مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قیمت روز PS4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در بازار ایران

در این مقاله به‌صورت هفتگی آخرین قیمت PS4 ، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ را در بازار ایران منتشر می‌کنیم.

نوسان قیمت دلار در سال‌های گذشته باعث شده است تا شاهد افزایش و کاهش روزانه و هفتگی قیمت‌ کنسول‌های بازی باشیم. به‌همین دلیل در مقاله «قیمت کنسول‌های بازی» قصد داریم تا به‌صورت هفتگی در روزهای شنبه آخرین قیمت روز کنسول‌های بازی و برخی از مهم‌ترین لوازم جانبی آن‌ها را با شما به‌اشتراک بگذاریم.

این هفته قیمت‌ PS4 هنوز هم با قیمت بالا نسبت به هفته‌های گذشته فروخته می‌شود، پلی استیشن ۴ پرو بدون تغییر ۱۳ میلیون و ۷۰۰ تومان به‌فروش می‌رسد. از طرفی پلی استیشن ۴ اسلیم یک ترابایت با کاهش ۴۵۰ هزار تومانی اکنون به قیمت ۹ میلیون تومان قابل خریداری است.

در جبهه مایکروسافت و قیمت ایکس باکس وان نیز نسخه یک ترابایتی ایکس باکس وان ایکس بدون افزایش ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. این هفته ایکس باکس وان اس نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش با برچسب ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت نینتندو سوییچ بدون تغییر، ۱۰ میلیون ۳۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود. درنهایت کنسول سوییچ لایت با ۱۰۰ هزارتومان کاهش ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

باتوجه‌به تنوع مدل کنسول‌ها در این مطلب سعی کردیم تا قیمت نسخه‌های متفاوت هر کنسول را برای شما فهرست کنیم، باتوجه‌به اهمیت قیمت دسته PS4 و قیمت دسته ایکس باکس وان در جدول پیش‌رو به تغییرات کنترلرها نیز اشاره شده است.

قیمت PS4

قیمت PS4 | لوازم جانبی پلی استیشن 4 در بازار ایران

محصول قیمت (تومان) تغییر قیمت
پلی استیشن 4 پرو یک ترابایت ۱۳.۷۰۰.۰۰۰
پلی استیشن 4 اسلیم یک ترابایت ۹.۴۰۰.۰۰۰ ۵۰.۰۰۰-
پلی استیشن 4 اسلیم ۵۰۰ گیگابایت ۹.۰۰۰.۰۰۰ ۱۰۰.۰۰۰-
هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR ۷.۲۰۰.۰۰۰
هدست پلاتینیوم ۳.۲۵۰.۰۰۰
دسته دوال‌شاک 4 ۱.۵۰۰.۰۰۰
قیمت ایکس باکس وان

قیمت ایکس باکس وان ایکس | لوازم جانبی آن در ایران

محصول قیمت (تومان) تغییر قیمت
ایکس باکس وان ایکس یک ترابایت ۱۱.۵۰۰.۰۰۰
ایکس باکس وان اس یک ترابایت ۸.۴۰۰.۰۰۰ ۱۰۰.۰۰۰+
ایکس باکس وان اس آل دیجیتال یک ترابایت ۸.۱۰۰.۰۰۰
دسته ایکس باکس وان ۱.۳۰۰.۰۰۰

کنسول نینتندو سوییچ و کنترلر جوی کان

قیمت نینتندو سوییچ | لوازم جانبی آن در ایران

محصول قیمت (تومان) تغییر قیمت
نینتندو سوییچ ۱۰.۳۸۰.۰۰۰
نینتندو سوییچ لایت ۶.۸۰۰.۰۰۰ ۱۰۰.۰۰۰-
کنترلر پرو ۲.۴۵۰.۰۰۰
جوی کان ۳.۱۰۰.۰۰۰

پرسش‌های متداول

قیمت PS4‌ در ایران چقدر است؟

قیمت PS4 در ایران ارتباط زیادی با قیمت دلار و موجودی کافی کنسول در بازار ایران دارد. با این حال ما در این مقاله به صورت متوالی بهترین و ارزان ترین قیمت PS4 در بازار را با توجه به بخش محصولات زومیت قرار می‌دهیم.

مدل های ایکس باکس وان چه تفاوتی با هم دارند؟

ایکس باکس وان اکنون در سه مدل ایکس باکس وان اس، وان اس دیجیتال و وان ایکس وارد بازار می‌شوند. مدل ایکس باکس وان ایکس قدرتمندتر از دو مدل دیگر است. تفاوت بین ایکس باکس وان اس و وان اس دیجیتال در نبود دیسک نوری برای بازی‌های فیزیک در مدل دیجیتال است.

آیا با توجه به قیمت PS4، آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید این کنسول است؟

کنسول پلی استیشن 5 به‌صورت جهانی عرضه شده اما اکنون گران است. اما توجه داشته باشید که کنسول جدید سونی می‌تواند بازی های PS4 را نیز اجرا کند و بخاطر حضور SSD لودینگ‌های خیلی خیلی سریع دارد. در نتیجه اگر می‌توانید تا زمان کاهش قیمت کنسول نسل نهم سونی صبر کنید، این کار را انجام دهید. در غیر این صورت می توانید به سراغ PS4 بروید. سونی از پشتیبانی پلی استیشن 4 تا دو سال آینده خبر داد. اما باید توجه داشته باشید که بعضی بازی‌های جدید دیگر برای PS4 عرضه نمی‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.