مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

در سفر به مشهد چی بخوریم؟ چی بخریم؟ کجا بریم؟

چی بخریم؟ چی بخوریم و کجا بریم؟ این سه سوال مهمی است که همه مسافرانی که به مشهد سفر می کنند را درگیر خود می کند.

برای جواب به این سوال باید در ابتدا شهر مشهد را به خوبی بشناسید و از تمام نقاط دیدنی و تفریحی این شهر جذاب اطلاع کافی داشته باشید اما پیدا کردن این اطلاعات در روزهای قبل از سفر کار بسیار سختی است به همین خاطر پیشنهاد می کنم در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا تمام اطلاعات لازم را به صورت کاملا مختصر در اختیار شما قرار دهیم.

جذاب ترین قسمت سفر، انتخاب بهترین تفریح هایی است که سفر را پر شور تر و هیجان انگیزتر می کند. خوشبختانه شهر مشهد با وجود مکان های تفریحی بی نظیر و هیجانی این امکان را برای مسافران ایجاد کرده تا با انتخاب بهترین آنها ساعات و لحظات لذت بخشی را در طول سفر خود تجربه کنند.

یکی از بهترین مکان های تفریحی مشهد که بین مسافران طرفداران بسیار زیادی دارد، پارک های آبی هیجانی است که در کل خاورمیانه به عنوان استانداردترین و بهترین پارک های آبی تفریحی در منطقه معروف است.

یکی دیگر از مجموعه های تفریحی مشهد که مجموعه ای کامل از همه بازی ها و جاهای دیدنی را در خود جمع کرده مجموع گردشگری سپاد مشهد نام دارد. این مرکز تفریحی هر آنچه که یک مسافر برای گذراندن اوقاتی خوش در نظر دارد را در خود جمع آوری کرده، از باغ پرندگان گرفته تا برج پرواز صبا و پارک آبی تا مراکز خرید و رستوران هایی که لذت گشت و گذار در این منطقه را برای مسافران بیشتر می کند.

در سفر به مشهد چی بخوریم؟ چی بخریم؟ کجا بریم؟

از بهترین مراکز خرید مشهد بهترین سوغاتی ها را تهیه کنید

از بهترین قسمت های سفر می توان به خرید سوغاتی و آشنایی با مراکز خرید هیجانی شهر مورد نظر اشاره کرد. مشهد به دلیل اینکه یکی از بزرگ ترین و پر طرفدارترین شهرهای کشور از نظر گردشگری به حساب می آید مراکز خرید و پاساژهای متعددی را در خود جای داده که هر کدام ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی دارند.

مرکز خرید الماس شرق مشهد یکی از بزرگ ترین و بهترین مراکز خرید مشهد به حساب می آید که در آن می توان انواع سوغاتی های شهر مشهد و همچنین انواع پوشاک و البسه را خریداری کرد. قیمت اجناس این مجتمع تجاری متوسط است و به همین دلیل بیشتر مسافرانی که به مشهد سفر می کنند برای خرید اقلام مورد نظر خود به آن سر می زنند.

یکی دیگر از مهم ترین و قدیمی ترین مراکز خرید مشهد بازار معروفی است که درست در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته است. بازار رضا نام مشهور پاساژی است که هر مسافری را به خود جذب می کند. شلوغی و شور و هیجان این مجموعه با عطر زعفران و گلاب همیشه ترکیب جذابی را به وجود می آورد که باعث می شود مسافران به سادگی از گشت و گذار و خرید در آن نگذرند. بازار رضا به عنوان یکی از کامل ترین بازارهای سنتی مشهد مجموعه سنتی از سوغات و صنایع دستی مشهد را در خود جای داده است.

در سفر به مشهد چی بخوریم؟ چی بخریم؟ کجا بریم؟

بهترین رستوران های مشهد را بشناسیم

یکی از مهم ترین مسائلی که همیشه مسافران با آن مشکل دارند پیدا کردن رستوران های با کیفیتی است که با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، سالم و تازه بهترین غذاها را به مشتریان خود ارائه می دهند.

رستوران معین درباری مشهد یکی از بهترین رستوران های مشهد است که با توجه به سابقه و اعتبار بالایی که در بین مردم مشهد کسب کرده به عنوان یکی از راگامگ در مشهد شناخته شده است. این رستوران به عنوان یکی از ۳ انتخاب برتر از نظر مسافران همه آنچه یک مسافر از یک وعده غذایی در سفر دارد را از جمله کیفیت، طعم، قیمت و مقدار کافی غذا را فراهم کرده است. رستوران معین درباری یک رستوران سنتی است که انواع غذاهای ایرانی در آن طبخ می شود.

یکی دیگر از رستوران های باکیفیت و قدیمی مشهد رستوران پسران کریم نام دارد. این رستوران بهترین چلوماهیچه دنیا را طبخ می کند و مشتریان خود را با طعم سنتی و هیجان انگیز این غذای ناب آشنا می کند. بیشتر کسانی که به مشهد سفر می کنند حتما یک وعده از غذای خود را در این رستوران صرف می کنند تا از طعم های هیجان انگیز و واقعی لذت ببرند.

شاندیز مشهد گزینه اول و آخر مسافرانی است که از راهی دور برای چشیدن طعم باورنکردنی بهترین شیشلیک های دنیا به مشهد آمده اند. این رستوران انتخاب بی چون و چرای همه مسافران است چرا که در هیچ کجای دنیا طعم و کیفیت شبیه به آن را پیدا نخواهند کرد.

اگر در طول سفر خود به این رستوران فوق العاده سر زدید پیشنهاد می کنم شیشلیک و کباب های فوق العاده این رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که طعم فوق العاده کباب های این رستوران همیشه در خاطرتان به یادگار می ماند. حالا نوبت شماست تا از تجربه سفر خود به مشهد برای ما بگویید و نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.