مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مشخصات لنوو ای ۶ نوت (A6 Note) و کی ۱۰ نوت (K10 Note) تایید شد

کمپانی Lenovo خود را برای عرضه دو گوشی میان رده با اسامی A6 Note و K10 Note آماده می‌کند. در آستانه معرفی رسمی، می‌توانیم با مشخصات لنوو ای ۶ نوت و کی ۱۰ نوت هم آشنا شویم.

پیش‌تر کمپانی چینی، تصاویر مطبوعاتی این دو گوشی هوشمند را منتشر کرده بود. حالا با نزدیک شدن به برگزاری مراسم رونمایی در تاریخ ۱۴ شهریور (۵ سپتامبر)، فهرست کاملی از مشخصات لنوو ای ۶ نوت و کی ۱۰ نوت نیز روی وب‌سایت Flipkart قرار گرفته است.

مشخصات لنوو ای ۶ نوت

از گوشی کوچک‌تر آغاز می‌کنیم که صفحه نمایش ۶٫۰۹ اینچی LCD با وضوح اچ دی پلاس دارد. ناچ قطره آبی آن، از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند و در پشت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی F/2.0 را داریم که با سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. فلاش LED و حسگر اثر انگشت هم در پنل عقب، وجود خواهند داشت.

مشخصات لنوو ای ۶ نوت

از سخت افزار داخلی لنوو ای ۶ نوت باید به تراشه هلیو P22 مدیاتک، ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگ حافظه داخلی اشاره کنیم. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه، از فست شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند و از طریق درگاه microUSB تغذیه می‌شود. لنوو A6 نوت دارای سه خشاب هم خواهد بود که یکی برای کارت microSD و دوتای دیگر برای سیم کارت ها هستند.

مشخصات لنوو کی ۱۰ نوت

این محصول دارای صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی LCD با وضوح فول اچ دی پلاس است و درون ناچ قطره‌ای آن، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. لنوو K10 نوت از تراشه اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام قدرت می‌گیرد و در پنل عقب خود، حسگر اثر انگشت و ماژول دوربین سه‌گانه دارد.

اجزای این ماژول را یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی F/1.8، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی F/2.4 با زوم اپتیکال ۲ برابر و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی F/2.2 تشکیل می‌دهند. ظرفیت باتری دستگاه، ۴۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت است و از طریق درگاه USB-C، با توان ۱۸ وات شارژ می‌شود. برای تجربه صوتی بهتر نیز، کاربران  لنوو کی ۱۰ نوت می‌توانند روی تکنولوژی Dolby Atmos حساب کنند.

درباره قیمت این گجت، صحبت از ارقامی زیر ۱۵ هزار روپیه (۲۰۸ دلار) است؛ اما برای اطلاع دقیق باید کمی بیشتر منتظر بمانیم. کمپانی چینی در روز پنجشنبه، پرچمداری به نام لنوو زد ۶ پرو را هم وارد بازار هند خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.