مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شبیه ساز پرواز مایکروسافت فروش قطعات کامپیوتر را ۲.۶ میلیارد دلار افزایش می‌دهد

شبیه ساز پرواز مایکروسافت یکی از بازی‌هایی است که می‌تواند کاربران را مجبور به ارتقای کامپیوتر خود کند و طرفداران آن احتمالا برای دستیابی به تجربه مناسب، ۲.۶ میلیارد دلار هزینه خواهند کرد.

شرکت تحلیل بازار «.Jon Peddie Research Inc» اخیرا ادعا کرده که افرادی که به بازی‌های شبیه ساز علاقه دارند، مدت زمان زیادی مشغول بازی روی سیستم خود هستند. همین موضوع باعث شده تحلیلگران این شرکت پیش‌بینی کنند که طرفداران شبیه ساز پرواز مایکروسافت حاضر به پرداخت ۲.۶ میلیارد دلار هزینه برای ارتقای سیستم خود طی ۳ سال آینده باشند.

به اعتقاد Jon Peddie،  فروش این بازی از ۲.۲۷ میلیون نسخه فراتر می‌رود و نه تنها کاربران حاضر به ارتقای پردازنده و کارت گرافیک سیستم خود خواهند شد، بلکه دسته‌های مخصوص، پدال، هدست‌های واقعیت مجازی، صندلی‌های ویژه و همچنین نمایشگر نیز خواهند خرید. این افراد می‌خواهند تجربه عالی از این بازی داشته باشند و به همین علت حاضر به پرداخت هزینه برای چنین تجربه‌ای خواهند بود.

شبیه ساز پرواز مایکروسافت

در حالی که تمام خریداران این بازی حاضر به پرداخت مبلغ ۱۰۰۰ دلار برای ارتقای سیستم خود نخواهند بود، تعدادی از آن‌ها مبلغ بسیار بالاتری را برای دستیابی به یک تجربه بی‌نظیر پرداخت خواهند کرد. با توجه به این موضوع که مایکروسافت و توسعه دهنده این شبیه ساز، «Asobo Studio» به پشتیبانی بلندمدت از آن اشاره کرده‌اند، طرفداران ارتقای سیستم خود به عنوان یک سرمایه‌گذاری درنظر می‌گیرند.

شبیه ساز پرواز مایکروسافت در بالاترین تنظیمات بصری به سخت افزار قدرتمندی نیاز دارند. یکی از تحلیلگران Jon Peddie، «تد پولاک» اعلام کرده:

«شبیه سازهای پرواز به قدرت پردازشی بالا و نمایشگرهای بزرگ با رزولوشن بالا نیاز دارند و می‌توان از هدست واقعیت مجازی برای آن‌ها استفاده کرد. زمانی که شبیه سازهای پرواز جدید عرضه می‌شوند، سخت افزاری برای اجرای آن‌ها در بالاترین تنظیمات ممکن وجود ندارد. همین موضوع باعث می‌شود که طرفداران حاضر به ارتقای سیستم خود باشند.»

این بازی حتی با پردازنده مجهز به ۱۲ هسته و کارت گرافیک قدرتمند، عملکرد مناسبی در رزولوشن 4K ندارد و به همین علت، Peddie امیدوار است که نسل آینده پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیک این مشکل را برطرف کنند:

«نیاز شبیه ساز پرواز مایکروسافت به قدرت پردازشی بالا به نفع اینتل و AMD خواهد بود. این بازی بیش از سایر بازی‌ها به پردازنده قدرتمند نیاز دارد. برای پردازش بازی در رزولوشن بالا به پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند نیاز است و به همین دلیل انویدیا نیز از این وضعیت سود می‌برد.»

شبیه ساز پرواز مایکروسافت

بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه ساز منتظر عرضه این محصول مایکروسافت بودند که چند روز پیش در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.