مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه شهرری : عامل شکست فتنه ها بصیرت مردم و تبعیت از رهبری بود

امام جمعه شهرری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری دلیل شکست فتنه ها ی اخیر را بصیرت مردم و تبعیت از رهبری دانست

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سیلمانی اظهار داشت: من ندیدم رهبری چنین تقدیری از فردی کرده باشد؛ شهید سلیمانی مردم دار بود و شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهندس دنیا را تکان دادند و بدانیم تجلیل از سردار سلیمانی تجلیل از انقلاب و اسلام است.

شاهچراغی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق اقتصاد و بازار ارز به دنبال ایجاد شکاف است گفت: اخلاص آیت الله رئیسی به ما ثابت شده اما سو مدیریت در قصه ارز قابل مشاهده می‌باشد و مردم توقع دارند که به این سوءمدیریت ها رسیدگی شود.

امام جمعه شهرری با توجه به وقایع و فتنه اخیر در کشور بیان داشت: در این فتنه دیدیم که بسیاری از نوجوانان دهه هشتادی به میدان آمده بود که در این زمینه معلمان مقصر هستند و کم کاری کرده اند.

وی حماسه ۹ دی را حرکتی ملی و دینی دانست و گفت: این حرکت قائله فتنه ۸۸ را برهم زد و نشان داد که نقش مردم همیشه از اول انقلاب مهم بوده و همچنان هست.

خطیب نماز جمعه شهرری عنوان داشت: در فتنه اخیر خون دل‌ها خورده شد و اگر اراده خدا و عنایات اهل بیت نبود و اگر مجالس ایام فاطمیه نبود انقلاب آسیب می‌دید و می‌بینیم که خودشان هم اعتراف کردند که شکست خوردند و پیغام می‌دهند ما حاضر هستیم مذاکره کنیم و بدانید عامل شکست فتنه‌ها حضور و بصیرت و تبعیت مردم از رهبری بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه