مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سامسونگ در ویدیویی از کمک طرفداران برای طراحی گلکسی اس ۲۰ اف ای می‌گوید

درحالی‌که زمان بسیار کمی از معرفی سری گلکسی نوت ۲۰ می‌گذرد؛ اما سامسونگ با اعلام معرفی نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20 FE) بسیاری از علاقه‌مندان به محصولات خود را غافلگیر کرد. نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ درواقع محصولی ارزان‌قیمت‌تر از نسخه استاندارد گلکسی اس ۲۰ محسوب می‌شود که از مشخصات سخت‌افزاری تضعیف‌شده‌ای بهره می‌برد.

برای کاهش قیمت نهایی گلکسی اس ۲۰ اف‌ای نیز از متریال‌های ارزان‌قیمت‌تری نسبت به مدل‌های دیگر سری گلکسی اس ۲۰ استفاده شده است تا کاربران بیشتری امکان خرید آن را داشته باشند. درواقع می‌توان نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ را محصولی ایده‌آل برای کسانی دانست که گوشی هوشمند ارزان‌تری از سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ می‌خواهند.

بااین‌حال، فرایند طراحی و توسعه گلکسی اس ۲۰ اف‌ای داستان جالبی دارد. شرکت کره‌ای در ویدیویی توضیح می‌دهد که چگونه در مراحل مختلف طراحی و توسعه محصول جدید خود از کاربران کمک گرفته است. در ویدئو، یکی از مقام‌های شرکت سامسونگ اشاره می‌کند که سامسونگ از کاربران خواسته چه امکاناتی در نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ وجود داشته باشد و چه ویژگی‌هایی حذف شوند.

مقام‌های شرکت کره‌ای با بررسی نظرسنجی‌های مختلف درنهایت به این نتیجه رسیدند که نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ از ویژگی‌های پریمیوم مدل‌های دیگر سری گلکسی اس ۲۰ استفاده کند؛ اما از برچسب قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردار شود. شرکت کره‌ای از کاربران کشورهای ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، استرالیا و کره جنوبی در طراحی و توسعه نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ کمک گرفته است و در ویدئو توضیح داده می‌شود که کاربران، محصولی با تمرکز روی دوربین، عملکرد سخت‌افزاری و صفحه‌نمایش خواسته‌اند.

در ادامه اشاره می‌شود که ۶ رنگ نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ را نیز کاربران انتخاب کرده‌اند. درصورتی‌که گلکسی اس ۲۰ اف‌ای را خریداری کنید، محصولی مبتنی بر اندروید ۱۰ را دریافت خواهید کرد. بااین‌حال، شرکت کره‌ای در نظر دارد که از محصول جدید خود مانند مدل‌های دیگر سری گلکسی اس ۲۰ به مدت سه سال پشتیبانی نرم‌افزاری کند. چنین اقدامی درواقع به این معنی است که گلکسی اس ۲۰ اف‌ای سه نسخه بعدی سیستم‌عامل اندروید (شامل اندروید ۱۱، ۱۲ و ۱۳) را دریافت می‌کند.

 

سامسونگ اینفوگرافیکی نیز از گلکسی اس ۲۰ اف‌ای منتشر کرده که تماشای آن خالی از لطف نیست.

اینفوگرافیک گلکسی اس 20 FE

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.