مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اولین تریلر Wrath of Man، فیلم اکشن جدید گای ریچی و جیسون استاتهام

همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، MGM امروز اولین تریلر فیلم Wrath of Man به کارگردانی گای ریچی و با بازی جیسون استاتهام را منتشر کرد.

 

پنج‌شنبه هفته گذشته بود که اولین پوستر فیلم Wrath of Man منتشر و اعلام شد که امروز شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم اکشن خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Wrath of Man منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر متعددی از داستان و صحنه‌های اکشن فیلم جدید گای ریچی و جیسون استاتهام هستیم که براساس تریلر، شخصیت استاتهام به‌دنبال گرفتن انتقام از قاتلان پسرش است و در طول تریلر شاهد سلاخی کردن دشمنان استاتهام هستیم و در مجموع این تریلر وعده یک فیلم اکشن پر هیجان را می‌دهد و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

جیسون استاتهام، هولت مک‌کالانی، اسکات ایستوود، جفری داناوان، لاز آلونسو، جاش هارتنت، رائول کاستیلو، پست مالون، کریس ریلی و نیام آلگار، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wrath of Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اکشن پیش از این با نام Cash Truck (کامیون حمل پول) شناخته می‌شد که درواقع بازسازی آمریکایی یک فیلم فرانسوی دلهره‌آور به‌نام فیلم Le Convoyeur است.

گای ریچی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Wrath of Man را بر عهده داشته است و مارن دیویس و ایوان اتکینسون به بازنویسی فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌اند. علاوه‌بر فیلم Wrath of Man، ریچی و استاتهام در حال همکاری در فیلم اکشن دیگری به‌نام Five Eyes (فایو آیز) که ممکن است نام آن درنهایت تغییر کند، هستند که به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن به پایان رسیده است و علاوه‌بر استاتهام، در فیلم Five Eyes قرار است شاهد حضور بازیگرانی چون آبری پلازا، کری الویس، باگزی مالون، جاش هارتنت و هیو گرانت، نیز باشیم.

فیلم Wrath of Man قرار است در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.