مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

معرفی صداپیشگان جدید سریال انیمیشنی مارول و Hulu

سریال انیمیشنی M.O.D.O.K، پروژه مشترک مارول و Hulu چهره‌های بزرگی مانند جان هم و نیتن فیلین را در نقش شخصیت‌های آیرون من و واندرمن در جمع صداپیشگان خود دارد.

مارول در جریان رویداد آنلاین WonderCon@Home شماری از بازیگران مهمان بزرگی را که در سریال جدید M.O.D.O.K از شبکه Hulu نقش خواهند داشت معرفی کرده است. درحالی که پیش از این، حضور پتون اوزوالت، بازیگر و استندآپ کمدین آمریکایی در نقش M.O.D.O.K تأیید شده بود، حالا نیتن فیلین بازیگر فیلم‌ Serenity و سریال Castle در نقش واندرمن، ووپی گلدبرگ بازیگر فیلم‌های The Stand و Ghost در نقش پاندکیکس، بیل هیدر ستاره مجموعه تلویزیونی SNL و فیلم It: Chapter 2 در نقش شخصیت‌های Angar the Screamer و The Leader و نهایتاً جان هم بازیگر فیلم‌های Mad Men و Baby Driver به‌عنوان صداپیشه شخصیت آیرون من انتخاب شده‌اند.

تا به اینجای کار می‌دانیم که جان هم در اولین قسمت سریال انیمیشنی M.O.D.O.K صداپیشه‌ی شخصیت تونی استارک خواهد بود اما سایر کاراکترهای معرفی شده در اپیزودهای بعدی این فصل ۱۰ قسمتی وارد داستان خواهند شد.

بازیگران سریال جدید M.O.D.O.K

این مجموعه‌ی کمدی و استاپ موشن حاصل ذهن اوزوالت و جردن بلام، تهیه کننده اجرایی و شورانر سریال است که در آن به شخصیت MODOK یا «Mental Organism Designed Only for Killing» ابرشرور خیالی کامیک بوک‌های مارول در تلاش خود برای تسلط بر جهان و مقابله با انتقام جویان پرداخته شده است. نقش شخصیت M.O.D.O.K برعهده پتون اوزوالت است که رویای سلطه‌ی جهان را در سر دارد اما بعد از سال‌ها مبارزه و شکست دربرابر قدرتمندترین قهرمانان زمین، یک تشکیلات خرابکارانه به نام A.I.M را ایجاد کرده تا با بزرگ‌ترین چالش زندگی خود مواجه شود.

مودوک یکی دیگر از کاراکترهایی است که توسط استن لی و جک کربی خلق و در سال ۱۹۶۷ وارد کمیک‌های مارول شد. نام اصلی او جرج تارلتون بوده و در شرکت بدنام AIM به تولید سلاح‌های پیشرفته و لوازم مخصوص با استفاده از تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد می‌پردازد. تارلتون در اثر آزمایشاتی که قرار بود باعث بالاتر رفتن هوش و قدرت مغز او شود، تغییرات عجیبی پیدا کرد و به موجودی با سری بسیار بزرگ و بدنی کوچک تبدیل شد. نام اختصاری این کاراکتر درواقع مخفف عبارت «موجود هوشمندی که تنها برای کشتن طراحی شده است» بوده است.

کاراکتر M.O.D.O.K در کامیک بوک های مارول

علاوه‌بر این موارد، بازیگرانی مانند وندی مک‌لندون کاوی (از سریال سیتکام The Goldbergs) در نقش مانیکا، بک بنت (از مجموعه‌ی کمدی SNL) در نقش آستین ون در اسلیت، جان دالی (از سریال Kroll Show) در نقش Super-Adaptoid، ایمی گارسیا (از سریال Lucifer) در نقش جودی همسر M.O.D.O.K و همچنین بن شوارتز (از سریال Parks and Recreation) در نقش ملیسا دختر M.O.D.O.K که ظاهر منحصر‌به‌فرد پدر خود را نیز به ارث برده است، به‌عنوان سایر شخصیت‌های اولین پروژه مارول برای ورود به دنیای انیمیشن‌های بزرگسالان نقش آفرینی خواهند کرد.

هر ۱۰ قسمت سریال Marvel’s M.O.D.O.K از جمعه این هفته در سرویس استریمینگ Hulu قرار خواهد گرفت. در پایان می‌توانید نظرات خود در اینباره را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع زومجی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.