مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رئيس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ری منصوب شد

مراسم معارفه حمیدرضا صفار به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری؛ این مراسم با حضور مهدیه حسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری، مهدی اکبری زاده رئیس هیئت مدیره انجمن نمایش استان تهران، علیرضا قدیری رئیس انجمن موسیقی ری، علی اصغر هومان رئیس انجمن هنرهای تجسمی ری و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان عرصه تئاتر شهرستان برگزار شد.

مهدیه حسنی در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به بیان موقعیت و جایگاه تئاتر در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: تئاتر و عرصه نمایش در شهرستان ری از پیشینه و قدمت زیادی برخوردار است و این برگرفته از تلاش و اهتمام هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های هنری قوی در حوزه تئاتر شهرستان، استفاده حداکثری و مشارکت قاطبه هنرمندان این بخش را خواستار شد و افزود: هنرمندان شهرستان ری باید با بهره گیری از این ظرفیت ها و شناسایی استعدادهای بالقوه و همچنین بضاعت های هنری در سطح شهرستان و بخصوص روستاها به تقویت و رشد آنها بپردازند و جایگاه هنر نمایش شهرستان را بیش از پیش حفظ و ارتقا بخشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: استقرار انجمن های فرهنگی و هنری در مجتمع ابوالفتوح رازی یکی از برنامه هایی است که در راستای بهبود و کیفیت بخشیدن به انجام امور انجمن ها  صورت خواهد پذیرفت. این اداره با همه توان و در جهت حمایت از انجمن هنرهای نمایشی و گروه های مختلف تئاتر شهرستان در راستای فعالیت های موثر و شکوفایی استعدادها و ارائه آثار فاخر و همچنین حفظ جایگاه هنری شهرستان آماده همکاری خواهد بود.

در ادامه این جلسه گزارش عملکرد انجمن نمایش شهرستان در دوره گذشته توسط مجید قربانی از اعضای هیئت مدیره انجمن ارائه و پس از آن حاضران در جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند که رسیدگی به مشکلات موجود در روند صدور مجوز اجراهای تئاتر، درخواست حمایت های مالی و امکانات، تجهیز سالن های نمایش و افزایش ساعات تمرین گروه ها، تعطیل نشدن تئاتر و دفاع از جایگاه هنر نمایش از اهم این نقطه نظرات بودند.

در پایان این مراسم حمیدرضا صفار به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ری معارفه و از تلاش های شهاب راحله، علی خوش گفتار و مجید قربانی از اعضای هیئت مدیره سابق این انجمن با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.