مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کلاهبرداری 100 میلیاردی در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف پنج پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با دادخواهی شهروندی مبنی بر اینکه به تازگی یک قطعه زمین را از شخصی که مدعی مالکیت بود، خریده است ولی بعدا متوجه شده است که فروشنده زمین، مالک نبوده و با استفاده از اسناد جعلی قطعه زمین را به وی فروخته است، تیمی از کارآگاهان در راستای کشف حقیقت وارد عمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حین تحقیقات پلیسی پرونده های دیگری به این پلیس ارجاع که کلیه مال باختگان مدعی بوده که مورد جعل و کلاهبرداری قرار گرفته اند.

این مقام انتظامی از تجمیع پرونده سخن گفت و ادامه داد: با تجمیع اطلاعات به دست آمده مشخص شد که متهم این پرونده یک نفر بوده و متهم با سند های جعلی اقدام به فروش اموال از قبیل فروش زمین، حواله خودرو، آپارتمان به شاکیان کرده است.

سرهنگ جیلیان ادامه داد: با پی جویی های انتظامی کارآگاهان مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تا کنون متهم به ۵ فقره جعل و کلاهبرداری معترف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد یاد آور شد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه