مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خزعلی : باید از تولیدات خلاقانه دختران در قالب کارگروه‌ها استفاده کرد

معاون رئیس جمهور در امور زنان خانواده در جمع بانوان فعال و کارآفرین خانه خلاق شهرری با اشاره به تولیدات و ایده های ارائه شده توسط بانوان این مرکز گفت: حتما می توانیم از تولیدات خلاقانه این مرکز در قالب کارگروه ها به ویژه کارگروه دختران استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛دکتر انسیه خزعلی، صبح امروز در جریان سفر استانی هیات دولت به شهرستان ری، ضمن اشاره به زمینه های همکاری میان معاونت زنان و بانوان فعال در خانه خلاق ری به ویژه در موضوی آی تی، ورزشی، بهداشتی و علمی فرهنگی، اظهار داشت: بحث آموزش و پشتیبانی آی تی و آموزش رسانه از جمله مهم ترین موضوعات است که معاونت زنان آمادگی پشتیبانی از آن را دارد. 

وی ادامه داد: در زمینه تولیدات و حمایت از کسب و کارهای خانگی زنان برای کسب درآمد نیز آمادگی همکاری وجود دارد. 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تمهیدات مورد نیاز برای ایجاد نمایشگاه و بازارچه ارائه محصولات تولید شده توسط بانوان، گفت: معمولا سعی می کنیم در همه استان ها با همکاری شهرداری ها بازارچه هایی را ایجاد و بودجه ای را برای ساخت دائمی آن اختصاص دهیم. 

دکتر خزعلی با اشاره به دغدغه مطرح شده پیرامون آسیب های اجتماعی در شهرستان ری، گفت: به همان میزان که خلاقیت و افراد پای کار در این شهرستان وجود دارد، آسیب های اجتماعی نیز وجود دارد که بیشتر در حوزه اعتیاد، زنان بدسرپرست و … است که خود بانوان باید اصلاح بخشی از آن را بر عهده بگیرند. 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده موضوع خانواده زندانیان را نیز یکی دیگر از مسائل مهم عنوان کرد و افزود: در زمینه خانواده زندانیان ما طرحی به عنوان “زنان برای زنان” داریم که در همین قالب خانم ها باید وارد میدان شوند و در بحث های تربیتی خانواده وارد میدان شوند؛ قطعا اگر به تربیت فرزندان توجه نشود بعدها ممکن است به آسیب و بزه تبدیل شود. 

وی با تاکید بر پشتیبانی معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری از پیشنهادهای مطرح شده از سوی بانوان خلاق در این جلسه، گفت: تا جایی که در توان ما باشد از این طرح ها حمایت و در حد توان نیز تلاش می کنیم که اعتبار آنرا به عنوان مصوبه سفر داشته باشیم . 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به برخی شایعات و انعکاس غلط از مصوبه کمیسیون مجلس پیرامون اجازه خروج بانوان از کشور، گفت: مجلس اطلاعیه داد و اشتباه اعلام شده را اصلاح کرد.

حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مرکز نگهداری شبانه روزی دختران بی سرپرست و بدسرپرست شهرستان ری 

همچنین دکتر خزعلی صبح امروز طی بازدید از مرکز نگهداری دختران بی سرپرست و بدسرپرست شهرری تحت نظارت بهزیستی، ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و ایام دهه فجر با مسئولان و جمعی از دختران این مرکز گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان دغدغه های آنها قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه دختران می توانند با تاسی به سیره و روش امام علی(ع) به آینده ای درخشان دست پیدا کنند، اظهار داشت: مربیان شما با رافت و رحمت و سرمشق گرفتن از ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت فاطمه(س) برای پیشرفت شما دختران در آینده قدم بر می دارند تا شما عزیزان بتوانید مشکلات، خواسته ها و نیازهای خود را با همیاری و همفکری حل کنید و در کنار هم به روزهای درخشانی دست پیدا کنید. 

در جریان این دیدار مسئولان این مرکز ضمن تشریح خدمات مرکز و نوع کلاس های آموزشی، چگونگی فرایند مرخصی و… مشکلات موجود را هم به تفصیل ارائه کردند.

همچنین در این دیدار برخی از دختران به صورت جداگانه و خصوصی مشکلات خود را با معاون رئیس جمهور مطرح کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.