مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاریخ پخش فصل هشتم سریال گیم آف ترونز اعلام شد

شبکه‌ی HBO، تاریخ پخش فصل هشتم سریال گیم آف ترونز (Game of Thrones) را به لطف انتشار یک تریلر کوتاه، اعلام کرد. همچنین جزئیاتی از نخستین اسپین آف سریال بازی تاج و تخت نیز به دست ما رسیده است.

شبکه‌ی HBO روز سه شنبه رسما اعلام کرد که فصل هشتم سریال گیم آف ترونز در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. این شبکه البته سخنی از روز دقیق انتشار نخستین قسمت این فصل سریال بازی تاج و تخت به زبان نیاورده است.

به زودی تریلر کامل فصل هشتم سریال گیم آف ترونز منتشر خواهد شد.

در توییتی که پیشتر HBO منتشر کرده بود هیچ جزئیاتی از زمان پخش فصل هشتم سریال گیم آف ترونز آورده نشده بود، اما حالا تریلر جدید این سریال می‌تواند علاوه بر نمایش صحنه‌هایی از اتفاقات این فصل، تاریخ انتشار آن را نیز افشا کند. علاوه بر این، به طرفداران یادآوری شده است که آن‌ها می‌توانند شش فصل قبلی را بر روی HBO Go و HBO Now مشاهده کنند. در حالی که فاصله‌ی زیادی را با آغاز به پخش فصل ۸ سریال Game of Thrones نداریم، به نظر می‌رسد HBO تریلر کاملی از صحنه‌های آخرین اپیزودهای این سریال را به انتشار برساند.

تریلر فصل هشتم سریال گیم آف ترونز

جزئیات آخرین فصل این سریال همچنان کم است و تنها کمی از اطلاعات تولید آن را تا کنون شنیده‌ایم. در همین حال، HBO همچنین آغاز به فیلم‌برداری نخستین اسپین آف سریال گیم آف ترونز خواهد کرد که احتمالا در زمانی پس از سال ۲۰۲۰ میلادی به انتشار خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.