مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

7 نکته که قبل از خرید لوازم خانگی جدید باید بدانید

اگر به یک مجموعه آشپزخانه کامل نیاز دارید ، اکثر خرده فروشان بسته های تخفیفی برای اجاق ، ماشین ظرفشویی و یخچال ارائه می دهند. اگر بخواهید ویژگی های بسیار خاصی برای هر مورد داشته باشید ، ممکن است انعطاف پذیری خود را از دست بدهید ، اما حداقل همه وسایل با هم مطابقت دارند.

منبع : نمایندگی ادمیرال مرکز نصب و تعمیرات با قطعات اصل

بودجه تعیین کنید

ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما بسیاری از مصرف کنندگان پس از مشاهده محصولات خود ، از نظر مغناطیسی به سمت زیباترین و گرانترین محصولات می روند. با تعیین بودجه زودتر از موعد ، خود را در برابر وسوسه واکسینه کنید.

اگر به یک مجموعه آشپزخانه کامل نیاز دارید ، اکثر خرده فروشان بسته های تخفیفی برای اجاق ، ماشین ظرفشویی و یخچال ارائه می دهند. اگر بخواهید ویژگی های بسیار خاصی برای هر مورد داشته باشید ، ممکن است انعطاف پذیری خود را از دست بدهید ، اما حداقل همه وسایل با هم مطابقت دارند.

اندازه گیری کنید

تشخیص اندازه مناسب برای دستگاه بعدی شما بسیار مهم است. در حالی که ماشین ظرفشویی ها عمدتا در ابعاد خود استاندارد هستند ، واحدهای یخچال و لباسشویی بسیار متفاوت هستند. اطمینان حاصل کنید که چقدر فضا برای پر کردن نیاز دارید و به خاطر داشته باشید که چقدر فضای لازم برای جریان هوا ، کابل های برق یا عوامل دیگر باز است.

اما این فقط بریدگی های کابینت نیست که باید نگران باشید. به یاد داشته باشید که لوازم خانگی نیز باید از هر دری ، از راه پله و از هر گوشه عبور کنند. اما هنوز تابع قوانین فیزیک هستند. بنابراین قبل از خرید هر گذرگاهی بین کامیون تحویل و مقصد نهایی را اندازه گیری کنید.

نظرات را بخوانید

با این خطر که کمی علاقه مند به نظر برسم ، می خواهم بر اهمیت بررسی محصولات تأکید کنم. تعداد انگشت شماری از نشریات ، وجود دارد که آزمایشات سختگیرانه ای را بر روی وسایل بزرگ انجام می دهند. ما می بینیم که همه این محصولات چقدر گرم ، سرد ، مرطوب ، خشک ، محکم ، ارزان ، ساده یا پیچیده هستند ، و ما این داده ها را به اشتراک می گذاریم تا بتوانید تصمیمات خود را بر اساس اطلاعات واقعی تنظیم کنید.

شما مجبور نیستید حرف ما را به عنوان تنها منبع حقیقت در نظر بگیرید ، اما در نظر بگیرید که نظرات تحریریه چه چیزی ارائه می دهد. ممکن است مقالاتی کاملاً متناسب با جستجوی شما پیدا کنید .

نظرات کاربران نیز می تواند ارزشمند باشد ، اما یادآوری این نکته مفید است که مشتریان راضی به ندرت زحمت خود را برای گذاشتن نظرات می دهند. نظرات منفی باید با دانه ای نمک گرفته شود ، اما اگر متوجه شدید که همه از جنبه مشابه یک محصول شکایت دارند ، احتمالاً به چیزی توجه کرده اند.

به فروشگاه های بزرگ مراجعه کنید

به همان اندازه که بررسی ها فوق العاده هستند ، دیدن شخص با یک فروشگاه بزرگ به همان اندازه مهم است. به دلیل اندازه بسیار زیاد ، زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر می توانید خودتان بخواهید قضاوت کنید ، به ویژه در مورد مواد و رنگ. به عنوان مثال ، ظاهر فولاد ضد زنگ مشکی یک مارک تجاری متفاوت از آنچه فکر می کنید می تواند متفاوت باشد.

از آنجایی که لوازم آشپزخانه نیز اقلامی با لمس بالا هستند ، ارزشمند است که آنها را زودتر با دستان خود حس کنید. آیا درها هموار باز می شوند؟ آیا کشوهای تردتر در یخچال در راه هستند یا فقط در آنجا جمع شده اند؟

اغلب ، فروشگاه های لوازم خانگی محلی نیز ارائه دهندگان خدمات هستند ، بنابراین آنها در مورد قابلیت اطمینان نام تجاری یا مشکل در تهیه قطعات جایگزین بینشی خواهند داشت.

اندازه گیری (دوباره)

این قسمت آنقدر مهم است که ما دوباره آن را می گوییم: قبل از خرید همه چیز را اندازه گیری کنید. آخرین چیزی که می خواهید ببینید این است که اجاق گاز رویایی شما به داخل کامیون باز می گردد زیرا از درب عبور نمی کند.

ضمانت نامه ها و سیاست های بازگشت خود را بدانید

می توان مقالات بیشتری را با موضوع ضمانت نامه لوازم خانگی نوشت. نسخه کوتاه این است که شما باید از آنچه تحت ضمانت سازنده و فروشگاه است (و نیست) آگاه باشید. به طور معمول یک سال برای قطعات و کار است. پس از آن ، قسمت های اصلی محصول ، مانند ماشین لباسشویی یا اجزای گرمایش اجاق اغلب تا 5 سال تحت پوشش قرار می گیرند ، اما برای سرویس آنها باید هزینه نیروی کار را بپردازید. ضمانت های تمدید شده معمولا ارزش پول را ندارند.

با توجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش روزافزون قیمت‌ها، گاهی امکان خرید وجود نخواهد داشت و مجبور به تعمیر لوازم خانگی موجود خواهیم بود. پس مقاله هرآنچه برای تعمیر لوازم خانگی باید دانست را بخوانید تا بتوانید تصمیم مناسبی برای خرید یا تعمیر لوازم خانگی جدید، بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.