مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

از ستاره‌های درخشان دهه‌ی ۸۰ هالیوود چه خبر؟

 اگر شما هم به سینمای هالیوود علاقه داشته باشید، حتما ستاره‌های دهه ۸۰ میلادی را می‌شناسید، ستاره هایی، چون الیزابت شو یا بروک شیلدز که در آن دوران در اوج شهرت خود به سر می‌بردند. اما آیا می‌دانید که آن‌ها در حال حاضر به چه کار‌هایی مشغول اند؟ بسیاری از این ستاره‌ها از صنعت سینما دور شده اند در حالی که برخی از آن‌ها هنوز هم در حال فعالیت هستند. اگر دوست دارید در مورد ستاره‌های دهه ۸۰ میلادی سینمای هالیوود بیشتر بدانید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

لونی اندرسون هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او از سال ۱۹۷۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به «شبی در راکسبری» اشاره کرد. او در دهه‌های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ میلادی یکی از جذاب‌ترین زنان هالیوود به حساب می‌آمد. در حال حاضر او ۷۳ سال سن دارد، اما همچنان ارتباط خودش را با حضور در فرش قرمز‌ها و مراسم مختلفی، چون خیریه ها، افتتاحیه و رونمایی فیلم ها… حفظ کرده است.


الیزابت شو

از بازیگران دهه 80 هالیوود چه خبر؟

الیزابت شو هنرپیشه آمریکایی و خواهر اندرو شو است. او یکی از چهره‌های محبوب دهه ۸۰ میلادی بود. از فیلم‌های موفق او می‌توان به «بچه کاراته‌کا» و «بازگشت به آینده» اشاره کرد. او چند وقتی ست که از دنیای هالیوود دور شده، زمانی که طرفدارانش از او درباره دلیل غیبت اش سوال کردند، در جواب گفت: «من می‌خواهم زمان بیشتری را با فرزندانم بگذرانم.»


بروک شیلدز

از بازیگران دهه 80 هالیوود چه خبر؟

بروک شیلدز بازیگر و مدل اهل آمریکا است که سال‌ها با مایکل جکسون رابطه‌ای عاشقانه داشت. او شهرت خود را مدیون بازی در «عشق بی پایان» و «مرداب آبی» ست. او فعالیت خود را از دوران کودکی، یعنی زمانی که تنها ۱۳ سال داشت، آغاز کرد. یکی از دلایل محبوبیت او، چهره زیبایش می‌باشد به طوری که کلوین کلاین لقب «زیباترین زن جهان» را به او داده است. او هنوز هم در شو‌های تلویزیونی مانند «نظم و قانون» فعالیت می‌کند.


جنیفر کانلی

از بازیگران دهه 80 هالیوود چه خبر؟

جنیفر کانلی بازیگر آمریکایی ست که سابقا در زمینه مد نیز فعالیت می‌کرد. او کار خود را با بازی در درام معروف «روزی روزگاری»، محصول سال ۱۹۸۴، آغاز کرد. در سال ۲۰۰۲، او موفق شد به خاطر بازی اش در فیلم «یک ذهن زیبا»، جوایز زیادی، چون جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و گلدن گلوب و بفتا را کسب کند. علاوه بر توانایی بازیگری، زیبایی او نیز زبانزد خاص و عام است به طوری که مجلات مختلفی، چون تایم، نام او را در لیست زیباترین زنان خود جای داده اند. با وجود این که او اکنون ۴۸ سال دارد، اما چیزی از زیبایی، جوانی و شادابی اش کم نشده، از این رو او هنوز هم جزو یکی از بازیگران محبوب و فعال سینمای هالیوود به شما می‌رود.


الیزابت مک‌گاورن

از بازیگران دهه 80 هالیوود چه خبر؟

الیزابت مک‌گاورن هنرپیشه، خواننده و ترانه سرای اهل ایالات متحده آمریکا است که از سال ۱۹۷۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او در سال ۱۹۸۱ نامزد جایزه آکادمی اوارد شد و هنوز هم در صنعت سینما فعالیت دارد. از فیلم‌هایی که او اخیرا بازی کرده می‌توان به «دانتون آبی» اشاره کرد. برای بازی در این فیلم او نامزد جایزه گلدن گلاب برای بهترین بازیگر و همچنین جایزه امی اوارد شد.


دمی مور

از بازیگران دهه 80 هالیوود چه خبر؟

دمی مور در سن ۱۶ سالگی مدرسه را رها کرد تا به آرزوهایش، که بازیگری بود، رنگ واقعیت دهد. اولین فیلم‌هایی که او در آن ایفای نقش کرده «درباره شب قبل» و «آتش سنت المو» می‌باشند. از فیلم‌های موفق او نیز می‌توان به «روح» اشاره کرد. دمی مور جزو یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود شناخته می‌شد و هنوز هم به دلیل توانایی و زیبایی ظاهری، مورد توجه است.


گلن کلوز

از بازیگران دهه 80 هالیوود چه خبر؟

گلن کلوز شهرت خود را در دهه ۸۰ میلادی با بازی در «جهان به گفته گارپ» و «جذابیت مرگبار» به دست آورد. او نه تنها در گذشته بلکه حال نیز به عنوان یکی از بهترین بازیگران شناخته می‌شود. در سال ۲۰۱۶ او در فیلم «دختری با تمام موهبت ها» هنرنمایی کرده و در حال حاضر هم در حال بازی در چندین فیلم دیگر می‌باشد.


جنیفر گری

از بازیگران دهه 80 هالیوود چه خبر؟

جنیفر گری بازیگر آمریکایی است که بیشتر به خاطر نقش فرنسس بی بی هوسمن در فیلم «رقص کثیف» محصول سال ۱۹۸۷ شهرت دارد. او برای بازی در این فیلم نامزد گلدن گلوب شد. او زندگی مشترکی را با کلارک گرگ، بازیگر مشهور سریال تلویزیونی «مأموران شیلد» آغاز کرده و بسیار از آن راضی است.


فوبه کیتس

از بازیگران دهه 80 هالیوود چه خبر؟

فوبه کیتس، بازیگر، مدل و کارآفرین آمریکایی ست که در فیلم دهه ۸۰ با نام «پردیس» بازی کرده است. او در سال ۲۰۰۱ بازیگری را رها کرد، اما پس از آن بار دیگر به صنعت سینما روی آورد و در فیلم هایی، چون «جشن سالگرد» به ایفای نقش پرداخت. او با کوین کلاین، بازیگر و کارگردان آمریکایی، ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۵ بوتیکی در نیویورک افتتاح کرد و در آن مشغول به کار شد.


لوری سینگر

از بازیگران دهه 80 هالیوود چه خبر؟

لوری سینگر بازیگر و نوازنده ویولن سل آمریکایی ست که در فیلم هایی، چون «سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه» و «برش‌های کوتاه» ایفای نقش کرده است. پس از آن، او مدتی از سینما دور شد، اما در سال ۲۰۱۲ بود که به عنوان تهیه کننده برای مستند «میاماکزیماکولپا: خاموشی در خانه خدا» بار دیگر به این صنعت روی آورد. این مستند برنده ۳ امی اوارد شده است.

منبع: buzzaura

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.