مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اقامتگاه‌های خوش رنگ و لعاب جزیره کیش

سفر به کیش با هر هدف و انگیزه‌ای می‌تواند سفری خاطره‌انگیز و به یادماندنی برای شما باشد. این جزیره‌ی جذاب و دیدنی یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای سفرهای داخلی به شمار می‌رود. به همین دلیل امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای برای مسافران و گردشگران در این جزیره در نظر گرفته شده است. هتل های کیش با رنگ و لعاب‌های مختلف با آغوش باز منتظر مسافران هستند.امروز هتل های کیش را با جزئیات بیشتری بررسی می‌کنیم؛ به این ترتیب می‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری هتل مورد نظرتان را برای اقامت در این جزیره‌ی زیبا انتخاب کنید.

معمولاً اکثر مسافرها به قصد تفریح و خرید به سمت کیش می‌روند. بعضی از آن‌ها ترجیح می‌دهند هتلشان در نزدیکترین موقعیت ممکن به پاساژها و مراکز خرید کیش قرار داشته باشد. عده‌ای دیگر دوست دارند با کمترین هزینه‌ی ممکن جایی را برای چند شب اقامت در اختیار داشته باشند.

در واقع آن‌ها فقط جایی برای خواب شب احتیاج دارند و تمام طول روز را بیرون از هتل مشغول استفاده از امکانات تفریحی جزیره هستند؛ پس قطعاً هزینه‌ی کمتر اولویت آن‌هاست. این افراد باید هزینه‌ای که برای تاکسی و رفت‌وآمدشان خرج می‌کنند را حتماً مدنظر داشته باشند.

اما گروهی دیگر دقیقاً مقابل این افراد قرار دارند و انتظاراتی برعکس آن‌ها از یک هتل دارند. یعنی توقع دارند هتل محل اقامتشان کاملاً مجهز باشد، طوری‌که احتیاجی نباشد برای تفریح و خرید از هتل خارج شوند. استخر، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، رستوران‌های لوکس، کافی‌شاپ‌های متنوع و … حداقل امکاناتی است که این افراد از یک هتل خوب برای اقامتشان انتظار دارند. پس هزینه برای این گروه مهم نیست و اولویت اول آن‌ها امکانات با سطح عالی می‌باشد.

گروهی دیگر دوست دارند گزینه‌ای از هتل های کیش را انتخاب کنند که در مرکز شهر قرار داشته باشد. آن‌ها قصد دارند همه‌ی مراکز خرید کیش را تک به تک بگردند و از جاذبه‌های تاریخی هم دیدن کنند. به این ترتیب دسترسی راحت‌تری به گوشه و کنار جزیره‌ی کیش دارند.

هتل های کیش آن‌قدر متنوع هستند که بتوانند پاسخگوی نیاز و سلیقه‌ی همه‌ی این گروه‌ها باشند. این هتل‌ها با ستاره‎های درخشانشان آماده‌ی خدمت‌رسانی به مسافران این جزیره هستند. شما با توجه به مبلغی که برای اقامتتان کنار گذاشته‌اید، انتظاراتی که از یک هتل دارید و موقعیت مکانی که دوست دارید در آن اقامت داشته باشید. می‌توانید یکی از هتل های کیش را انتخاب کنید.

در فصل‌های مختلف هتل های کیش تخفیف‌های هیجان‌انگیزی برای مهمان‌هایشان ارائه می‌دهند که این می‌تواند بهترین فرصت برای سفر شما به این جزیره‌ی زیبا باشد. تور کیش یا تورهای لحظه آخری کیش می‌توانند در کاهش هزینه‌های سفر شما تأثیرگذار به‌سزایی داشته باشد.

قیمت هتل‌های کیش

با توجه به امکانات و خدماتی که هر هتل ارائه می‌دهد، قیمت‌های مختلفی را برای اقامت در کیش شاهد هستیم. ممکن است بتوانید با شبی صد هزار تومان یا رقم‌های بیشتر از دو میلیون تومان یکی از هتل های کیش را رزرو کنید. بازه‌ی قیمت هتل های کیش بسیار گسترده است و با اولویت‌های شما برای اقامت رابطه‌ی مستقیم دارد.

با کمک سایت تورتوکیش می‌توانید بهترین هتل‌ها را با تخفیف رزرو کنید یا از تورهای لحظه آخری با قیمت‌های باورنکردنی مطلع شوید. در ادامه با تعدادی از هتل‌های مطرح کیش آشنا خواهید شد:

هتل ترنج کیش

ترنج نام هتلی ۵ستاره است که به شکل بته جقه روی آب‌های نیلگون خلیج فارس ساخته شده است. در ساخت و طراحی این هتل تلاش‌های زیادی برای حفظ محیط زیست شده و هدف این بوده که هتل ترنج دوستدار طبیعت باشد. مهمانان این هتل در اصل مهمان طبیعت بی‌نظیر خلیج فارس و جزیره‌ی کیش هستند. با اقامت در این هتل می‌توانید روی آب راه بروید!

هتل ترنج کیش

هتل داریوش کیش

داریوش یکی دیگر از هتل های ۵ستاره کیش است که با دکوراسیون و تزئیناتی از دوران هخامنشی، شما را به یاد تخت جمشید می‌اندازد. چشم‌انداز اتاق شما در این هتل می‌تواند رو به دریا یا رو به باغ باشدو ستون‌های بلند با سرستون‌هایی طلایی رنگ، مجسمه‌ها و آب‌نماهای زیبای این هتل شما را به دل تاریخ می‌برد.

هتل داریوش کیش

هتل شایان کیش

یکی دیگر از هتل‌های برجسته و معروف جزیره کیش، هتل شایان است که موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد. این هتل ۵ستاره هم دسترسی خوبی به مراکز تفریحی کیش دارد و هم تفریحات فوق‌العاده‌ای در دل خودش دارد! سالن بیلیارد، دوچرخه‌سواری، اسنوکر، دارت، تنیس و… از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌باشد. مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، مروارید، کشتی یونانی، پلاژ ساحلی بانوان، جت اسکی، شاتل، بنانا و… جاذبه‌های گردشگری نزدیک این مجموعه هستند.

هتل شایان کیش

هتل شایگان کیش

هتل ۶ طبقه‌ای که از سال ۸۲ آغاز به کار کرده است. بعضی از اتاق‌های این هتل منظره‌ی رو به دریا دارند و همین نشان‌دهنده‌ی فاصله‌ی کم هتل تا دریا می‌باشد. اسکله‌ی تفریحی کیش که یکی از محبوب‌ترین امکانات تفریحی جزیره از نظر مسافران می‌باشد در نزدیکی هتل شایگان قرار دارد. شایگان هم مثل سایر هتل‌های کیش که برایتان نام بردیم ۵ستاره می‌باشد.

هتل شایگان کیش

نظرتان درباره زندگی در جزیره کیش چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.