مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سلبریتی‌هایی که خواهر یا برادر دوقلو دارند

 هرساله در تاریخ ۲۲ اردیبهشت مصادف با ۱۲ مه میلادی، روز دوقلو‌ها و چندقلو‌ها در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود. از سال ۱۳۸۹ ایران نیز به جمع کشور‌هایی که این روز را جشن می‌گیرند پیوسته است. به مناسبت همین روز در ادامه مطلبی درباره سلبریتی‌هایی که دوقلو هستند خواهید خواند.

دیدن سلبریتی‌ها کنار قل‌هایشان به نظر جالب می‌آید. برخی از این دوقلو‌ها مانند اسپروز‌ها یا اولسن‌ها، دوقلو‌هایی شناخته شده هستند، اما برخی دیگر سلبریتی‌هایی هستند که شاید بسیاری از ما از دوقلو بودن آن‌ها بی اطلاع بوده‌ایم. مثلا می‌دانستید که ژیزل بوندشن، سوپرمدل برزیلی یک خواهر دوقلو دارد؟ یا تا به حال برادر دوقلوی اشتون کوچر را دیده‌اید؟ در ادامه ۱۰ سلبریتی که قل دارند را به شما معرفی خواهیم کرد:

۱. رامی و سامی مالک

ستاره‌ی سریال مستر روبات برادر دوقلویی کاملا شبیه به خود دارد. به طوری که شاید در نگاه اول حتی قادر نباشید آن‌ها را از هم تشخیص دهید. این دوقلو‌ها در برنامه‌ی جیمی کیمل گفته بودند که به جای هم در کلاس‌هایشان شرکت می‌کردند و هیچ‌کس نمی‌فهمید که کدام یکی در کلاس حضور دارد.

برادر دوقلوی این بازیگر برنده‌ی اسکار، معلم است.


۲. دیلان و کول اسپروز

سلبریتی‌هایی که خواهر یا برادر دوقلو دارند

این دوقلو‌های شناخته شده که اولین بار در سریال «زندگی سوئیت زک و کودی» دیده شدند، بعد از گذشت چند سال مسیر‌هایی جدا از هم را برای زندگی در پیش گرفتند. در سال ۲۰۱۰ این دو برادر در دانشگاه نیویورک پذیرفته شدند و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ به تحصیل پرداختند. در سال ۲۰۱۷ دیلان در فیلم هیجان‌انگیز dismissed در نقش اصلی لوکاس ظاهر شد و در همان سال کول در مجموعه تلویزیونی «ریوردیل» در نقش جاگهد جونز ظاهر شد.

کول و دیلن اسپروز جز ثروتمندترین کودکان در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ بودند.


۳. نیکلاس برندون و کلی دانووان

سلبریتی‌هایی که خواهر یا برادر دوقلو دارند

این دوقلو‌ها هر دو بازیگر هستند. هرچند که برندون نویسندگی هم می‌کند و دونوان کار خود را با طراحی لباس آغاز کرده است. از جمله فیلم‌هایی که برندون در آن‌ها بازی کرده می‌توان به «بافی قاتل خون‌آشام‌ها» و «مهمانی ساحل روانی» و از کار‌های دانووان می‌توان به «آلیاس» یک برنامه تلویزیونی اشاره کرد.


۴. جان و دن هدر

سلبریتی‌هایی که خواهر یا برادر دوقلو دارند

جان هدر بازیگر آمریکایی که در فیلم‌هایی از جمله «درست مثل بهشت» و «تیغ شهرت» ایفای نقش کرده، برادر دوقلویی کاملا مشابه خود به نام دان هدر دارد. دن هدر نیز مانند برادرش در صنعت نمایش فعالیت دارد.

جالب است بدانید دن یکی از انیماتور‌های انیمیشن «خانه هیولا» بوده است.


۵. اشتون و مایکل کاچر

سلبریتی‌هایی که خواهر یا برادر دوقلو دارند

اشتون کاچر یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون آمریکایی، تهیه کننده و سابقاً یک مانکن بوده که بیشتر او را برای بازی در نقش مایکل کلسو در «هفتادمین نمایش» و همچنین ساختن مجموعه دوربین مخفی و شوخی زننده «پانکد» که به تعداد پنج فصل پخش شد، می‌شناسیم.

او نیز یک برادر دوقلو به نام مایکل دارد که رابطه‌ای بسیار نزدیک و صمیمی باهم دارند تا جایی که اشتون می‌تواند جانش را فدای برادرش مایکل کند. گفته می‌شود یک بار قلب مایکل موقتا ایستاد و او مجبور به پیوند قلب شد، دکتر‌ها به خانواده او گفتند که مایکل برای زنده ماندن چند ساعت بیشتر زمان ندارد. در این لحظه بود که اشتون در نظر داشت جان خود را فدا کند، اما پدر او به سرعت با او مخالفت کرد. کمی بعد از آن، برای مایکل یک معجزه رخ داد و قلبی جدید به او پیوند زدند.


۶. آرون و آنجل کارتر

سلبریتی‌هایی که خواهر یا برادر دوقلو دارند

خواننده‌ی مشهور آرون کارتر که زیر سایه‌ی برادر بزرگترش نیک کارتر به شهرت رسید، یک خواهر دوقلو به نام آنجل دارد. هر چند که این خواهر و برادر از لحاظ ظاهری تفاوت‌هایی با هم دارند، ولی رابطه‌ی آن‌ها به عنوان خواهر و برادر واقعا صمیمی و غیر قابل انکار است. هرچند که در سال‌های اخیر با مشکلات پیش آمده بر خانواده کارتر، روابط بین آنجل و خانواده‌اش کمی سردتر از سابق شده است، اما رابطه‌ی او برادر دوقلویش همچنان خوب است.


۷. ژیزل و پاتریسیا بوندشن

سلبریتی‌هایی که خواهر یا برادر دوقلو دارند

این دو دختر زیبا از همان سال‌های دبیرستان مورد توجه همه قرار می‌گرفتند. از زمانی که ژیزل بوندشن به عنوان یکی از مدل‌های ویکتوریا سیکرت انتخاب شد، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. او از سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷ به عنوان یکی از مدل‌های برتر جهان با شرکت ویکتوریا سیکرت همکاری می‌کرد. خواهر دوقلوی او پاتریسیا هرچند به اندازه خواهرش زیباست، ولی حرفه مادلینگ را دنبال نکرد و اکنون مدیر برنامه‌های ژیزل است.


۸. اسکارلت و هانتر جوهانسون

سلبریتی‌هایی که خواهر یا برادر دوقلو دارند

بازیگر نقش بیوه سیاه در سری فیلم‌های مارول، یک برادر دوقلو به نام هانتر دارد. این دو در سال ۱۹۹۶ در فیلم «منی و لو» باهم به ایفای نقش پرداختند هرچند که اسکارلت جوهانسون در این فیلم نقش آماندا، ولی برادرش نقشی کوتاه در فیلم داشت.

اسکارلت که ۳ دقیقه از برادر دوقلویش بزرگتر است در برنامه‌ای به شوخی گفت: «من سه دقیقه از او جلو زدم. مهمترین سه دقیقه‌ی تمام عمرم.»


۹. جیووانی و ماریسا ریبیسی

سلبریتی‌هایی که خواهر یا برادر دوقلو دارند

احتمال خیلی زیاد شما نمی‌دانستید که جیووانی یک یک خواهر دوقلو داشته باشد. قابل توجه‌ترین بازی او در فیلم «مات و مبهوت» در نقش سینتیا بوده است. نقش دختری که متیو مک کانهی (در نقش وودرسون) را برانگیخت تا بگوید: «پسر! من عاشق این موقرمز‌ها هستم.» بنابر این اگر ماریسا چیز دیگری در رزومه خود نداشته باشد، همین جمله مک‌کانهی برای او کافی است.

او همچنین خط تولید پوشاک خود را با نام تجاری وایتلی کراس راه اندازی کرد. ممکن است برخی از شما او را با نام همسرش بک بشناسید.


۱۰. مری کیت و اشلی اولسن

سلبریتی‌هایی که خواهر یا برادر دوقلو دارند

این دوقلو‌ها از کودکی باهم کار می‌کنند. در یک سالگی در فیلم «خانه کامل» ایفای نقش کردند و پس از موفقیت در آن فیلم خواهر‌ها ستاره سینمای آمریکا شدند. البته در سال‌های اخیر گرایش این دو خواهر بیشتر سوی فشن و مد بوده است. مری کیت به عنوان یک طراح لباس با استعداد کاملا شناخته شده است. اشلی اولسن هم موسس برند تجملاتی مد the row می‌باشد.

این خواهران دوقلو هرچند از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر دارند، اما از لحا» ژنتیکی دئوقلو‌های غیرهمسان شناخته شده‌اند.

منبع: sheknows

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.