مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است؟

راگامگ – ترجمه از محمد کاملان: رایان رینولدز خنده‌رو و شوخ‌طبع را سالیان سال است که می‌شناسیم و از آنجایی که نزدیک به ۴۰ اثر سینمایی بلند در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد بدون شک یک یا چند فیلم از این هنرپیشه محبوب ۴۲ ساله را دیده‌اید.

رایان که مدتی پیش شاهد هنرنمایی او در فیلم دد‌پول ۲ بودیم از سال ۱۹۹۰ مشغول به بازیگری است و قبل از اینکه در هالیوود به شهرت و ثروت برسد هر کاری که فکرش را بکنید انجام داده و روزگار سختی را سپری کرده بود. خوشخبتانه رایان این روزهای سخت‌ را پشت‌سر گذاشته و این روزها به اندازه‌ای پول و ثروت دارد که هر چیزی که دلش بخواهد را می‌تواند بخرد.

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

در نتیجه رایان رینولدز نیز همانند سایر همقطاران سلبریتی‌اش گلچینی از خودروهای جور واجور دارد و هر روز هم به تعداد این خودروها افزوده می‌شود. در این بین اگر فعالیت‌های رایان رینولدز را دنبال کرده باشید حتماً می‌دانید که او در سال ۲۰۰۸ اسکارلت جوهانسون زیبارو را به همسری گرفت، این ازدواج سه سال بعد به طلاق ختم شد اما رینولدز با انتخاب جوهانسون ثابت کرد که هنرپیشه خوش‌سلیقه‌‌ای است که دل در گرو سیمین‌پیکران دارد. جالب است بدانید رایان رینولدز در زمینه انتخاب خودرو و موتورسیکلت نیز بسیار خوش‌سلیقه است و وسیله‌های نقلیه جذاب و قشنگی را در کلکسیون رینولدز شاهد هستیم.

به همین منظور در ادامه با هم نگاهی به کلکسیون رایان رینولدز خواهیم داشت تا ببینیم این هنرپیشه خوش‌سلیقه هالیوودی چه خودروها و موتورسیکلت‌هایی را در گاراژ شخصی‌اش نگهداری می‌کند.

۱۵. دوکاتی جی‌.تی ۱۰۰۰

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

تجربه نشان داده است سلبریتی‌های مرد در کنار علاقه به خودرو، عشق وافری به موتورسیکلت دارند و سلبریتی را شاهد نیستیم که در گاراژ خود چندین دستگاه موتورسیکلت گران‌قیمت و پرسرعت نداشته باشد.

رایان رینولدز نیز برای اینکه از قافله سلبریتی‌های موتورسیکلت‌سوار عقب نماند چندین دستگاه موتوسیکلت مدرن و پرسرعت را در کلکسیون خود نگهداری می‌کند. در این زمینه می‌توان به دوکاتی جی‌.‌تی ۱۰۰۰ اشاره کرد که از قرار معلوم یکی از موتورسیکلت‌های مورد علاقه رایان رینولدز است. جالب است بدانید به‌رغم بیشتر سلبریتی‌های مرد که موتورسیکلت‌ها را می‌خرند اما زیاد سوار آنها نمی‌شوند، رایان رینولدز موتورسیکلت‌سوار قهاری است و از هر فرصتی برای موتورسواری در خیابان‌های پرترافیک استفاده می‌کند.

جالب‌تر اینجاست که این سلبریتی پرطرفدار حسابی هوای خودش را هم دارد و هرگز بدون کلاه ایمنی در خیابان‌ها سوار بر موتورسیکلت دیده نشده است و همیشه تجهیزات ایمنی لازم را در حین موتورسواری استفاده می‌کند.


۱۴. دوکاتی اس‌.سی ۱۰۰۰

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

تا این قسمت حتماً متوجه عشق رایان رینولدز به دوکاتی شده‌اید اما باور کنید این سلبریتی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید عاشق موتورسیکلت‌های دوکاتی است و از قرار معلوم به جای یک دستگاه دوکاتی اس.‌سی ۱۰۰۰، دو دستگاه از این موتورسیلکت‌های سریع و قدرمند را در کلکسیون شخصی‌اش دارد.

رایان رینولدز از آن دسته سلبریتی‌هایی است که در حین رانندگی حواسشان حسابی به جاده جمع است اما پاپاراتزی‌ها هرگز رینولدز را رها نمی‌گذارند و پیش از این در خبر ها داشتیم که یک پاپاراتزی زمانی که رینولدز در گاراژ مشغول راه‌رفتن بود با خودرو به او برخورد کرد. خوشبختانه رینولدز در این تصادف جراحت‌های سطحی دید اما شاید مزاحمت پاپاراتزی‌ها باعث شده تا رینولدز موتورسیکلت را به خودروهای تراز اول ترجیح دهد و تعداد زیادی موتورسیکلت به کلکسیون‌اش اضافه نماید.

رینولدز زیاد سوار بر دوکاتی اس‌.‌سی ۱۰۰۰ در خیابان‌ها دیده نشده است اما از آنجایی که دو دستگاه از این موتورسیکلت را در گاراژ خودش دارد بدون شک این موتورسیکلت دوکاتی جای ویژه‌ای در دل رینولدز باز کرده است.


۱۳. موتورسیکلت تریومف

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

اگر حوصله داشته باشید و بخواهید عکس‌های رایان رینولدز با موتورسیکلت‌های مختلف‌اش را جمع‌آوری کنید تعداد این عکس‌ها از چند آلبوم تجاوز می‌کند. این امر حکایت از این دارد که رایان رینولدز واقعاً موتورسیکلت‌شناس است و به همین دلیل وسواس ویژه‌ای در انتخاب موتورسیکلت‌هایش دارد.

در این زمینه می‌توان به عکسی که از رینولدز سوار بر یک موتورسیکلت تریومف (Triumph)، منتشر شده اشاره کرد. این تصویر ممکن است رینولودز را در سن و سالی جوان‌تر از چیزی که امروز شاهد او هستیم نشان دهد اما کاملاً مشخص است که رینولدز از جوانی عشق موتورسیکلت داشته است. از روی این عکس نمی‌‌توان مدل دقیق این موتورسیکلت تریومف را تشخیص داد اما لبخند رضایتی که روی لب‌های رایان رینولدز نقش بسته است از این خبر می‌دهد که از سواری با این موتورسیکلت حسابی لذت می‌برد.


۱۲٫ موتور سیکلت جِین

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

روزگار عجیبی است چرا که شرکت‌ها و برند‌های تجاری به جای اینکه کالاهای با‌ارزش خود را به رایگان به افراد نیازمند بدهند ترجیج می‌دهند این کالاها را به سلبریتی‌های سرشناس بدهند که هیچ نیازی به این کالاها ندارند.

این کار بدون شک جنبه تبلیغاتی دارد و به هر ترتیب می‌توان گفت بخت با ریان رینولدز یار بود چرا که رایان رینولدز در یک پروژه تبلیغاتی از جانب فروشگاه موتورسیکلت‌ جین (Jane’s Motorcycles)، یکی از این موتورسیکلت‌های شخصی‌سازی شده این فروشگاه را به رایگان هدیه گرفت.

این فروشگاه ید طولایی در شخصی‌سازی موتورسیکلت‌ها دارد و بدون شک رایان قدر موتورسیکلتی که هدیه گرفته را خواهد دانست.


۱۱٫ موتورسیکلت تریموف تراکستون

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

رایان رینولدز آنقدر سوار بر موتورسیکلت‌های تریوف شد و از این برند تعریف کرد تا اینکه دست آخر برند یک موتورسیکلت تریموف تراکستون (TRIUMPH THRUXTON)، از این برند هدیه گرفت.

این موتورسیکلت‌ جدیدترین مدل از تریموف تراکستون بود که تاکنون ساخته شده و رایان رینلودز برای اینکه نشان دهد قدردان این هدیه است آنرا به مرکز شخصی‌سازی کات موتورسیکلتز (Kott Motorcycles) داد تا دستی به روی این موتورسیکلت بشکند و ظاهری شیک و کلاسیک به آن بدهند.

در نتیجه قسمت‌های مختلفی از این موتورسیکلت بنا به سلیقه رینولدز کاملاً شخصی‌سازی شد و با موتورسیکلتی طرف هستیم که ماجراجویی‌ و هیجان را در ذهن تداعی می‌کند.


۱۰. موتورسیکلت تریموف بونوویل

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

رایان رینولدز همانند دیگر سلبریتی‌ها علاقه زیادی به جمع‌آوری چیزهای کلاسیک و آنتیک دارد، این علاقه را در انتخاب موتورسیکلت نیز از جانب این سلبریتی شاهد هستیم و در همین زمینه می‌توان به موتورسیکلت تریموف بونوویل (Triumph BONNEVILLE) اشاره کرد.

این موتورسیکلت دومین نسل از موتورهای تریموف بونوویل است و در سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۸۳ تولید می‌شده است. موتورسیکلت‌ تریموف بونوویل یکی از بهترین موتورسیکلت‌های این برند است و حتی امروز نیز شاهد تولید نسل‌ جدید بونوویل هستیم.

به این نکته نیز اشاره کنیم که رایان رینولدز علاقه‌زیادی به شخصی‌سازی خودروها و موتورسیکلت‌هایش دارد و شاید این مدل از تریموف بونوویل، مدل قدیمی این موتورسیکلت نباشد و رینولدز پس از خرید مدل جدید تریموف بونوویل آنرا به سبک و سیاق کلاسیک این موتورسیکلت شخصی‌سازی کرده باشد.


۹. دوکاتی اس.‌سی ۱۰۰۰ طراحی شده توسط پاول اسمارت

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

بدون شک تا اینجای این فهرست متوجه شده‌اید که عشق رینولدز به دوکاتی و تریموف تمامی ندارد و در این قسمت یک بار دیگر به دوکاتی اس‌.‌سی ۱۰۰۰ برخوردیم که یکی از خاص‌ترین موتورسیکلت‌های دنیا است.

این موتورسیکلت نسخه‌ای نمونه برداری شده از موتورسیکلت دوکاتی ۷۵۰ اس‌.‌اس است و پاول اسمارت (Paul Smart)، موتورسیکلت سوار معروف بریتانیایی در سال ۱۹۷۲ سوار آن می‌شد اما در این نسخه شاهد بهینه‌سازی‌هایی به لحاظ طراحی هستیم تا ظاهری مدرن و امروزی پیدا کند. جالب است بدانید نسخه اصلی و کلاسیک این موتورسیکلت با توجه به گذشت سال‌ها به هیچ وجه از مد نیافتاده است و علاقه‌مندان موتورسیکلت بدون شک هر دو مدل این موتورسیکلت را خواهند پسندید.


۸. موتورسیکلت تریموف ۶۵۰

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

واقعاً جای تعجب است که رایان رینولدز تا این اندازه به موتورسیکلت و به‌خصوص برند تریموف علاقه داشته باشد. در همین زمینه چشم ما ما به یک موتورسیکلت تریموف ۶۵۰ ساخت ۱۹۶۴ در گاراژ رینولدز افتاد، این موتورسیکلت کاملاً شخصی‌سازی شده است و سازنده آن مدعی است رینولدز وسواس زیادی در شخصی‌سازی قسمت‌های مختلف این موتورسیکلت انجام داده است.

اگر از طرفداران دوآتشه رایان رینولدز باشید به احتمال زیاد می‌دانید که او اهل ونکوور کانادا است و اهالی این شهر رسم دارند هر شب ساعت ۹ گلوله توپ شلیک کنند، رایان رینولدز نیز برای زنده نگه داشتن این رسم، نام موتورسیکلت تریموف ۶۵۰ خود را ساعت ۹ گذاشته است.


۷. کادیلاک اسکالید

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

رایان رینولدز پس از ازدواج دومش با بلیک لایولی، به فکر خریدن یک خودروی خانوادگی افتاد و اگر اهل خودرو باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید کادیلاک اسکالید یکی از بهترین خودورهای خانوادگی دنیاست.

این خودرو فضای بسیار خوب و راحتی برای سرنشین و راننده دارد و امکانات اشرافی و شیک داخل این خودرو برازنده سلبریتی مانند رایان است. البته در این بین باید اشاره کنیم بین سوار شدن بر موتورسیکلت‌های تراز اول دنیا و سواری گرفتن از یک شاسی‌بلند تفاوت‌های زیادی دارد و بعید می‌دانیم رینولدز زیاد سوار خودروی کادیلاک اسکالید خود شود.


۶. نیسان لیف مدل ۲۰۱۲

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

چندسالی می‌شود که جنبش‌های زیست‌محیطی مختلفی را برای خودروهای سبز شاهد هستیم. در همین راستا خودروهای الکتریکی مختلفی را نیز در بازار می‌بینیم که آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند. این امر باعث شده تا سلبریتی‌ها نیز از این فرصت استفاده کنند و با سوارشدن بر خودروهای الکتریکی خودی نشان دهند و به هواداران ثابت کنند که طرفدار محیط‌زیست هستند.

در همین راستا رایان رینولدز در سال ۲۰۱۲ سخنگوی شرکت نیسان شد و خودروی لیف که یک خودروی سبز است و آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند را از این شرکت هدیه گرفت.

بدون شک رایان در کنار این خودرو، پول کلانی نیز از نیسان دریافت کرده است اما به هر ترتیب نیسان لیف به همین بهانه راه خودش را به کلکسیون خودروهای رینولدز باز کرد.


۵. تویوتا پریوس مدل ۲۰۱۱

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

در بالا به قضیه حفظ محیط‌‌زیست و تمایل سلبریتی‌ها به سوار شدن بر خودروهای الکتریکی گفتیم، در همین راستا در سال ۲۰۱۱ رایان رینولدز دست‌ به جیب شد و یک دستگاه تویوتا پریوس مدل ۲۰۱۱ خریداری کرد.

اگر از طرفدران سلبریتی‌ها هستید و اخبار خودرو را دنبال می‌کنید حتماً به خوبی می‌دانید که تویوتا پریوس یکی از اولین خودروهای سبزی بود که راهی بازار شد و تقریباً در گاراژ تمامی سلبریتی‌ها دست‌کم شاهد یک دستگاه از این خودرو هستیم.


۴. شورولت اکوایناکس مدل ۲۰۱۲

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

رایان رینولدز در شهرهای مختلفی خانه دارد و از زمانی که با بلیک لاولی ازدواج کرد در خانه‌های مختلفی سکونت داشته است. این موارد باعث شده تا یک دستگاه شورولت اکوایناکس مدل ۲۰۱۲ را خریداری کند. این خودرو هواداران رینولدز را ناامید کرد چرا که تجربه نشان داده است هواداران بیشتر دوست دارند سلبریتی‌ مورد علاقه‌ آنها سوار بر خودروهای پرسرعتی مانند فراری و لامبورگینی در خیابان‌ها جولان بدهد.

اما همان‌گونه که گفتیم رینولدز مرد خانواده است و ترجیح می‌دهد شاسی‌بلند بزرگی داشته باشد تا خودش و همسرش به راحتی با این خودرو از این شهر به شهر دیگر بروند.


۳. دوج چلنجر

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

انصافاً باید گفت دوج چنلجر هیجان‌انگیزترین خودرویی است که در کلکسیون رایان رینولدز به آن برخوردیم. اگر فیلم R.I.P.D را دیده باشید حتماً این دوج چلنجر برای شما آشنا به‌نظر می‌رسد، در این فیلم رایان رینولدز و کوین بیکون، سوار بر این دوج چلنجر در خیابان‌ها جولان می‌دادند.

از قرار معلوم رایان به‌اندازه‌ای از این دوج چنلجر خوشش آمد که پس از اتمام فیلمبرداری این خودرو را به گاراژ خودروهای شخصی‌اش اضافه کرد. انصافاً باید گفت در کنار دوج چلنجر انتظار داشتیم چند خودروی هیجان‌انگیزتر دیگر را نیز در گاراژ رایان رینولدز مشاهده کنیم اما عشق این سلبریتی‌ به موتورسیکلت مجالی برای خرید خودروهای تراز اول به او نداده است.


۲. هوندا سی‌.‌بی ۷۵۰ مدل ۱۹۷۵

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

در این قسمت از خودروها و موتورسیکلت‌های رایان رینولدز به موتورسیکلتی رسیدیم که برای ایرانی‌ها کاملاً آشناست. جالب است بدانید رایان همانند بسیاری از ایرانی‌ها خاطرات خوشی با هوندا سی‌.‌بی ۷۵۰ داشته است. اینگونه که پیداست زمانی که رایان تنها ۱۵ سال بیشتر نداشت یک دستگاه از این موتورسیکلت‌ها را به همراه برادرش خریداری می‌کند.

ظاهراً این موتورسیکلت مشکلات فنی زیادی داشت اما رایان و برادرش مشکلات آن را برطرف می‌کنند و به‌رغم اینکه موتورسواری برای جوان‌های ۱۵ ساله ممنوع بود، یواشکی با برادرش سوار بر هوندا سی‌.بی ۷۵۰ در خیابان‌ها جولان می‌دادند.

رایان چند سال پیش در مصاحبه‌ای با فروبز از عشق خود به این موتورسیکلت گفت و با این حساب هیچ جای تعجبی ندارد اگر یک دستگاه هوندا سی‌.‌بی ۷۵۰ را در گاراژ رینولدز شاهد باشیم.


۱. تریموف تایگر

رایان رینولدز ثروت خود را خرج چه خودروهایی کرده است

با نگاهی به کلکسیون موتورسیکلت‌های رینولدز می‌توان متوجه شد این سلبریتی به‌اندازه‌ای موتورسیکلت دارد که فرصت سواری با تک‌تک آنها را پیدا نمی‌کند اما برند تریموف که عشق رینولدز به موتورهای این شرکت را متوجه شده بود باز هم به رایان یک دستگاه موتورسیکلت تریموف تایگر هدیه داد.

این موتورسیکلت یکدستگاه تریموف تایگر بود که سال ساخت آن به دهه ۵۹ میلادی باز می‌گردد اما به‌رغم گذشت زمان، این موتورسیکلت همچنان ظاهر شیک و کلاسیک خودش را حفظ کرده و بدون شک رینولدز به داشتن چنین موتورسیکلتی در کلکسیون شخصی‌اش افتخار می‌کند.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از علاقه‌مندان رایان رینولدز هستید و نکته خاصی از زندگی این سلبریتی پرطرفدار می‌دانید، در قسمت نظرات این موارد را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: hotcars

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.