مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شیائومی می 10T و 10T پرو احتمالاً از آنچه تصور می‌شد ارزان‌تر خواهند بود

شیائومی به‌زودی قرار است دو مدل جدید سری می ۱۰ تی را رونمایی کند؛ مدل‌هایی که درواقع جانشین سری می ۹ تی می‌شوند و شیائومی می ۱۰ تی و ۱۰ تی پرو نام دارند. چندی پیش گزارشی منتشر شد که به قیمت گوشی شیائومی می ۱۰ تی پرو اشاره می‌کرد. درواقع در گزارش گفته شد که مدل پریمیومی سری جدید پرچم‌داران شیائومی ۶۹۹ یورو قیمت دارد و مدل استاندارد نیز با ۱۰۰ یورو اختلاف قیمت روانه بازار می‌شود.

حال، شایعات جدید چنین موضوعی را رد می‌کنند و از احتمال ارزان‌تر بودن سری جدید شیائومی می ۱۰ تی خبر می‌دهند. درحالی‌که قیمت‌های قبلی برای سری می ۱۰ تی نسبت به مدل‌های پرچم‌دار موجود در بازار به مراتب ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر بود؛ اما شیائومی به عرضه محصولاتی بالارده، اما با قیمت‌های رقابتی معروف است و درنتیجه ۶۹۹ یورو برای مدل می ۱۰ تی پرو می‌تواند برای بسیاری از طرفداران محصولات شرکت چینی کمی مایوس‌کننده باشد.

افشاگری، اطلاعات جدیدی از قیمت سری می ۱۰ تی منتشر کرده که اگر صحت داشته باشند، نسخه استاندارد ۴۹۹ یورو و مدل پرو نیز ۵۹۹ یورو قیمت دارد. درواقع افشاگر آلمانی می‌گوید که سری گوشی می ۱۰ تی شیائومی ۱۰۰ یورو نسبت به قیمت‌های افشاشده ارزان‌تر خواهد بود. چنین قیمت‌گذاری درصورتی‌که صحت داشته باشد رقابت وان‌پلاس ۸ تی را با پرچم‌داران جدید شیائومی دشوارتر می‌سازد.

برخورداری از سخت‌افزاری تقریبا مشابه، اما ارزان‌تر سبب می‌شود که شیائومی می ۱۰ تی پرو نسبت به وان‌پلاس ۸ تی حداقل روی کاغذ طرفداران بیشتری کسب کند. در هر صورت شیائومی حتی برای کاربرانی که توان خرید نسخه استاندارد سری می ۱۰ تی را ندارند نیز برنامه دارد. شرکت چینی به‌دنبال عرضه نسخه‌ای تضعیف‌شده از می ۱۰ تی به‌نام می ۱۰ تی لایت است که ۳۲۹ یورو قیمت داشته و تفاوت جزئی از نظر سخت‌افزاری با دو مدل پرچم‌دار دارد.

می ۱۰ تی پرو شیائومی از ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و دو مدل دارد؛ مدل اول از ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و از برچسب قیمت ۵۹۹ یورویی برخوردار است و مدل ۲۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت ۶۴۹ یورو روانه بازار می‌شود. درکنار مشخصات سخت‌افزاری درخور توجه، سری می ۱۰ تی شیائومی گویا در رنگ‌بندی‌های متنوع‌تری نسبت به سری می ۹ تی عرضه خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.