مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انیمه Dragon’s Dogma؛ عقیده سنتی اژدها

 انیمه Dragon’s Dogma (عقیده اژدها) که اقتباسی از یک بازی ویدیویی از شرکت کپکام است مدتی است بر سر زبان علاقمندان به دنیای انیمه و بازی است. حال نتفلیکس اولین تریلر انیمه Dragon’s Dogma را منتشر کرده که در ادامه اطلاعات بیشتری درباره آن می‌خوانید.

در سال ۲۰۱۲ بود که کمپانی نام آشنای capcom بازی را با عنوان Dragons Dogma منتشر کرد که بسیاری از بازی‌بازان سر تا سر جهان (مخصوصا غربی‌ها) به سمت این بازی نرفتند، زیرا معتقد بودند بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی هیچگاه نمی‌توانند جای عناوین بسیار بزرگی همچون Dragon Age را بگیرند. اما چیزی نگذشت که بازی DD در بین منتقدین و مخاطب‌های سر سخت بازخورد‌های مناسبی دریافت کرد که همین موضوع باعث شد بسیاری از بازی‌بازان قدم هایشان را برای خریدن و انجام دادن این بازی بردارند و از این هدیه ارزشمند کپکام کمال لذت را ببرند.

بازی DD در کمال ناباوری با تمامی بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی تفاوت داشت و بیش از نیمی از ویژگی‌های بارزش را از بازی‌های بزرگ نقش آفرینی غربی قرض گرفته بود که همین موضوع باعث شد DD سریعا طرفداران زیادی پیدا کند و با فروش بسیار عالی خود سود زیادی را برای شرکت سازنده یعنی کپکام کسب کند.

بازی عقیده اژد‌ها (Dragon’s Dogma) که در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ از سوی شرکت کپکام منتشر شد، در سال ۲۰۱۳ شرکت کپکام نسخه کامل‌تری از این بازی را با عنوان عقیده اژدها: آریزن تاریک (Dragon’s Dogma: Dark Arisen) عرضه کرد و پس از پورت آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر، در سال ۲۰۱۹ روی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر شد.

انیمه Dragon’s Dogma که یک انیمه سریالی است و در دنیایی خیالی به نام گرانسیس رخ می‌دهد، در تاریخ ۱۷ سپتامبر امسال (۲۷ شهریور) از سرویس استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد. برای طراحی و ساخت این انیمه، از ترکیبی از انیمیشن ۲ بعدی و ۳ بعدی استفاده شده و توسط استودیو انیمیشن سازی Sublimation توسعه یافته است.


داستان بازی 

داستان انیمه Dragon’s Dogma درباره مردی به نام ایتن است (در بازی نام شخصیت اصلی آریزن است) که یک اژد‌ها قلب او را دزدیده و او را به قتل رسانده است. در همین راستا با هدف انتقام گرفتن از اژدها، به عنوان یک آریزن (Arisen) به زندگی باز می‌گردد. این انیمه سریالی ماجراجویی هیجان‌انگیز مردی است که هفت گناه کبیره انسان‌ها توسط شیاطین به چالش کشیده می‌شود. پوستر سریال نیز همان سه المان اصلی داستان را نمایش می‌دهد؛ اژدها، انسان، و قلب.

اولین تریلر انیمه Dragon’s Dogma منتشر شد

اولین تریلر انیمه Dragon’s Dogma منتشر شد

نتفلیکس در سال‌های گذشته موفقیت قابل توجهی با اقتباس سری Castlevania به یک سریال انیمه‌ای تجربه کرده است. موفقیت Castlevania (و حتی شاید The Witcher) باعث شده که نتفلیکس اقتباس دیگر بازی‌های ویدیویی محبوب را نیز در دست ساخت داشته باشد. از جمله این اقتباس‌های تایید شده می‌توان به Assassin’s Creed و Devil May Cry و Hyper Light Drifter اشاره کرد.


انتشار اولین تریلر انیمه Dragon’s Dogma

بازی عقیده اژد‌ها (Dragon’s Dogma) که در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ از سوی شرکت کپکام منتشر شد، در سال ۲۰۱۳ شرکت کپکام نسخه کامل‌تری از این بازی را با عنوان عقیده اژدها: آریزن تاریک (Dragon’s Dogma: Dark Arisen) عرضه کرد و پس از پورت آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر، در سال ۲۰۱۹ روی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر شد. در اسفند سال ۹۷ بود که اعلام شد قرار است یک انیمه با همین نام بر اساس این بازی ساخته شود و تیر ماه تاریخ دقیق انتشار آن اعلام شد.

اولین تریلر انیمه Dragon’s Dogma منتشر شد

انیمه Dragon’s Dogma که یک انیمه سریالی است و در دنیایی خیالی به نام گرانسیس رخ می‌دهد، فرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر امسال (۲۷ شهریور) از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شود. برای طراحی و ساخت این انیمه، از ترکیبی از انیمیشن ۲ بعدی و ۳ بعدی استفاده شده و توسط استودیو انیمیشن سازی Sublimation توسعه یافته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.