مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نقشه جدید و مبارزات قرون وسطایی Chivalry II در تریلر جدید این بازی

توسعه‌دهندگان استودیوی Torn Banner تریلر جدیدی از بازی مبارزه‌ای و چندنفره‌ی Chivalry 2 را منتشر کردند که جزئیات جدیدی آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

ویدیوی جدیدی که از محیط بازی قرون وسطایی Chivalry II منتشر شده، یکی دیگر از نقشه‌های مأموریت‌های تیمی بازی را به نمایش می‌گذارد که در این بازی با نام Lionspire شناخته می‌شود. همان‌طور که از نام این نقشه برداشت می‌شود، محیط آن در یک قلعه‌ی واقع در روی دریا قرار گرفته است.

البته که در این تریلر مقدار زیادی از صحنه‌های خشونت آمیز و مبارزات خونین نیز به چشم خواهد خورد. مثل سایر ویدیوهایی که تاکنون از بازی Chivalry II منتشر شده، در این مورد نیز شاهد خون و خونریزی و وقایع حماسی و نفس گیری هستیم که فیلم‌های این ژانر الهام می‌گیرند.

پیش از این اعلام شده که مرحله بتای خصوصی این بازی از جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ به‌صورت کراس پلتفرم آغاز خواهد شد. فاز آزمایشی بازی Chivalry 2 تا سه روز بعد ادامه خواهد داشت. با پیش‌خرید بازی از فروشگاه اپیک گیمز می‌توانید جزء افرادی باشید که به نسخه‌ی بتا دسترسی خواهند داشت. نکته‌ی دیگر راجع‌به بتا بازی Chivalry 2 این است که دارای قابلیت کراس-‌پلی (Cross-Play) است و بازیکنان کنسول‌ها و کامپیوتر می‌توانند با یکدیگر به بازی کردن بپردازند.

شما می‌توانید تریلر جدید این بازی را در ادامه تماشا کنید. (توجه: ممکن است این ویدیو برای تمامی گروه‌های مخاطبان مناسب نباشد.)

اگر تاکنون با این بازی آشنایی نداشتید، باید گفت که Chivalry 2 در اصل قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. بااین‌حال، متاسفانه مانند بسیاری از بازی‌های دیگر در این سال از تأخیر در امان نماند. این بازی اکشن و قرون وسطایی، از استودیوی تورن بنر یک بازی چندنفره و اسلشر اول شخص است بازیکنان در آن مأموریت‌های گروهی مختلفی را برعهده می‌گیرند. تاکنون نقشه‌های The Siege of Rudhelm و Coxwell این بازی ازطریق تریلرهای مختلف معرفی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.