مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تصاویر زیبا از چشمه های پلکانی باداب سورت مازندران

چندی پیش عضو جدیدی از خانواده ی کارناوال را به شما معرفی کردیم؛ یک عکاس جوان ایرانی با نام حسام حاج حسینی. حسام که از سال ۹۱ به عکاسی طبیعت روی آورده است به تازگی به تیم کارناوال پیوسته و می خواهد حاصل کاری که با عشق و علاقه انجام می دهد را با همراهان کارناوال به اشتراک بگذارد.

در سفرِ تصویریِ قبلی که با حسام همراه بودیم، او ما را با خود به دریاچه چورت مازندران برد و حس و حالش را از این سفر با تصاویری زیبا با ما سهیم شد. حال امروز او می خواهد ما را به چشمه های پلکانی باداب سورت ببرد. همانطور که در سفر قبلی ( دریاچه چورت مازندران | گزارش تصویری کارناوال ) خواندید، حسام خودش را اینگونه به کارناوال معرفی می کند: از کودکی به عکاسی علاقه داشتم. با آنکه تحصیلاتی در رشته عکاسی ندارم اما با علاقه این حرفه را پیش گرفتم به طوری که بخش زیادی از زندگی ام صرف عکاسی شده است.

و اما کمی در مورد مقصد؛ چشمه های پلکانی باداب سورت مازندران

چشمه های باداب سورت که در استان مازندران و جنوب شهرستان ساری قرار گرفته اند، یکی از شاهکارهای طبیعت به حساب می آیند به طوری که مانند آن را تنها در چند کشور دیگر می توان یافت مثل:

اگر تا به حال به باداب سورت نرفته اید و می خواهید زیبایی های آن را حتی در قاب تصویر هم که شده ببینید باید این بار با حسام همراه شوید. او به دنبال همان عشق و علاقه ای که به عکاسی طبیعت دارد این بار باداب سورت را انتخاب کرده است. او در این سفر، تصاویر زیبایی از این چشمه ها به ثبت رسانده و آن ها را با کارناوال و همراهنش به اشتراک گذاشته تا ما را هم در لذت سفرش سهیم کند.

همراه ما باشید تا با هم سفری تصویری به چشمه های پلکانی باداب سورت داشته باشیم.

البته این را هم در نظر بگیرید که این تنها یک سفر تصویری است و اگر می خواهید سفری به این چشمه ها داشته باشید خوب است تا مطلب باداب سورت | چشمه هایی پلکانی از جنس رنگین کمان  کامل بخوانید؛ چرا که هر اطلاعاتی که نیاز دارید را به شما خواهد داد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.