مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فیلم های پیشنهادی برای تعطیلات نوروز6

باز هم نوروز از راه رسید و وقت تعطیلات،امسال با توجه به شرایط جامعه به خاطر ویروس کرونا بیشتر ما تمایل داریم به بهترین شکل از لحظه های این تعطیلات استفاده کنیم و خوش بگذرانیم یکی از راه های تفریح کم هزینه و بدون رفت آمد دیدن فیلم هست اما چه فیلم هایی باید ببینیم !ما در این قسمت از مجله انعکاس برای شما یک لیست پیشنهادی داریم با ما همراه باشید/بخش پنجم

 


پائولا بیر نقش اصلی فیلم Undine

۵- فیلم Undine

فیلم اوندینه

کارگردان: کریستین پتزولد

بازیگران: پائولا بیر، فرانز روگوفسکی

میانگین امتیازات Undine  در  IMDB: ۶.۵ | امتیاز متاکریتیک: ۷۰

خلاصه داستان: اوندینه، یک مورخ و پژوهشگر در حوزه توسعه شهری برلین است. او از جایی به بعد در مسیر فیلم همانطور که از نامش پیداست، یک موقعیت اساطیری پیدا می‌کند و باید مردی که به او خیانت کرده است را بکشد و به درون آب برگردد. همچون الهه یونانی.

اگر در فیلم قبلی کریستین پتزولد یعنی Transit، شاهد شکل گیری رابطه‌‌ میان یک زوج در بستری روایی بودیم که زمان و مکان خاصی نداشت و مشخص نبود آدم‌های مهاجر این فیلم دقیقا در چه دهه‌ای از تاریخ و با چه سطح از پیشرفت تکنولوژی روبرو هستند، در فیلم Undine، پتزولد تمهید متفاوت و جالب دیگری در نظر گرفته است. پیوند یک قصه اساطیری با جامعه امروزی. اوندینه، یکی از الهه‌های یونانیست که در آب زندگی می‌کند. این الهه اگر در رابطه‌ای خیانت ببیند، می‌میرد. پتزولد، این الهه اساطیری را در کالبد یک زن امروزی احضار می‌کند تا به خوبی مخاطب عصر امروز را به یاد اصالت یک رابطه عاشقانه بیندازد. روابطی که شاید چندان برای آدم‌های امروزی، آنقدر که باید متعهدانه دنبال نمی‌شود. شاید این قصه اساطیری، تلنگری باشد برای همه ما. برای من که اینگونه بوده است. تماشای یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۰ در ژانر عاشقانه را از دست ندهید.


نوازنده پیانو در حسرت اجرای ماندگار خود در انیمیشن Soul

۴- انیمیشن Soul

انیمیشن روح

کارگردان: پیت داکتر

صداپیشگان: جیمی فاکس، فیلیسیا رشاد، داوید دیگز، کوئست لاو و تینا فی

میانگین امتیازات Soul  در  IMDB: ۸/۱ | امتیاز متاکریتیک: ۸۳

خلاصه داستان: یک معلم و نوازنده پیانو، درست در روزی که باید در یک اجرای مهم شرکت کند، می‌میرد و به دنیای دیگری می‌رود.

 

تلفیقی از تمام پروژه‌های قبلی که پیت داکتر در آن حضور داشته است. احتمالا بیشتر ما را به یاد موش سرآشپز بیندازد. حضور همیشگی ذهن خلاق پیت داکتر، باز هم در این انیمیشن ما را شگفت زده می‌کند. بعد از تماشای آن، احتمالا جمله: «هرکس باید جرقه خود را پیدا کند» برایتان مفهوم بیشتری خواهد داشت. داکتر در انیمیشن جدیدش، مفاهیم فلسفی خلقت و جهان پس از مرگ را از ذهنیت فانتزی خود عبور داده و با زبان انیمیشن و بیانی همراه با طنز ارائه کرده است. در فیلمنامه نیز، از الگوی قهرمانی که همه چیز را باید فدای هدفش کند، فاصله می‌گیرد تا پیشنهاد تازه‌ای را مطرح کند. همچنین داکتر برای ساخت انیمیشن Soul با گروه‌های مذهبی و قومی زیادی در مورد مرگ و دنیای پس از آن صحبت کرده است که ماحصل تحقیقاتش را در اجرا و طراحی‌های جذابش شاهد هستیم.


پسر بچه کره‌ای در مزرعه آمریکایی در فیلم Minari

۳- فیلم Minari

کارگردان: لی آیساک چانگ

بازیگران: استیو ینون، یری هان

میانگین امتیازات Minari  در  IMDB:۷/۷ | امتیاز متاکریتیک: ۸۸

خلاصه داستان: یک خانواده آمریکایی – کره‌ای به یک مزرعه کوچک در آرکانزاس نقل مکان می‌کنند تا با کار بر روی مزرعه، رویای آمریکایی خود را محقق سازند.

روزنامه لس آنجلس تایمز در وصف فیلم بهترین جمله را گفته است: « این فیلمیست که ما در این زمان به آن نیاز داریم». ما در این زمان نیاز داریم تا همچون تک تک اعضای این خانواده با مشکلات روبرو شویم و تمرین انعطاف پذیری کنیم. ما نیاز داریم تا در جزییات زندگی این خانواده، چیزهایی را بیابیم که مدت‌هاست فراموش کرده‌ایم. خلق رویای آمریکایی به چه قیمت؟ فراموش کردن حضور یکدیگر؟

مردِ این خانواده بسیار شبیه به ماست. شبیه به ما افرادی که ناخودآگاه برای خلق یک زندگی خوب برای خانواده‌مان، به احساسات و نیاز‌های واقعی‌شان بی توجه می‌شویم. فیلم خیلی آرام در مسیر تحقق بخشیدن به این رویا حرکت می‌کند. گاهی ایراداتی در فیلمنامه‌اش به چشم می‌آید. حتی در مرتبه اول شاید دقیقا نفهمیم که حرف فیلم چیست. اما از این آن فیلم‌هاست که به دلیل جاری بودن زندگی در آن، می‌توان گاهی ایراداتش را از یاد برد و با کاراکتر‌هایش تمرین درست زیستن کرد…


فرانسیس مک دورمند در سرزمین آوارگان فیلم Nomadland

۲- فیلم Nomadland

کارگردان: کلوئی ژائو

بازیگران: فرانسیس مک دورمند، دیوید استراتیرن

میانگین امتیازات Nomadland  در  IMDB: ۷/۶ | امتیاز متاکریتیک: ۹۵

خلاصه داستان: فرن، پس از اینکه همه چیزش را در دوران رکود اقتصادی از دست می‌دهد، با یک ون راهی غرب آمریکا می‌شود و در سرزمین آوارگان پناه می‌گیرد.

برای کسانی که دو فیلم قبلی کلوئی ژائو یعنی Songs My Brothers Taught Me و The Rider را دیده باشند، حال و هوای فیلم Nomadland دنباله همان فضاهاست. کلوئی ژائو یک مهاجر چینی تبار در آمریکاست که به خوبی فرهنگ آدم‌های حاشیه نشین آنجا را می‌شناسد. به سراغ کاراکتر‌هایی درون گرا و به حاشیه رانده شده می‌رود و ما را در تمام مدت فیلم به طرز دلچسبی با آن‌ها صمیمی می‌کند. همواره پلانی در فیلم‌هایش است که آدم‌ها دور آتش بنشینند و از دغدغه‌ها و درونیاتشان بگونید. به دور از جریان جدی زندگی. در فیلم سرزمین آواره‌ها، دوربین ژائو، کاراکتر زنی را دنبال می‌کند که جز یک ون، هیچ چیز دیگری در زندگی‌اش ندارد و در بسیاری از قاب‌هایش به ما می‌گوید که طبیعت، تنها پناهگاه این زن است. انتقاداتی هم اگر به وضعیت اقتصادی داشته باشد، در پرسپکتیو قاب‌هایی که از فروشگاه آمازون می‌بندد بیان می‌کند. نقدی به همین اندازه مستتر در دل فیلم. قدری هم در فیلمنامه‌اش درجا می‌زند اما به پای حس و حالی که خلق می‌کند از آن گذر می‌کنیم. یقینا جزو بهترین فیلم های ۲۰۲۰ است.


شب نشینی مرموزانه مدس میکلسن و دوستانش در فیلم Another Round

۱- فیلم Another Round

یک دور دیگر

کارگردان: توماس وینتربرگ

بازیگران: مدس میکلسن، توماس بو لارسن

میانگین امتیازات Another Round  در  IMDB: ۷/۸ | امتیاز متاکریتیک: ۸۱

خلاصه داستان: چهار معلم دانمارکی که در زندگی خود دچار روزمرگی و استیصال شده‌اند، برای فرار از این درماندگی، تصمیم می‌گیرند که الکل را در طی یک پژوهش بیازمایند.

برای سال ماتم زده‌ای همچون سال ۲۰۲۰، بسیار نیاز بود که فیلمی ظهور کند و قدری تسکینمان دهد. آری فیلم Another Round مرهم سال ۲۰۲۰ بود که در روزهای پایانی سال ارائه شد و ما را همچون تک تک آدم‌های فیلم، سرزنده کرد. توماس وینتربرگِ کارگردان، که او را با فیلم‌های شاخصی همچون The Hunt «شکار» و The Celebration «جشن» می‌شناسیم، درست قبل از فیلمبرداری فیلم Another Round، دخترش را در یک سانحه رانندگی از دست می‌دهد.

او فیلم را در مدرسه دخترش و با هم کلاسی‌های او ساخته است. هنگام تماشای فیلم، این اتفاق را پس ذهنتان داشته باشد تا بهتر درک کنید که پایان بندی فیلم، پیشکشی است از سوی وینتربرگِ رنج دیده، برای همه ما که در زندگی روزمره نامرئی شده‌ایم و نیاز به رهایی از این تکرار و استیصال داریم. نیاز به زنده کردن رویای جوانی در خود برای ادامه دادن این زندگی. الکل به عنوان یک استعاره درخشان، از یک سو ساختار تکراری نظام آموزشی و از سوی دیگر انفعال و درماندگی آدم‌های فیلم را به کلی نابود کرده است. تناقضی دلنشین و بسیار جسورانه از سوی یک فیلمساز کار بلد. مگر می‌شود پایان این فیلم که یک بیانیه برای آزادی و رهایی است را از یاد برد؟ یا مدس میکلسن سر مستش را؟ هرگز…


در ادامه به فهرست فیلم های ۲۰۲۰ اشاره می‌کنیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکرانشان به سال ۲۰۲۱ یا دیرتر موکول شده است:

امیلی بلانت کاراکتر اصلی فیلم A Quiet Place 2

فیلم A Quiet Place: Part 2

کارگردان: جان کرازینسکی

بازیگران: امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز، نوآ جوپ، کیلین مورفی و جایمن هانسو

تاریخ اکران: ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰)

 

پس از موفقیت فیلم A Quiet Place در سال ۲۰۱۸ که با تحسین منتقدان و هم تماشاگران مواجه شد، سرانجام جان کرازینسکی تصمیم گرفت تا دنباله این فیلم ژانر وحشت و ادامه داستان خانواده ابوت را تولید کند. اگرچه در ابتدا قرار بود فیلم A Quiet Place: Part 2 در یک مکان جدید و با شخصیت‌های جدیدی تولید شود، اما درنهایت سازندگان تصمیم به ادامه داستان خانواده ابوت گرفتند که حال پس از حوادث قسمت اول مجبور به ترک محل زندگی خود می‌شوند و حال باید در دنیای آخر الزمانی این مجموعه به‌دنبال سر پناه جدیدی باشند. طبق تبلیغات منتشر شده از فیلم، سکوت و ساکت بودن نیز برای مقابله و زنده ماندن در این دنیای خطرناک کافی نیست و این می‌تواند نشان دهد که انسان‌ها می‌توانند به اندازه این موجودات تهدید بزرگی باشند.


اسکارلت جوهانسون کاراکتر اصلی فیلم Black Widow

فیلم Black Widow

کارگردان: کیت شورتلند

بازیگران: اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس و فلورنس پیو

تاریخ اکران: ۲۹ آوریل ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰)

 

نزدیک به یک دهه است که طرفداران در انتظار ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو هستند و حال این انتظار نسبتا طولانی قرار است به پایان برسد. ناتاشا رومانف که توانسته بود جایگاه خوبی در بین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول پیدا کند، حال صاحب فیلم مستقل خود شده، اما باتوجه‌به زمان ساخت فیلم دیگر توجیهی برای ساخت فیلم منشا داستانی نبود و به همین دلیل فیلم قرار است هم پایانی برای بلک ویدو اصلی باشد هم اینکه زمینه برای ورود بلک ویدو دوم یعنی یلنا بلووا را ایجاد کند. اتفاقات فیلم Black Widow بین اتفاقات فیلم Captain America: Civil War و فیلم Avengers: Infinity War جریان دارد که ناتاشا رومانف در یک مأموریت شخصی به جایی می‌رود که از آن‌جا آمده و حال قرار است با خانواده اصلی خود که شامل دو بلک ویدو به‌نام‌های یلنا و ملینا و همچنین شخصیت رد گاردین می‌شوند، کار ناتمامی در گذشته را به سرانجام برسانند.


کریس راک در اسارت در فیلم Spiral

فیلم Spiral

کارگردان: دارن لین بوسمن

بازیگران: کریس راک، ساموئل ال جکسون، ماریسول نیکولز و مکس مینگلا

تاریخ اکران: ۲۳ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰)

 

فیلم Spiral یا Spiral: From the Book of Saw درواقع اسپین‌آف/ریبوت/قسمت جدید از مجموعه فیلم Saw است که براساس ایده و داستانی از کریس راک تولید شده است. اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم ترسناک در دسترس نیست، اما با توجه تریلر منتشر شده از فیلم، به‌نظر می‌رسد که اتفاقات فیلم قرار است در دو دوره زمانی متفاوت جریان داشته باشد که ظاهرا شخصیت جکسون و راک که پدر و پسر هستند، در دو دوره زمانی وارد بازی جیگساو می‌شوند. اگرچه مجموعه ترسناک «اره» با روزهای اوج خود بسیار فاصله دارد، اما اولین تریلر فیلم Spiral توانسته بسیاری را امیدوار کند تا سرانجام پس از سال‌ها انتظار فیلم متفاوت و با کیفیت خوبی از این مجموعه تولید شده باشد و باید دید که راک می‌تواند طلسم شکنی کند یا این فیلم به سرنوشت فیلم‌های اخیر این مجموعه و دیگر مجموعه‌های ترسناک دچار خواهد شد.


ون دیزل خشمگین در فیلم سریع و خشن ۹

فیلم F9

کارگردان: جاستین لین

بازیگران: وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون و هلن میرن

تاریخ اکران: ۲۲ می ۲۰۲۱ (۲ خرداد ۱۴۰۰)

 

پس از جنجال‌های فراوان در پشت صحنه قسمت هشتم که باعث درگیری بین وین دیزل و دواین جانسون شده بود تا جنجال تهدید عدم حضور میشل رودریگز در قسمت نهم، سرانجام فیلم Fast and Furious 9 یا F9 ساخته شد. حال باتوجه‌به اولین تریلر قسمت نهم فیلم سریع و خشن، قرار است شاهد رویارویی دومنیک تورتو با برادرش باشیم که جان سینا نقش این شخصیت جدید را بر عهده دارد. همچنین شخصیت سایفر نیز بازگشته تا انتقامش را از دام بگیرد که حضور برادر دام احتمالا باعث بازگشت خواهر آن‌ها یعنی میا تورتو نیز شده است که احتمالا تلاش می‌کند تا دو برادر یکدیگر را به قتل نرسانند.


یحیی عبدالمتین دوم در دالانی مرموز در فیلم Candyman

فیلم Candyman

کارگردان: نیا داکوستا

بازیگران: یحیی عبدالمتین دوم، تیونا پریس، کولمن دومینگو و نیتن استورات جارت

تاریخ اکران: ۲۷ آگوست ۲۰۲۱ (۵ شهریور ۱۴۰۰)

در بازار داغ بازسازی از فیلم‌های کلاسیک ترسناک، حال نوبت به بازسازی فیلم Candyman رسیده است. شرکت یونیورسال پیکچرز و MGM در همکاری با جردن پیل، کارگردان فیلم Get Out و فیلم Us، بازسازی فیلم کندی‌من را تولید کرده که پیل به‌عنوان تهیه‌کننده و مشاور در این پروژه حضور داشته است. این فیلم داستان دانشجویی را روایت می‌کند که برای پروژه‌ی پایان‌ترم روی افسانه‌های محلی کار می‌کند و ناگهان نظرش به‌سوی افسانه‌ی کندی‌من جلب می‌شود؛ افسانه‌ای درباره‌ی پسر سیاه‌پوستِ یک برده که یکی از دستانش برای مجازات بریده و با یک قلاب جایگزین می‌شود. در ادامه او را در عسل می‌غلطانند و با نیش بسیار زیاد زنبورها به قتل می‌رسانند. حالا هر کسی درون آینه نگاه کند و پنج‌بار کلمه‌ی کندی‌من را به زبان بیاورد، کندی‌من ظاهر می‌شود و کسی را که نامش را صدا زده بود، می‌کشد.


تام کروز بر فراز آسمان در فیلم Top Gun

فیلم Top Gun: Maverick

کارگردان: جوزف کوشینسکی

بازیگران: تام کروز، وال کیلمر، مایلز تلر، جنیفر کانلی، گلن پاول، اد هریس، جان هم، لوئیس پولمن، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین، منی جاسینتو و دنی رامیرز

تاریخ اکران: ۲ جولای ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ۱۴۰۰)

 

فیلم Top Gun در سال ۱۹۸۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرد، اما در گیشه عملکرد بسیار درخشانی را داشت و این فیلم در آن زمان به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. حال پس از بیش از سه دهه از اکران فیلم تاپ گان، دنباله این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۲۱ اکران شود. در فیلم Top Gun: Maverick قرار است بار دیگر شاهد بازگشت پیت میچل ملقب به ماوریک با بازی تام کروز باشیم که رهبری گروه جدیدی از خلبان‌ها برای آموزش آن‌ها را بر عهده گرفته است. اطلاعات خیلی زیادی از فیلم در دسترس نیست، اما شاهد حضور پسر گوس نیز هستیم که مایلز تلر نقش این شخصیت را بر عهده دارد و یکی از کسانی است که قرار است توسط ماوریک آموزش ببیند.


آنتونی راموس و کوری هاکینگز باریگران فیلم In The Heights

فیلم In the Heights

کارگردان: جان ام. چو

بازیگران: آنتونی راموس، کوری هاکینز، لسلی گریس، ملیسا باررا، اولگا مردیز و دافنه رابین-وگا

تاریخ اکران: ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۸ خرداد ۱۴۰۰)

 

فیلم In the Heights براساس یک تئاتر موزیکال بسیار محبوب و تحسین شده‌ای به همین نام اثر لین-منوئل میرندا تولید شده که همین موضوع باعث شده تا این فیلم موزیکال به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌ های سال ۲۰۲۱ تبدیل شود که بسیاری شانس خوبی برای این فیلم در فصل جوایز قائل هستند. داستان فیلم In the Heights در طول سه روز در محله لاتین واشینگتن هایتس در نیویورک جریان دارد که داستان صاحب یک خواربارفروشی را دنبال می‌کند که ارث بزرگی به او رسیده و حال احساسات متناقضی در مورد که در مورد بستن مغازه‌اش و بازنشسته‌شدن در جمهوری دومینیکن پیدا کرده است.


ٰرایان رینولدز خشمگین در فیلم Free Guy

فیلم Free Guy

کارگردان: شاون لوی

بازیگران: رایان رینولدز، تایکا وایتیتی، جودی کومر، جو کری، آتکارش آمبودکار، چنینگ تیتوم و لیل رل هاوری

تاریخ اکران: ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰)

 

در طول سال‌های گذشته شاهد ساخت اقتباس‌های سینمایی متعددی از روی بازی‌های ویدیویی بودیم که این آثار نه در گیشه و در نه نزد منتقدان موفق عمل نکرده و شاهد شکست‌های پیاپی آن‌ها بودیم. هرچند موارد موفق بسیار کمی نیز وجود دارند، اما چه می‌شود اگر بازی‌های ویدیوی الهام بخش ساخت یک اثر سینمایی باشند؟ فیلم Free Guy درواقع  اقتباس از روی یک بازی ویدیویی نیست، بلکه خود یک بازی ویدیویی است که در حال تماشای داستان آن در قالب یک اثر سینمایی هستیم! در این فیلم رایان رینولدز نقش شخصیتی به‌نام گای را بر عهده دارد که یک گوینده بانکی ناامید است. در واقع او یک NPC است که در یک بازی ویدیویی که دنیای جهان باز و بسیار خشنی دارد زندگی می‌کند .


 

مینیون‌ها در فیلم جدید Minions: The Rise of Gru

فیلم Minions: The Rise of Gru

کارگردان: کیل بلدا و برد البسون

صداپیشگان: پی‌یر کافین، استیو کارل، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رزا، ژان کلود ون دام، لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترخو، راسل برند، جولی اندروز و آلن آرکین

تاریخ اکران: ۱۷ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ۱۴۰۰)

 

پس از موفقیت انیمیشن Minions در سال ۲۰۱۵، عجیب نبود که ایلومینیشن به سراغ دنباله این انیمیشن سینمایی برود و حال در تابستان ۲۰۲۱ قرار است داستان پیش درآمد دیگری از مجموعه انیمیشن Despicable Me را مشاهده کنیم که این بار قرار است تمرکز آن روی تلاش گرو برای پیوستن به گروه شرور Vicious 6 باشد. پس از اینکه یکی از اعضای گروه برکنار می‌شود، حال گرو که هنوز سنی ندارد، تلاش می‌کند تا با انجام یک دزدی و تحت تاثیر قرار دادن اعضای دیگر وارد گروه شود و در این راه از چند مینیون از جمله کوین، استوارت، باب و اتو، کمک می‌گیرد و اولین سلاح خود را نیز تولید می‌کند.


ماشین منجصر به فرد فیلم Ghostbusters Afterlaife

فیلم Ghostbusters: Afterlife

کارگردان: جیسون رایتمن

بازیگران: پل راد، کری کن، فین ولفهارد، مکینا گریس، بیل مری، دن اکروید، ارنی هادسون، سیگورنی ویور و الیور کوپر

تاریخ اکران: ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۰ آبان ۱۴۰۰)

 

سونی در طول سال‌های اخیر تلاش زیادی کرده تا مجموعه‌های محبوب قدیمی را احیا کند و آن‌ها را ادامه دهد که نسخه‌های موفقی مثل جومانجی و ناموفق مثل مردان سیاهپوش و فرشتگان چارلی از جمله این موارد هستند. فیلم Ghostbusters: Afterlife تلاش جدید سونی برای احیای مجموعه شکارچیان روح است. پس از شکست فیلم Ghostbusters در سال ۲۰۱۶، دیگر این قسمت کاملا نادیده گرفته شده و قسمت جدید یک دنباله مستقیم برای دو قسمت اول و اصلی مجموعه است. اتفاقات فیلم Afterlife سی سال پس از حوادث قسمت‌های اصلی جریان دارد که پس از نزدیک به سه دهه، روح‌ها در حال آزاد شدن هستند و حال خانواده‌ای که اتفاقات فیلم روی آن‌ها تمرکز دارد، باید با روح‌ها مبارزه کنند و میراث پدر بزرگ خود را ادامه دهند.


برنیس دل تورو و لا سیدو در زندان فیلم The French Dispatch

فیلم The French Dispatch

کارگردان: وس اندرسون

بازیگران: تیموتی شالامی، فرانسیس مک‌دورمند، بیل مری، لئا سیدو، تیلدا سوئینتن، بنیسیو دل تورو، متیو آمالریک، جفری رایت، الیزابت ماس، ویلم دفو، اوون ویلسون، سیرشا رونان و آدرین برودی

تاریخ اکران احتمالی: جولای ۲۰۲۱ (تابستان ۱۴۰۰)

 

وس اندرسون برای سبک فیلمسازی متفاوت و خاصش بسیار شهرت پیدا کرده و قرار است با فیلم The French Dispatch بازگردد؛ فیلمی که بسیاری اعتقاد دارند که شانس خوبی برای حضور در فصل جوایز دارد. فیلم اعزام فرانسوی داستان نامه‌ی عاشقانه به خبرنگارانی که در یک شعبه روزنامه آمریکایی در شهر پاریس قرار دارند، را روایت می‌کند و اتفاقات آن در قرن بیستم میلادی و در شهر پاریس جریان دارد. باتوجه‌به تریلر منتشر شده از فیلم، فیلم The French Dispatch شباهت زیادی به فیلم The Grand Budapest Hotel، دیگر اثر این کارگردان دارد و به‌نظر می‌رسد که اتفاقات فیلم از نگاه چند گروه متفاوت جریان دارد که تمرکز آن ظاهرا روی شخصیت تیموتی شالامی است.


دواین جانسون سوار بر کشتی فیلم Jungle Cruise

فیلم Jungle Cruise

کارگردان: ژاومه کویت-سرا

بازیگران: دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز و پل جیاماتی

تاریخ اکران: ۲۲ جولای ۲۰۲۱ (۸ مرداد ۱۴۰۰)

 

شاید خبر نداشته باشید که فیلم دزدان دریایی کارائیب براساس یک پارک تفریحی/آبی تولید شده بود و حال والت دیزنی در تلاش جدید خود به سراغ پارک تفریحی دیگری به‌نام جانگل کروز رفته است. فیلم Jungle Cruise را می‌توان ترکیبی از دو مجموعه دزدان دریایی کارائیب و جومانجی دانست که در تریلر منتشر شده شباهت‌های زیادی به این دو مجموعه داشته است که مشخصا یک طرف آن  مجموعه دیزنی و در طرف دیگر یکی از فیلم‌های محبوب دواین جانسون است و این شباهت‌ها بدون شک اتفاقی نیست. این فیلم داستان فرانک، کاپیتان یک قایق در پارک تفریحی را دنبال می‌کند که به‌همراه لیلی و برادرش راهی یک ماجراجویی برای یافتن یک درخت جادویی با قدرت‌های شفابخشی می‌شود که در این ماجراجویی آن‌ها باید با حیوانات وحشی و رقیبی آلمانی خود نیز مواجه شوند.


جرد لتو در نقش کاراکتر اصلی فیلم Morbius

فیلم Morbius

کارگردان: دانیل اسپینوزا

بازیگران: جرد لتو، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس و تایریس گیبسون

تاریخ اکران: ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۱)

 

پس از موفقیت فیلم Venom، حال سونی به‌دنبال گسترش دنیای شخصیت‌های مرد عنکبوتی است و  فیلم Morbius، قرار است دومین فیلم این مجموعه باشد. این فیلم داستان دکتر مایکل موربیوس با بازی جرد لتو، را دنبال می‌کند که در دوران کودکی دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از نجات یافتن تبدیل به یک دانشمند شده که تلاش می‌کند تا زندگی خود را نجات دهد. موربیوس پس از تلاش برای درمان بیماری خود و در یک آزمایش مرگبار، به چیزی شبیه یک خون آشام تبدیل می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.