مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ریمستر HD بازی شوتر Dusk در راه است

شوتر فوق‌العاده Dusk با یک ریمستر فول اچ‌دی که در اواخر سال میلادی جاری عرضه می‌شود و تقریبا همه منابع به کار رفته در ساخت را بازسازی می‌کند، تولد ۵ سالگی خود را جشن می‌گیرد.

دیوید زیمانسکی، توسعه‌دهنده این عنوان در پست جدید وبلاگ استیم اعلام کرد:

زیمانسکی سپس توضیح داد که ریمستر هنوز در حال توسعه است، اما می‌توانیم منتظر یک تریلر مقایسه‌ای برای هر دو حالت، در حوالی هالووین باشیم. پس از آن ریمستر نزدیک به پنجمین سالگرد بازی، ۱۰ دسامبر مصادف با ۱۹ آذر، عرضه خواهد شد.

مدل‌های HD، بافت‌ها، اسلحه‌ها و غیره همگی در کارگاه استیم به صورت رایگان برای دانلود در دسترس خواهند بود و تا زمانی که آن‌ها را نصب نکنید در بازی اصلی ادغام نمی‌شوند. این یک خبر خوب برای کسانی است که سبک قدیمی Dusk را ترجیح می‌دهند.

بازیکنان کنسولی می‌توانند Dusk را روی نینتندو سوییچ که چند سال پیش در کنار یک صابون واقعی عرضه شد، تجربه کنند. با این حال، هیچ اشاره‌ای به اینکه آیا ارتقاء HD برای سوییچ نیز عرضه خواهد شد یا خیر، نشده است.

وقتی صحبت از کنسول‌های دیگر می‌شود، ناشر New Blood به GamesRadar گفته بود که به فکر نسخه پلی‌ استیشن و ایکس‌ باکس نیز هستند، اما از سال ۲۰۱۹ هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.