مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تزریق چربی به گونه در کلینیک پوست و مو و زیبایی رز

تزریق چربی ،کاشت مو ،کاشت ابرو

تزریق چربی به گونه یکی از روش های زیبایی برای داشتن گونه هایی برجسته و صورتی صاف می باشد که چهره ای شاداب و جوان را برای فرد به وجود می آورد. هر یک از روش های کاشت مو و کاشت ابرو نیز برای جبران موهای از دست رفته در این قسمت ها مورد استفاده قرار می گیرند تا ظاهری زیبا و دلخواه برای فرد به وجود آید.

تزریق چربی

تزریق چربی به گونه یک روش انتقال چربی طبیعی بدن فرد به قسمت گونه ها می باشد تا گونه ها را برجسته تر و صورت را پرتر نشان دهد. کاندیدای استفاده از روش تزریق چربی به گونه افرادی هستند که اغلب دارای صورتی لاغر و کشیده می باشند. البته بسیاری از افرادی که می خواهند گونه هایی زیبا داشته باشند نیز می توانند از این روش استفاده کنند.

از آنجایی که چربی در نظر گرفته شده برای تزریق از بدن خود فرد و از قسمت هایی که دارای چربی اضافی هستند انتخاب می شود امکان ایجاد آلرژی و یا حساسیت از بین می رود و به عنوان یک روش ایمن قلمداد می شود. با استفاده از روش تزریق چربی به گونه می توان حجم از دست رفته صورت را به آن بازگرداند و صورتی جوان تر داشت.

تزریق چربی به گونه اگر به شکل درست و با اصول صحیح به کار گرفته شود می تواند صورتی صاف و زیبا را به فرد هدیه کند. تزریق چربی به گونه یا روش انتقال چربی به این قسمت به عنوان یکی از شیوه های جوانسازی نیز قلمداد می شود که می تواند گونه های افتاده و دارای چین و چروک را به شکل طبیعی برگردانده و ظاهری مطلوب را به ارمغان آورد. میزان تزریق چربی به انتظارات فرد از انجام این عمل و همین طور صلاحدید پزشکه مربوطه دارد.

تزریق چربی به گونه در کلینیک پوست و مو و زیبایی رز

کاشت مو با استفاده از تکنیک های روز دنیا

کاشت مو با استفاده از تکنیک های متفاوتی قابلیت اجرا دارد که هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند. کاربرد هر روش برای افرادی که کاندایدای کاشت مو هستند با توجه به صلاحدید پزشک متفاوت می باشد. پیوند مو یا کاشت مو به صورت واحدهای فولیکولی صورت می گیرد که باید به درستی انجام شود تا رشد مو به صورت طبیعی به نظر برسد.

موهایی که برای کاشت استفاده می شوند دائمی هستند و پس از گذشت مدت زمانی مشخص دچار ریزش نخواهند شد.در روش کاشت مو پیاز مو به صورت کاملا سالم و دست نخورده منتقل می شود و این روش یکی از شیوه های بسیار حساس و ظریف می باشد.

موهایی که دارای ریشه های مقاوم هستند و به صورت ژنتیکی می توانند مقاومت بالایی در برابر ریزش داشته باشند برای پیوند در نظر گرفته می شوند. در واقع هر نوع مویی در هر قسمت از بدن برای کاشت مناسب نمی باشد و روش های مختلفی که برای کاشت مو وجود دارد برای هر فردی مناسب نیست و با توجه به فاکتورهای مختلف فرق می کند.

برای افرادی که در قسمت های خاصی از سر خود دچار ریزش مو شده اند و یا افرادی که فاقد موهای جلوی سر هستند روش های مختلفی از کاشت مو در نظر گرفته می شود. دوره نقاهت پس از انجام کاشت مو بستگی به میزان موی کاشته شده و روش انتخابی دارد و هزینه های هر روش نیز متفاوت می باشد.

تزریق چربی به گونه در کلینیک پوست و مو و زیبایی رز

کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو یا پیوند مو در ناحیه ابرو برای جبران موهای از دست رفته در این قسمت و پرپشت شدن ابروها می باشد که با توجه به عوامل مختلفی مانند سن فرد، آناتومی ابرو، نوع مو، ضخامتی از ابرو که برای کاشت مورد نظر فرد می باشد به شکلی متفاوت اجرا می گردد. استفاده از ابزارهای مناسب و شیوه صحیح برای کاشت ابرو امری ضروری می باشد تا از ایجاد عوارض جانبی احتمالی به بهترین شکل ممکن ممانعت به عمل آید.

موهایی که از قسمت سر برای کاشت به ناحیه ابرو اهدا می شوند قابلیت رویش داشته و از این جهت باید در زمان مناسب کوتاه شوند. انتخاب ناحیه برش و کاشت مو با زاویه درست مطابق با موهای ابرو سبب می شود که ابرو ظاهری بسیار زیبا و کاملا طبیعی پس از کاشت داشته باشد.

کاشت ابرو به عنوان یک روش بی درد شناخته می شود که دوره بهبود آن نیز کوتاه مدت است. در ۳ تا ۵ روز پس از گذشت عمل کاشت ابرو فرد می بتواند فعالیت های طبیعی روزانه خود را به شکل مناسب انجام دهد.هر گونه علائمی که پس از انجام کاشت ابرو به وجود آمده اند معمولا پس از یک هفته از بین می روند.

قبل از انجام کاشت ابرو عواملی که سبب ریزش ابرو شده اند توسط پزشک متخصص مورد بررسی قرار می گیرند. نوع موهایی که برای کاشت انتخاب می شوند باید دارای قطری هماهنگ با موهای ابرو باشند تا ظاهری طبیعی تر برای ابرو به وجود آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.