مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پارک آهوان کوالالامپور در تور های لحظه آخری مالزی

پارک آهوان کوالالامپور در تور های لحظه آخری مالزی

پارک آهوان کوالالامپور از بهترین و بی نظیرترین پارک های دیدنی در شهر مذکور می باشد. بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از پارک آهوان کوالالامپور فصل بهار و پاییز می باشد که شما می توانید به همراه دوستان و خانواده ی خود از این پارک دیدن داشته باشید.

آیا تاکنون اسم پارک آهوان کوالالامپور در تور مالزی را شنیده اید؟ آیا قصد دارید تا در سفر خود به شهر کوالالامپور از پارک آهوان بازدید داشته باشید؟ شهر کوالالامپور یکی از جدیدترین مقاصد گردشگری در سال های اخیر می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها واقع شده شده است. این شهر با داشتن بهترین جاذبه های گردشگری خود توانسته با بهترین مقاصد گردشگری کشورهای اروپایی به رقابت بپردازد. از مهمترین جاذبه های این شهر می توان به پارک آهوان کوالالامپور اشاره کرد. پارک مذکور با داشتن ۲ هکتار یکی از بزرگ ترین پارک های موجود در شهر کوالالامپور بوده که علاوه بر گردشگران داخلی، مورد علاقه گردشگران خارجی نیز قرار گرفته است. آب و هوای حاکم بر این پارک بسیار معتدل و در فصل های گرم نیز شرجی می باشد و این امر زندگی انواع آهوها را بسیار آسان نموده است. توجه داشته باشید که هزینه ورودی به این پارک رایگان بوده و گردشگران می توانند به راحتی با آهوهای آزادانه در تماس بوده و آنها را لمس کنند. یکی از مهمترین موضوعاتی که بایستی در بازدید و مراجعه به پارک آهوان کوالالامپور به آن توجه کرد این است که نکات امنیتی را از مسئولین مربوط فرا گرفته و آنها را رعایت کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان و موقعیت جغرافیایی پارک آهوان کوالالامپور توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

موقعیت جغرافیایی پارک آهوان کوالالامپور

به گزارش سفر باتو ، یکی از مهمترین موضوعاتی که باعث می شود یک جاذبه گردشگری از میزان بازدید زیادی برخوردار بوده و توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند، موقعیت جغرافیای آن می باشد. توجه داشته باشید که موقعیت جغرافیایی پارک آهوان کوالالامپور بسیار مناسب و دسترسی آسانی را دارد که گردشگران و مسافران می توانند به راحتی از هر نقطه شهر خود را به این پارک برسانند. ساعات بازدید از پارک آهوان کوالالامپور نیز از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر می باشد و با داشتن ورودی رایگان خود نیز دارای یک نقطه قوت بسیار بزرگی است. آدرس پارک آهوان کوالالامپور را می توانیم به صورت زیر ارائه دهیم که گردشگران و مسافران می توانند با در دست داشتن این آدرس به راحتی از پارک مذکور دیدن کنند:

 

–          آدرس KL Lake Garden

بهترین زمان بازدید پارک آهوان کوالالامپور

یکی از مهمترین موضوعاتی که وجود دارد بهترین زمان بازدید از پارک آهوان کوالالامپور می باشد که گردشگران و مسافران به دنبال بازدید در بهترین و مناسب ترین زمان از این پارک هستند و سعی بر آن دارند تا بهترین لحظات را در این مکان برای خود به ارمغان بیاورند. توجه داشته باشید که دمای و میزان رطوبت هوا در فصل تابستان به اوج خود رسیده و این امر برای بسیاری از گردشگران غیر قابل تحمل می باشد به همین جهت توصیه می کنیم که اگر توان تحمل گرما را ندارید میتوانید فصل پاییز را برای بازدید از این پارک بی نظیر و شگفت انگیز انتخاب کنید. گردشگران و مسافرانی که از پارک مذکور بازدید می کنند می توانند با دستان خود گوزن های مختلف را لمس کرده و به آنها غذا دهند همچنین می توانند بی نظیرترین تصاویر را نیز با دوربین های حرفه ای خود به ثبت برسانند. توجه داشته باشید که در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانید با افراد و تولیدرهای حاضر در این پارک در تماس بوده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

گونه های مختلف پارک آهوان کوالالامپور

اگر شما نیز علاقه مند به حیات وحش و حیوانات متنوعی هستید و نیاز به تجربه کردن هیجان را دارید می توانید پارک آهوان کوالالامپور را در اولویت های سفر خود قرار داده و در سفرتان به کوالالامپور از این پارک دیدن داشته باشید. از مهمترین گونه های موجود در پارک مذکور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–          گوزن های سمبر

–          گوزن زرده

–          آهوهای خالدار هندی

–          موش آهو

توجه داشته باشید که هر کدام از گونه های موجود در این پارک از بی نظیرترین و کمیاب ترین گونه های گوزنی بوده و بسیاری از آنها نیز از کشورهای دیگر آورده شده است که شما می توانید از نزدیک با انواع گونه های آهو آشنا شده و اطلاعات بسیار جالبی را از این حیوانات به دست بیاورید. توجه داشته باشید که پارک آهوان کوالالامپور داریا انواع درختان و پوشش گیاهی نیز بوده که بهترین فرصت را برای استراحت گردشگران به وجود آورده و مسافران می توانند در مقابل گرمای شدید حاکم بر این پارک، در سایه این درختان به استراحت بپردازند. اگر قصد دارید به همراه کودکان خود از این پارک زیبا دیدن داشته باشید بایستی مراقب کودک خود باشید چرا که این پارک علاوه بر داشتن آهو های متنوع، در بسیاری از مسیرها از پله های بسیار شیب داری نیز برخوردار می باشد که اگر توجه لازم نشود خطرات بسیار جبران ناپذیری را به وجود می آورد.

 



برچسب ها :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.