مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهترین حالت دهنده های مو در بازار ایران

 از حمام که بیرون می‌آییم مو‌ها وز می‌شوند و شانه کردن، حالت دادن و صاف کردن‌شان کاری سخت و وقت‌گیر است؛ مثلا درست زمانی که هیچ‌وقتی برای حالت دادن به مو‌ها ندارید باید قید رفتن به مهمانی را بزنید یا از یک ساعت قبل شروع به صاف یا فر کردن آن‌ها با دستگاه‌های برقی کنید.

اما این ماجرا راه‌حل بهتری هم دارد؛ اینکه شما به محض خارج شدن از حمام به سمت میز و آینه آرایشی‌تان بروید و برای حالت دادن به مو‌ها از یکی از محصولات آرایش مو استفاده کنید. اگر به دنبال حالت‌دهنده‌ای مناسب برای مو‌های خود می‌گردید به محصولات بازار زیبایی این مطلب نگاهی بیندازید.

موهای نرم و لطیف با سرم نرم‌کننده موی سینره

شانه زدن و شکل دادن به مو‌ها بعد از هر بار استحمام تنها زمانی راحت خواهد بود که با کمک محصولی نرم و مرطوب‌کننده گره‌های متعدد ایجاد شده روی مو‌ها را به‌سادگی بتوان باز کرد. تا زمانی که مو‌ها در هم پیچیده و گره‌خورده هستند، انعطاف نداشته و حالت نمی‌گیرند.

پس اگر به آراستگی مو‌های خود بعد از هر بار حمام رفتن اهمیت زیادی می‌دهید می‌توانید با سرم نرم‌کننده‌ی موی سینره آن‌ها را زیبا و خوش‌حالت بیارایید. این سرم به راحتی روی موها گسترده شده و لایه محافظی روی آن‌ها ایجاد می‌کند. تشکیل این لایه سیلیکونی روی موها باعث می‌شود تا سطح مو نرم و صاف شده و موها در هنگام شانه زدن روی هم بلغزند و به راحتی شانه شوند.

بهترین حالت دهنده های مو در بازار ایران

روش مصرف: مقدار کمی (حدود ۱ تا ۲ پمپ) از سرم را در کف دست ریخته و روی موی مرطوب (مویی که رطوبت آن توسط حوله گرفته شده است) به خصوص قسمت‌های میانی و انتهایی آن بمالید. سپس مو را به شکل دلخواه حالت دهید. جهت سشوار کشیدن از حرارت کم استفاده کنید.


محلول حالت دهنده موهای فر باباریا مخصوص فرفری‌ها

شاید یکی از سخت‌ترین کار‌ها بعد از شستن، حالت دادن مو‌های فر است. درست است که این مدل مو‌ها به خودی خود زیبا و خوش‌حالت هستند، اما کار، درست زمانی سخت می‌شود که شما تصمیم به تغییر حالت آن دارید. اما نگران نباشید در میان انبوه محصولات زیبایی، حالت‌دهنده‌هایی مخصوص مو‌های فر و مجعد هم وجود دارد که تغییرات دلخواه را روی مو‌های شما ایجاد می‌کند.

محلول حالت دهنده موهای فر باباریا حاوی كراتین و عصاره جینسینگ بوده و باعث تثبیت حجم موهای فر و انعطاف‌پذیری آن‌ها می‌شود.

بهترین حالت دهنده های مو در بازار ایران

روش مصرف: پس از حمام و آبکشی موها، مقداری از محلول را به موهایتان بزنید و موهای فرفری خود را به هر حالتی که می‌خواهید شکل دهید.


سرم موی دو فاز دنی وان؛ انعطاف با آلوئه‌ورا

مو‌هایی که بعد از مدت‌ها رنگ کردن آسیب‌دیده و وز شده‌اند به سختی حالت دلخواه ما را به خود می‌گیرند پس بعد از استفاده از ماسک‌های تقویت‌کننده باید از روش‌هایی برای حالت دادن فوری به آن‌ها استفاده کنید که علاوه بر خوش‌حالت کردنشان، برای ساقه و پیاز مو مغذی باشند و کمترین آسیب را به آن‌ها وارد کنند. از طرفی اسپری‌های حالت‌دهنده موجود در بازار حاوی الکل هستند که به‌راحتی مو‌ها را خشک و شکننده می‌کنند، اما در این میان سرم مو دو فاز دنی وان دارای پرو ویتامین B۵ و عصاره‌ی آلوئه‌ورا بوده و بسیار مناسب برای موهای آسیب‌دیده می‌باشد.

بهترین حالت دهنده های مو در بازار ایران

روش مصرف: اسپری را با حدود ۲۵ سانتی‌متر فاصله روی مو‌های خود بزنید. فرم دلخواه‌تان را به مو‌ها داده و اجازه دهید اسپری روی مو‌ها‌ی تان خشک شود.


اسپری موی یانسی؛ ویتامینه و براق‌کننده

یکی از مشکلات رایج ما در استفاده از حالت‌دهنده‌هایی به شکل سرم، ژل و تافت، سخت پاک و شسته شدن آن‌ها از سطح موهاست. اگر ترکیبات سنگین حالت‌دهنده‌ها شما را آزار می‌دهد می‌توانید از محصولاتی با ساختاری سبک استفاده کنید.

اسپری ویتامینه و درخشان کننده مو یانسی پروفشنال، حاوی ترکیبات موثر می باشد که با ایجاد لایه ای بر روی مو، علاوه بر محافظـت از مو، بدون آنکه ظاهر مو را چرب و چسبنده نماید بـه آن درخشندگی فوق العاده ای می بخشد. روغن جوانه گندم، روغن جوجوبا و روغن آووکادو و ترکیبات روغنی دیگر، علاوه بر تغذیه عمیق بافت مو ، باعث ترمیم موهای شکننده گردیده و خشکی مو را برطرف می کند و همچنین این ترکیبات اسیدهای چرب لازم برای رشد و ترمیم مو را فراهم می سازند.

بهترین حالت دهنده های مو در بازار ایران

روش مصرف: اسپری را بعد از استحمام به موهای نم‌دار بزنید و به شکل دلخواه حالت دهید.


اسپری موی سپیژن؛ آبرسان و حالت‌دهنده حرفه‌ای‌ها

سشوار کشیدن‌های طولانی و گاه روزانه برای حالت دادن، آسیب‌های زیادی به مو‌ها می‌رساند. حرارت سشوار مو را خشک می‌کند و بعد از مدتی همه ساقه‌های آن را می‌سوزاند پس بهتر است افرادی که مو‌های آسیب‌دیده دارند کمتر از حالت‌دهنده‌های برقی استفاده کنند و به جای آن سراغ محصولاتی بروند که علاوه بر حالت بخشیدن به مو‌ها از صدمه دیدن و ریزش آن‌ها جلوگیری کند.

اسپری آبرسان سپیژن بهترین انتخاب برای افرادی است که مو‌های خشک و آسیب‌دیده دارند و همینطور افرادی که به تازگی کاشت مو انجام داده‌اند.

بهترین حالت دهنده های مو در بازار ایران

روش مصرف: این محصول را روی ساقه و انتهای موی نم‌دار و البته تمیز اسپری کنید و مو‌ها را با برس یا هر وسیله حالت‌دهنده‌ای حالت دهید.


ماسک موی حجم دهنده بیول؛ حجم‌دهنده و تقویت‎‌کننده

ماسک مو حجم دهنده «بیول» (Biol) حاوی عصاره گندم ترمیم کننده و تقویت کننده موی سر است. جوانه گندم در ریزش مو و حتی در ترمیم موهای آسیب دیده نقش موثری داشته و ترکیب آن در ماسک موی بیول به بازسازی و طراوت موی سر کمک خواهد کرد. افرادی که موهایی خشک و آسیب‌دیده دارند که نیاز به ترمیم دارند، بهتر است از ماسک موی بیول به صورت مداوم استفاده کنند. همچنین برای نتیجه‌گیری بهتر، باید مدتی نه‌چندان کوتاه استفاده از این ماسک‌مو را ادامه دهید.

بهترین حالت دهنده های مو در بازار ایران

روش مصرف: ماسک مو بیول را پس از حمام به مدت ۱۵ دقیقه روی مو بزنید و بعد آبکشی نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.