای بزرگترین متراژ واحد در این برج که ۱۳۱ متر می باشد این مبلغ ۴۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد اما با توجه به نوسانات بازار فعلی و رشد بازار مسکن این قیمت ها دستخوش تغییر شده اند و نیاز است برای گرفتن درست ترین قیمت شما با شرکت تعاونی مهر آفرین تماس برقرار کنید و اطلاعات دقیق را دریافت کنید

نحوه عقد قرارداد پروژه برلیان و بسیاری از پروژه های تعاونی مهر آفرین به این صورت است که این نقل و انتقالات به صورت قطعی می باشد و هر پروژه در هر واحدی که به فروش می رسد دارای دفترچه مالکیت است. عقد قرارداد و نقل و انتقالات این پروژه‌ ها و این واحد ها در دفتر خود شرکت تعاونی مهر آفرین انجام می گردد.

شرکت تعاونی مهر آفرین یکی از معتبر ترین شرکت های انبوه سازی و اجرا کننده پروژه‌ های مختلف و با کاربری های متفاوت می باشد. این شرکت اقدام به ساخت و اجرای پروژه برلیان که در شهرک مروارید شهر واقع شده است کرده و سابقه ی درخشان ساخت یک پروژه دیگر را در این شهرک دارد و آن پروژه چیزی نیست جز پروژه برج الماس، که در کنار هم قرار گرفتن این پروژه ها بر ارزش و سود دهی آن ها می افزاید.

تعاونی مهر آفرین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.