مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیوگرافی ساره بیات به همراه جدیدترین عکس‌های اینستاگرامی ساره بیات

صورتی‌ها: هفته‌ی پیش در بازار گرم سریال‌های نمایش خانگی، سریال عاشقانه دل توزیع شد. ساره بیات به همراه حامد بهداد بازیگر اصلی این سریال هستند. در این بخش به همین بهانه برای علاقه‌مندان به حوزه فیلم و سریال ایرانی، بیوگرافی ساره بیات را آماده کرده‌ایم. در انتها نیز می‌توانید عکس های ساره بیات را به صورت گالری تماشا کنید.

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال ۱۳۵۸ در شهر مشهد متولد شد. او پس از اخذ مدرک بازیگری در مجموعه‌ی یک مشت پر عقاب به ایفای نقش پرداخت. ساره بیات، دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن بطور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین، را در کارنامه دارد.

ساره بیات اگرچه در تلویزیون با مجموعه یک‌مشت پر عقاب دیده و با بانو مطرح شد، اما روند درخشش را با حضور در فیلم تحسین‌شده جدایی نادر از سیمین پی گرفت. او در نقشی مکمل راضیه چنان توانایی‌هایش را به رخ کشید که حتی در جشنواره‌های خارجی هم تحسین شد.

عکس های ساره بیات

این اتفاق دوباره با فیلم ناهید به وقوع پیوست. این بازیگر که اصالت مشهدی دارد، یکی از پرافتخاران بازیگران در زمان خودش است.

ساره بیات هرچند به دلایلی دیر به جرگه ستارگان سینمایی پیوست، اما حضورش همواره از نقاط قوت هر آثاری که بازی کرده بوده است. حتما بازی فوق‌العاده احساسی او در سریال عاشقانه را به یاد دارند. حالا پس از تجربه‌ی موفق با سریال عاشقانه، این بار با یک سریال عاشقانه‌ی دیگر به نام دل آن هم در نقش مکمل حامد بهداد حضور پیدا کرده است.

ساره بیات جزء پرافتخارترین بازیگران ایرانی در سال‌های اخیر بوده و موفق به کسب جوایز زیادی از جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی شده است.

بیوگرافی ساره بیات

علاقه‌ی پنهانی به هنر

ساره بیات ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. ساره و خواهر کوچک‌ترش سروین عزیزدردانه‌های خانواده بودند. به قول خودش تحمل مشقتی که برای اهدافش کشیده برای یک همچین عزیزدردانه‌ای خیلی سخت است.

او فعالیت هنری‌ را در سال ۱۳۸۰ با تئاتر آغاز کرد. نخستین نمایشی که بازی کرد جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره پلیس را برایش به ارمغان آورد.

او دو سالی تئاتر را ادامه داد. اما مخالفت خانواده و درس و دانشگاه مانع ادامه فعالیتش در این عرصه شد. ساره بیات در آن مقطع پیشنهادت زیادی را رد کرد.

پس‌از این بود که به‌طور پنهان در دانشگاه رشته هنر را انتخاب کرد تا از این راه بتواند بازیگری را دنبال کند اما در دانشگاه هم نتوانست به علاقه‌ی کودکی‌اش را برسد.

در نهایت بیات تصمیم گرفت باکلاس‌های بازیگری ذهن خانواده‌اش را آرام‌ آرام آماده کند. شاید اگر مخالفت خانواده نبود این ستاره را خیلی زودترها در عرصه هنر دیده بودیم. اما در این مدت کم نیز توانست استعداد و توانمندی‌های خود را به اثبات برساند و به خانواده نشان دهد که چه اشتباه بزرگی انجام دادند.

بیوگرافی ساره بیات

شروع جدی ساره بیات با تلویزیون

یکی از نکات قابل توجه بیوگرافی ساره بیات این است که او مانند بسیاری از بازیگران موفق با تلویزیون فعالیت جدی اش را شروع کرده است.

تلویزیونی که شاید به مرور زمان به دلیل برخی جریان‌ها از توجهات جا ماند و حتی شاید این حوادث باعث کم رنگ شدن ستارگانی چون ساره بیات باشند که به دنبال نشان دادن استعدادهای خود هستند اما فرصت کافی پیدا نمی‌کنند.

ساره بیات بعد از به پایان رساندن دوره‌ بازیگری در موسسه کارنامه، به پروژه تلویزیونی یک‌مشت پر عقاب اصغر هاشمی معرفی شد. او در اولین تجربه تصویرش افتخار حضور در کنار ستارگانی مثل رضا کیانیان، علیرضا خمسه، پرویز پور حسینی، آهو خردمند، حامد بهداد و… را پیدا کرد.

او به جزء یک مشت پر عقاب در مجموعه‌ی دیگر تلویزیونی با نام بی گناهان حضور داشته است.

ساره بیات به جز این دو سریال، دو سریال دیگر را در کارنامه خود دارد که از شبکه‌ی نمایش خانگی پخش شده‌اند.

عاشقانه و مجموعه دل به کارگردانی منوچهر هادی نام این دو سریال می‌باشد که مجموعه عاشقانه در شناخته‌تر شدن ساره بیات نقش مهمی نیز داشت.

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در سینما

ساره بیات در سال ۸۶ پس از اتمام کارش در یک‌مشت پر عقاب به فیلم مقلد شیطان پیوست و برای اولین بار روی پرده‌های سینما دیده شد.

بانوی مشهدی اولین تجربه‌هایش در هر دو عرصه سینما و تلویزیون را با موفقیت پشت سر گذاشت.  اما جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی بود که او را به شهرت، حتی در خارج از کشور رساند.

ساره بیات در نقش راضیه، حتی به گفته بعضی بیش از نقش اول زن درخشید و جوایز متعددی را به دست آورد. بیات برای آن فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره‌های فیلم فجر، انجمن منتقدین فیلم لندن، جشنواره بین‌المللی فیلم پاک اسپرینگز و خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مکمل زن جشنواره فیلم برلین شد.

او سال ۱۳۹۲ با حضور در ۴ فیلم سینمایی یکی از پرمشغله‌ترین دورانش را پشت سر گذاشت و از آن سال به بعد هر سال در ۲-۳ فیلم سینمایی حضور پیدا کرد.

ساره بیات با بازی تحسین‌برانگیزش در فیلم ناهید ساخته آیدا پناهنده بازهم به جشنواره‌های مختلف بین‌المللی راه پیدا کرد.

خواب‌زده‌ها، خداحافظی ولانی، بیست و یک روز بعد، زرد، اتاق تاریک، لابیرنت  و رحمان ۱۴۰۰ دیگر حضورهای ساره بیات در سینما است.

عکس های ساره بیات

ساره بیات باگذشت ۱۲ سال از اولین حضورش در سینما با کارگردانان مطرحی همچون اصغر فرهادی، سعید آقاخانی، شهاب حسینی، فریدون جیرانی، فرزاد مؤتمن و مجید مجیدی را همکاری نموده است.

جدیدترین عکس‌ها و بیوگرافی کامل شهاب حسینی را در لینک زیر بخوان:

♦ شهاب حسینی

یکی دیگر از نکات جالب بیوگرافی ساره بیات که لازم به ذکر است، نگاه او به موفقیت است. او در همین مدت کم چنان خوش درخشید حالا دیگر آرزویی در این زمینه ندارد و معتقد است به هر چیزی که می‌خواهد رسیده است و ضرب المثل ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است را معنا کرده است.

او در اینباره می‌گوید: فکر می‌‌کنم به هر چیزی که در این حرفه می‌‌خواستم تا به امروز رسیده‌‌ام شاید خیلی کم‌ توقع باشم ولی به آن چیزی که خواستم رسیدم. خیلی سخت به اینجا رسیدم و شاید برای همین است که خیلی جایگاهم را دوست دارم!

در ادامه بیوگرافی ساره بیات و این بازیگر پرتلاش و کم‌حاشیه، گالری عکس های او را نیز خدمت شما آماده کرده‌ایم.

عکس های ساره بیات

عکس های ساره بیات

عکس های جدید ساره بیات

عکس های جدید ساره بیات

عکس ساره بیات

عکس ساره بیات

عکس جدید ساره بیات

عکس جدید ساره بیات

عکس های ساره بیات

عکس های ساره بیات

گالری عکسهای ساره بیات

گالری عکسهای ساره بیات

تصاویر جدید ساره بیات

تصاویر جدید ساره بیات

عکس های ساره بیات

عکس های ساره بیات

عکس های جدید ساره بیات

عکس های جدید ساره بیات

عکس ساره بیات

عکس ساره بیات

عکس جدید ساره بیات

عکس جدید ساره بیات

عکس های ساره بیات

عکس های ساره بیات

گالری عکسهای ساره بیات

گالری عکسهای ساره بیات

تصاویر جدید ساره بیات

تصاویر جدید ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات را مطالعه کرده و جدیدترین عکس های او را نیز دیدید. امیدواریم که این مطلب را پسندیده باشید. لطفا نظرات خودتان را در مورد ساره بیات و نحوه بازی او برای ما و دیگر کاربران مجله کامنت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.