مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جذاب ترین ستاره های سینما کره از دید ایرانیان

این یک مطلب فانتزی‌ست درباره جذاب‌ترین ستاره‌های کره در ایران به تفکیک جنسیت! طبیعی هم هست کمی فهرست سلیقه‌ای‌ست و صرفا «جذابیت» و «زیبایی» مبنای انتخاب بوده، قطعا این فهرست کامل نیست، اما صرفا در جایگاه یک مطلب خوشمزه بپذیریدش.

این یک مطلب فانتزی‌ست درباره جذاب‌ترین ستاره‌های کره در ایران به تفکیک جنسیت! طبیعی هم هست کمی فهرست سلیقه‌ای‌ست و صرفا «جذابیت» و «زیبایی» مبنای انتخاب بوده، قطعا این فهرست کامل نیست، اما صرفا در جایگاه یک مطلب خوشمزه بپذیریدش.

هیون بین

دخترکُش‌های کره
«هیون بین» با نام اصلی «کیم تائه پیونگ» در ۲۵ سپتامبر سال ۱۹۸۲ در کره جنوبی به دنیا آمد. او در دبیرستان یونگ دانگ تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۴، از رشته‌ی تئاتر دانشگاه چانگ آنگ فارغ التحصیل شده است. فعالیت خود را از سال ۲۰۰۳ با سریال «بادیگارد» آغاز کرده است و پس از آن در کار‌های بسیار موفقی به ایفای نقش پرداخت. «هیون بین» بین علاوه بر نقش آفرینی‌های موفق خود، در عرصه‌ی خوانندگی نیز بسیار موفق عمل کرده است.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: آخرین پاییز، شیوع

جئون جونگ کوک

دخترکُش‌های کره
«جئون جونگ-کوک» که با نام کوچکش «جونگ‌کوک» هم شناخته می‌شود کوچک‌ترین عضو BTS و متولد ۱ سپتامبر ۱۹۹۷ است.  او در سال ۲۰۱۱ در یک برنامه استعدادیابی در شهر دگو شرکت کرد و در حالی که تصور می‌کرد انتخاب نخواهد شد از هفت کمپانی موسیقی دعوتنامه دریافت کرد. «جونگ‌کوک» در نهایت با دیدن RM کمپانی بیگ هیت را انتخاب کرد. نشریه اینترنتی TC Candler، «جونگ‌کوک» را به عنوان جذاب‌ترین مرد سال ۲۰۱۹ میلادی انتخاب کرد.

جی چانگ ووک

دخترکُش‌های کره
«جی چانگ ووک» متولد ۵ جولای ۱۹۸۷ در آنیانگ کره جنوبی است. «جی چانگ ووک» فارغ التحصیل رشته تئاتر و فیلم از دانشگاه دانکوک است. او فعالیت بازیگری خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز و در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخت. «جی چانگ ووک» در سریال «دوباره لبخند بزن» که در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به نمایش درآمد حضور داشت و همین سریال در‌های موفقیت را به روی او باز کرد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: ملکه کی، دختر گردباد ۲، زیبای خفته، شهر ساختگی

سو جی سوب

دخترکُش‌های کره
«سو جی سوب» متولد ۴ نوامبر ۱۹۷۷ اهل کره جنوبی است. او کار خود را به عنوان مدل پوشاک جین آغاز کرد. «سو جی سوب» برای اولین بار با سریال «سه دختر و سه پسر» به دنیای بازیگری قدم گذاشت و با سریال «کفش‌های شیشه‌ای» در سال ٢۰۰٢ به شهرت رسید.«سو جی سوب» علاوه بر بازیگری یکی از خوانندگان کره است و تاکنون چندین ترانه در سبک هیپ‌هاپ منتشر کرده است.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: هابیل و قابیل، برش سخت، متاسفم، من عاشقتم

جو این سونگ

دخترکُش‌های کره
«جو این سونگ» متولد ۲۸ ژوئیهٔ ۱۹۸۱ کره جنوبی است. او در سال ۱۹۹۸ به عرصه‌ی مدلینگ روی آورد و چهره‌ی تبلیغاتی پوشاک Ziozia شد. در سال ۲۰۰۰ او با بازی در سریال «مدرسه نوجوانان ۳» کار خود را شروع کرد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: یک گل یخ‌زده، نبرد بزرگ

چا ایون وو

دخترکُش‌های کره
«لی دونگ مین» معروف به «چا اون وو»، متولد ۳۰ مارس ۱۹۹۷خواننده، بازیگر و مدل کره جنوبی است. او به عنوان بازیگر با نقش جزئی در فیلم «زندگی درخشان من» برای اولین بار حضور داشت. در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار در تبلیغات  به عنوان مدل تبلیغاتی ایفای نقش کرد. از سال ۲۰۱۶ که وارد تیم ASTRO شد، محبوبیت زیادی پیدا کرد. این گروه که با مینی آلبوم Spring Up فعالیت خود را شروع کردند، در مدت زمان کوتاهی مورد توجه مردم کره قرار گرفتند.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: زندگی درخشان من

کیم سو هیون

دخترکُش‌های کره
«کیم سو هیون» متولد ۱۶ فوریه ۱۹۸۸ در سئول، ثروتمندترین بازیگر مرد کره جنوبی است. در سال ۲۰۰۷ «کیم سو هیون» در فیلم کوتاهی به نام «شکوفه گیلاس» ایفای نقش کرد. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز و محبوبیتش را با بازی در مجموعه‌های «رویای بلند»، «ماه در آغوش خورشید» به دست آورده است. او برای بازی در سریال‌های «عشقم اهل ستاره هاست» و «ماه در آغوش خورشید» جوایز متعددی مثل: ستاره‌ی نو ظهور، بهترین بازیگر مرد، ستاره‌ی منتخب مردمی و بسیاری دیگر از جشنواره‌های مختلف دریافت کرد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: سقوط بر روی تو، «رؤیای بلند»، «ماه در آغوش خورشید»

لی جانگ سوک

دخترکُش‌های کره
«لی جونگ سوک» متولد ۱۴ سپتامبر ۱۹۸۹ در سئول است. او در سال ۲۰۰۵ در سن ۱۶ سالگی فعالیت خود را در زمینه مدلینگ آغاز کرد. وی در آن سال به عنوان جوان‌ترین مدل مرد در برنامه استیج انتخاب شد. «لی جانگ سوک» در سن ۲۷ سالگی در حرفه‌ی بازیگری مطرح شد، او را بیشتر با بازی در نقشِ محوری خودش در سریال «مدرسه» می‌شناسند. او بعد از بازی در تعدادی سریال مطرح در پنجاه و یکمین جشنواره Baeksang Arts نامزد دریافت محبوب‌ترین بازیگر کره‌ای شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: باغ مخفی، پینوکیو.

لی مین هو

دخترکُش‌های کره
«لی مین هو» بازیگر، خواننده و مدل مطرح کره‌ای متولد ۲۲ ژوئن سال ۱۹۸۷ میلادی در سئول کشور کره جنوبی است. اولین کار خود را با سریال Sharp در سال ۲۰۰۳ آغاز کرده است. لی مین هو با سریال «پسران فراتر از گل» در سال ۲۰۰۹ به شهرت بسیاری دست پیدا کرد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: گنگنام بلوز، جایزه بگیرها، افسانه دریای آبی  

سونگ جونگ کی

دخترکُش‌های کره
«سونگ جونگ کی» در ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۵ در منطقه دونگ در دائجون کره جنوبی متولد شد. فعالیت بازیگری «سونگ جونگ کی» با نقش مهمی در فیلم تاریخی «گل یخ زده»  در سال ۲۰۰۸ آغاز شد. پس از انجام چندین نقش کوچک، سونگ در درام تاریخی «رسوایی» سونگ‌کیون‌کوان در سال ۲۰۱۰ بازی کرد. سونگ جونگ کی با بازی در «نسل خورشید» توانست راه چند سال را در یک شب طی کند و به شهرت چشمگیری دست پیدا کرد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: پسر گرگ‌نما، یک گل یخ‌زده، نسل خورشید

کیم تهیونگ

دخترکُش‌های کره
«کیم تهیونگ» که با اسم استیج وی V شناحته می‌شود. او از دوران مدرسه شروع به نواختن ساکسیفون کرد. «کیم» پس از گذراندن یک آزمون، وارد آژانس BigHit Entertain شد و به عنوان کارآموز شروع به فعالیت کرد. او در حال حاضر عضو گروه  BTS است. کیم تهیونگ اولین کار خود بنام No More Drama را در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۳ با گروه BTS منتشر کرد و اولین تک‌آهنگ خود به نام Scenery را خارج از گروه BTS، در ژانویه ۲۰۱۹ منتشر کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.