مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ساخت فیلم لایو اکشن خواهران ناتنی سیندرلا

براساس گزارش‌های منتشر شده، کریستن ویگ و انی مامولو که پیش از این در چند پروژه سابقه همکاری داشتند، فیلم لایو اکشن و موزیکال جدیدی را با موضوع خواهران ناتنی سیندرلا خواهند ساخت.

کریستن ویگ و انی مامولو بازیگران و نویسندگان فیلم جدید Barb and Star Go to Vista Del Mar، بعد از انتشار این فیلم در اواخر بهمن ماه سال گذشته، حالا مشغول آماده‌سازی یک یک فیلم لایو اکشن و موزیکال درباره خواهران ناتنی و بدجنس سیندرلا هستند. نشریه ددلاین برای اولین‌بار خبر آغاز این پروژه و نقش داشتن این دو بازیگر و فیلمنامه نویس آمریکایی در آن را منتشر کرده است. در این گزارش نوشته شده باتوجه به اینکه این پروژه بدون نام هنوز در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد، مشخص نیست که آیا خود کریستن ویگ و انی مامولو نیز به‌عنوان بازیگر در فیلم حضور خواهند داشت یا خیر.

ویگ و مامولو پیش از فیلم « بارب و استار به ویستا دل‌مار می‌روند» در سال ۲۰۱۱ نیز نقش مهمی در نویسندگی فیلمنامه کمدی Bridesmaids داشتند. درحالی که کریستن ویگ بیش از همه با حضور خود به‌عنوان یکی از اعضای برنامه کمدی «پخش زنده شنبه شب» یا Saturday Night Live شناخته می‌شود، بعد از جدایی از این برنامه تلویزیونی، نقش‌های متنوع و متفاوتی مانند باربارا مینروا یا همان شخصیت چیتا در Wonder Woman 1984 را برعهده گرفته است. از دیگر نقش‌های ویگ می‌توان به حضور او در فیلم‌های The Skeleton Twins 2014 و ریبوت Ghostbusters در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد.

کریستن ویگ و انی مامولو

از سوی دیگر انی مامولو را با فیلم‌هایی مانند Bad Moms، This Is Forty، The Boss و سریال کمدی Transparent به خاطر داریم. او و کریستن ویگ اولین‌بار در اوایل دهه ۲۰۰۰ و در یک گروه تئاتر به نام The Groundlings با هم آشنا شدند و از آن پس چندین سال است که رابطه دوستانه نزدیکی با هم دارند.

ظاهراً ویل فرل و جسیکا البوم تهیه کنندگان این پروژه بوده و ازطریق شرکت فیلمسازی Gloria Sanchez Productions آن را تولید خواهند کرد.

در سایر اخبار مرتبط با این موضوع، احتمال انتشار یک نسخه استاپ موشن و بازآفرینی شده از داستان موزیکال پینوکیو در نتفلیکس را داشتیم که اخیراً خبرساز شده بود. ظاهراً گیلرمو دل تورو کارگردان آثاری همچون The Shape of Water و Hellboy مسئولیت کارگردانی این پروژه را برعهده دارد. تیلدا سویینتون، کریستوف والتز، جان تورتورو، تیم بلیک نلسون و کیت بلانشت از بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور خواهند داشت. از طرفی خود دیزنی هم نسخه‌ی لایو اکشن پینوکیو را در دست ساخت دارد که اخیراً لوک ایوانز را به تیم بازیگران خود اضافه کرده است. ظاهراً ایوانز نقش یکی از شخصیت‌های منفی فیلم را برعهده خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.