مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آنر دو گوشی V30 و V30 پرو را با دوربین سه‌گانه ۴۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از ۵G معرفی کرد

دو گوشی V30 و V30 پرو امروز طی رویدادی در پکن معرفی شدند. اولین گوشی‌های ۵G این شرکت از تراشه‌ی کرین ۹۹۰ بهره می‌برند و دارای پنج دوربین (دو دوربین در جلو و سه دوربین در پشت) هستند.

آنر V30 و V30 پرو که انتظار می‌رود با نام Vera 30 یا View 30 وارد بازار جهانی شوند، از پنل ۶/۵۷ اینچی LCD با وضوح Full HD پلاس بهره می‌برند. اسکنر اثر انگشت مانند آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو در کنار دستگاه قرار دارد. بخش پشتی دارای قابی بزرگ در گوشه‌ی دستگاه است که دوربین سه‌گانه در آن قرار دارد.

پرچم‌داران جدید آنر از حسگر دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی سونی IMX600 با لرزش‌گیر اپتیکال دوگانه و لیزر AF بهره می‌برند؛ اما نسخه‌ی پرو دارای لنز سریع‌تر با گشودگی دیافراگم ۱/۶ در مقابل برادرش با گشودگی دیافراگم ۱/۸ استاندارد است. یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم سه‌برابری و F/2.4 و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر دوربین اصلی را همراهی می‌کند که ماژول یکسان بین این دو گوشی است.

بیشترین تفاوت در دوربین‌های اولتراواید دیده می‌شود؛ جایی که V30 پرو از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با نسبت ۱۶ به ۹ با گشودگی دیافراگم ۲/۲ بهره می‌برد که برای فیلم‌برداری گزینه‌ی مناسب‌تری است. از طرف دیگر، V30 از استاندارد دارای دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با F/2.4 با حسگر معمولی بهره می‌برد.

در بخش جلویی، حفره‌ی صفحه‌نمایش نسبت به View 20 بزرگ‌تر شده و فرمی بیضی شکل به خود گرفته تا به‌جای یکی، دو دوربین را جای دهد. دوربین اصلی سلفی  ۳۸ مگاپیکسل است و از Super Night Mode پشتیبانی می‌کند و دوربین دیگر نیز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۰۵ درجه است.

آنر V30 و V30 پرو

تیزر‌های تبلیغاتی قبلا تائید کرده بودند که دوگانه‌ی V30 از تراشه‌ی کرین ۹۹۰ از نوع ۵G استفاده می‌کنند. این دو گوشی بسته به نسخه خود، با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۶۵ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شوند.

تفاوت کمی بین تراشه‌های این دو گوشی وجود دارد؛ آنر V30 دارای تراشه‌ی ۷ نانومتری با مودم Balong 5000 است و نسخه‌ی پرو از تراشه‌ی ۷ نانومتری با مودم یکپارچه استفاده می‌کند.

آنر V30 و V30 پرو

نرم‌افزار این دو گوشی از رابط کاربری Magic UI 3.0.1، مبتنی بر اندروید ۱۰ استفاده می‌کند و آنر برای تجربه‌ای فوق‌العاده در بازی، GPU Turbo و Kirin Gaming+ 2.0 را به پرچم‌داران جدیدش اضافه کرده است.

هر دو گوشی از شارژ فوق‌سریع ۴۰ واتی آنر سوپر شارژ پشتیبانی می‌کنند؛ اما V30 پرو از شارژ بی‌سیم ۲۰ واتی سوپر شارژ هم بهره می‌برد. این دو گوشی در ظرفیت باتری نیز با یکدیگر متفاوت هستند. آنر V30 باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد؛ در حالی نسخه‌ی پرو باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

آنر V30 و V30 پرو

آنر در ابتدا سری V30 را در چین و با چهار رنگ نارنجی، سفید مرواریدی، آبی و مشکی عرضه می‌کند و اولین پیش‌خرید برای ۵ دسامبر (۱۴ آذر) برنامه‌ریزی‌شده است؛ درحالی‌که فروش تخفیف‌دار (Flash Sale)، ۷ روز بعد انجام می‌شود.

قیمت‌ها از ۴۷۰ دلار برای آنر V30 با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی شروع می‌شود؛ درحالی‌که نسخه‌ی ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۲۵ دلار قیمت دارد. آنر V30 پرو در دو مدل ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که به ترتیب، ۵۵۵ و ۶۰۰ دلار قیمت دارند.

آنر V30 و V30 پرو

آنر V30 و V30 پرو

برای مشاهده‌ی تصاویر در ابعاد بزرگ‌تر روی عکس کلیک کنید

مشخصات آنر V30 و آنر V30 پرو را می‌توانید در بخش محصولات زومیت مشاهده کرده و آن‌ها را با دیگر رقبای‌شان از سامسونگ، شیائومی، اپل و دیگر برندها مقایسه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.