مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

موفقیت بسیار بزرگ فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر

شبکه آنلاین HBO Max به‌خاطر فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر، به تعداد زیادی مشترک جدید رسید. این شبکه هرگز در طول یک هفته انقدر در تعداد مخاطبان رشد نکرده بود.

فیلم Zack Snyder’s Justice League با درصد رضایت ۷۳ منتقدان در راتن تومیتوز و نمره‌ی ۸.۳ از ۱۰ بینندگان در IMDB، از هر نظر بسیار فراتر از نسخه‌ی اکران‌شده‌ی فیلم لیگ عدالت توانست تحسین‌ها را دریافت کند. حالا به گزارش بلومبرگ شرکت AT&T از عملکرد مالی فیلم هم رضایت فراوان دارد. زیرا در طول یک هفته‌ی بعد از پخش فیلم Zack Snyder’s Justice League، تعداد مشترکین شبکه HBO Max با افزایش ۸.۹ درصدی مواجه شده است؛ بیشتر از هر هفته‌ی دیگر. بن افلک، گل گدوت، ازرا میلر، جرد لتو، جیسون موموآ، جرمی آیرونز، ری فیشر و هنری کویل از جمله بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

به بیان بهتر تا به امروز هیچ فیلم یا سریالی نتوانست به اندازه‌ی لیگ عدالت زک اسنایدر، تعداد بینندگان شبکه HBO Max را افزایش دهد. همه هم می‌دانند که شرکت AT&T چه‌قدر برای رقابت با دیزنی پلاس، آمازون پرایم و نتفلیکس به‌دنبال افزایش تعداد مشترک‌های شبکه آنلاین HBO Max است.

زک اسنایدر در حال کشیدن کمان در پشت صحنه ساخت فیلم

بر کسی پوشیده نیست که استودیوهای برادران وارنر کوچک‌ترین تمایلی به همکاری مجدد با زک اسنایدر ندارند. ولی درنهایت خود برادران وارنر تنها بخشی از شرکت عظیم وارنرمدیا است و خود وارنرمدیا هم به شرکت AT&T تعلق دارد. در نتیجه اگر شرکت AT&T و بعد از آن شرکت وارنرمدیا به‌خاطر این موفقیت مایل به همکاری بیشتر با زک اسنایدر باشد، استودیوهای برادران وارنر اصلا توانایی مخالفت را ندارند.

لوگو شکسته لیگ عدالت در پوستر جدید نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

در طول یک هفته‌ی اخیر، ۱۱۹.۱ میلیون بار شبکه HBO Max روی پلتفرم‌های مختلف باز شده است. همچنین ۱.۴۸ میلیون دستگاه هم برای نخستین بار نرم‌افزار شبکه آنلاین HBO Max را دانلود کردند؛ به مراتب بیشتر از نرم‌افزار هر شبکه‌ی آنلاین آمریکایی دیگر. در رتبه‌ی دوم دیزنی پلاس با بیشتر از ۸۰۰ هزار بار دانلود شدن نرم‌افزار در طول هفته قرار دارد.

اشتراک شبکه HBO Max ماهانه ۱۴.۹۹ دلار است و این میزان از افزایش مخاطب عملا درآمد ناگهانی بسیار قابل توجهی را تحویل شرکت AT&T می‌دهد. حالا باید صبر کرد و دید که با این وضعیت در ادامه شرکت AT&T چه واکنشی به درخواست طرفداران دارد. دیروز هشتگ RestoreTheSnyderVerse# (جهان سینمایی زک اسنایدر را بازگردانید) با بیشتر از ۱.۵ میلیون توئیت، رکورد ترند شدن یک هشتگ مرتبط با سینما و تلویزیون در تاریخ توئیتر را شکست. فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر با آهنگ‌سازی تام هالکنبورگ مدت‌زمانی بیشتر از چهار ساعت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.